Ik hoop dat ze dit uitzenden. Die Huub is een interessante. Ik had geen idee dat hij zo intelligent is (astronomie, boek van Hawking gelezen, eigen theorie ontwikkeld).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub heeft Stephen Hawking per mail gecomplimenteerd met zijn mooie boeken.
Stephen heeft teruggemailed en hem bedankt dat hij (Huub) zijn theorie niet aan hem heeft uitgelegd.
Huub wil beginnen over de astronomielessen die hij heeft gevolgd in Colorado maar Syl zegt dat ze er nog een neemt en dan naar bed gaat. "Dat wordt dus feest" zegt Huub en slaat zijn glas in één keer achterover.
"Huub, waar slaat dat nou op? Je hebt er niet eens van genoten" zegt Syl.
"Ja, maar het gaat ook niet om het genieten. Anders zou ik toch ook niet met jou omgaan."
Nee MER aan de Hogeschool, denk Saxion in Enschedequote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef F04 het volgende:
Heeft Hupert de Uni gedaan?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:34 schreef Roy_vdm het volgende:
Joep, terwijl hij kaartjes voorleest aan Neeja: "Ik ben even Nena aan het indoctrineren"
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Huub "ik weet niet meer waar ik mijn ego moet stoppen"
Weet niet meer wat zijn letterlijke woorden waren, maar Huub heeft American History X ook gezien.quote:... met je mond open je tanden op een stoeprand en dan trap ik op je hoofd...
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bijna iedereen is vroeg in bed en Huub zegt nog even een sigaret te gaan roken.
Sylvia: waarom ga je nou roken joh
Huub: omdat ik trek heb in een sigaret en pas als we getrouwd zijn mag je tegen me zeiken, ok?
geef toe dat is gewoon een geniaal antwoordquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
Bart "Waarom denk jij nou dat je mee mag spelen? Er zitten hier 4 mensen die je niet moeten. Waarom wil je dan in hemelsnaam meedoen?"
Huub "je hoeft mensen niet aardig te vinden bij pokeren"![]()
Is daar een filmpje van ? Is die huub een jood dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Sylvia en Huub liggen in bed te verzinnen over een tatoeage voor Huub.
Huub: neeee, niet door een 010-er (een Rotterdammer dus). Voor je het weet schiet ie uit en loop ik ineens met Feijenoord op m'n schouder. Ik laat met grote letters NOOIT MEER NAAR HUIS op mijn rug zetten.
(ok ok, is iets minder want ik ben zelf zo'n 010-er. maar ik zag het meteen voor me)
Hij komt uit Oldenzaal, ligt wel ter hoogte van A'damquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van ? Is die huub een jood dan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:50 schreef pullup het volgende:
Huub: Bart he Bart welke hand is nou lekkerder ... links of rechts![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:34 schreef worker het volgende:
Huub tegen de andere bewoners, nadat hij zijn hoer heeft genomen: "één ding wilde ik zeker niet toen ik het huis inging, en dat was stiekem in een hoekje van de douche staan sjorren. Dat is een miljonair onwaardig"
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Jou huis of mijn huis
(na het uitje met Syl)
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Zo, eindelijk doet het weer eens ouderwets zeer bij het plassen!
briljantquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:09 schreef tuinfluiter het volgende:
(3 meisjes voor Huub)
Brian: deden zij dingen met je?
Huub: 3 is te veel, 2 mogen terugkomen.
Brian: heb je condooms gebruikt?
Huub: Die blonde was echt een Amsterdamse.
Natasia: hoevaak ben je gekomen?
Huub: als ik bijna kwam, dacht ik aan Nathanael.
Nathanael: Niveau Albert Cuyp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |