meestal kutmuziekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, wat voor muziek draaien ze eigenlijk in de extase, alternatief is zo breed.
Ah, daar heb ik wat aan.quote:
Noem dan eens wat genres/bands/liedjes?quote:
Is het nu zo meoilijk om te denken aan metal, nu-metal, rock, grunge, en alles wat alternatief is en niet onder de dance valt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Noem dan eens wat genres/bands/liedjes?
hij is van '91 misschien verklaart dat wat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het nu zo meoilijk om te denken aan metal, nu-metal, rock, grunge, en alles wat alternatief is en niet onder de dance valt.
metal, grunge en zo is dus weer iets heel anders dan alternative rock, en ik was daar benieuwd naarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is het nu zo meoilijk om te denken aan metal, nu-metal, rock, grunge, en alles wat alternatief is en niet onder de dance valt.
Denk je nu echt dat ik bij elk antwoord ga kijken hoe oud/jong de vraagsteller is. Ik ben geen inspector gadget.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is van '91 misschien verklaart dat wat?
hoewel dat zou trouwens de leeftijd moeten zijn voor de extase maja
ow dan komt het waarschijnlijk dat ik uit 70 kom, maar wat is het verschil dan? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
metal, grunge en zo is dus weer iets heel anders dan alternative rock, en ik was daar benieuwd naar.
denk dat de tijden dat het hokje 'alternative' nog echt iets specifieks was, voorbij zijn. Ouwe grunge werd sowieso gerekend bij de alternative, maar goed, waar hoor je nog Mudhoney en Green River? Tegenwoordig kun je beter spreken van de hokjes wel of geen kinkfm-muziekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
metal, grunge en zo is dus weer iets heel anders dan alternative rock, en ik was daar benieuwd naar.
Alles uit de alternatieve hoek danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak in extase kom maar ik vind dat er niet echt een peil te trekken is op de muziek hoor
echt alles draaien ze
niet eens alleen alternatief geloof ik hoor!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles uit de alternatieve hoek dan.
Het schijnt dat ze tegenwoordig de eerste zaterdag van de maand ook een Metal-avond hebben, hoe "metal" die avond is durf ik niet te zeggen overigens.
Dat doen ze doordeweeks volgens mij. Of deden ze vroeger iig. Ik kwam er nogal eens op woensdag en dan was het altijd '80's night. In het weekend is het iig altijd alternatief geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet eens alleen alternatief geloof ik hoor!
ze hebben toch ook een boel `gewone´ ´80s muziek?
ja oke maar wanneer ze het draaien maakt toch niet uit? ze draaien dus gewoon heel diversquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doen ze doordeweeks volgens mij. Of deden ze vroeger iig. Ik kwam er nogal eens op woensdag en dan was het altijd '80's night. In het weekend is het iig altijd alternatief geweest.
Maar over het algemeen is het gewoon alternatief met doordeweeks een uitschieter naar de jaren 80/90. Komt er dan tenminste ook nog wat volk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja oke maar wanneer ze het draaien maakt toch niet uit? ze draaien dus gewoon heel divers
Ja, dat kan. Om de een of andere reden kom ik er niet vaak...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar iets meer in de indie-achtige hoek. The Killers/Muse/Arctic Monkeys, dat soort dingen, maar ik ben erachter dat ik dan naar Cul de Sac moet.
O? Ik dacht dat jij wel van dat soort muziek was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Om de een of andere reden kom ik er niet vaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |