Daar heb ik ook gezetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Odulphus.
Ik donderdag, je kon er een kannon afschieten. Wat ik ook deed en ik geloof dat ik een paar amoebes heb geraakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
idd..afg. woensdag weer s geprobeerd...
Dat was het bij mijn weten ook, magoed, alweer ruim een jaar geleden dat ik er op een woensdag te vinden was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:48 schreef vamperotica het volgende:
Ow... Nu is woensdag opeens studentenavond?
Da was de donderdag toch al?
en woensdag 80"s?
Of loop ik nu heeeeeeel erg achter...
wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
zit een week in krakau!
oneerlijk he
hoppa!
Wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:07 schreef Ace1 het volgende:
Collega van mij had vanavond ook gala van odulphus, hij is al wel 2 jaar van school daar
Ik heb 3 jaa op beatrix college gezeten, en 2 jaar op theresia lyceum.
alsof ik daar op ga letten op mn avondje uitquote:
Maar ik moet jou wel herkennen als het meisje met de mooiste schoenen op Loos terwijl ik destijds nog niet eens wist dat je überhaupt bestond?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:15 schreef liefie_ het volgende:
alsof jij wel op zou gaan letten of er een blond iemand voorbij komt die je zelf niet kent maar die iemand die je ook niet kent wel kent
dat is anders want ik heb mooie schoenenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel herkennen als het meisje met de mooiste schoenen op Loos terwijl ik destijds nog niet eens wist dat je überhaupt bestond?
Still, drop the airquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:15 schreef liefie_ het volgende:
alsof jij wel op zou gaan letten of er een blond iemand voorbij komt die je zelf niet kent maar die iemand die je ook niet kent wel kent
De volgende keer op Loos loop ik dus naar schoenen te kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is anders want ik heb mooie schoenen![]()
en ik ben heel leuk
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alsof ik daar op ga letten op mn avondje uit
maja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |