So true...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:07 schreef Acathla het volgende:
Extase was een paar jaar geleden leuker. Minder duur ook.
Ja, hallo, ik zeg: 2 factoren die meespelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:54 schreef liefie_ het volgende:
hihi in extase drink ik gratis
niet dat ik er nu nog heen ga want de barman die me gratis drank geeft is eng
maar het is mooi mee genomen mocht ik ooit blut zijn
is ook zo, maar het is écht erger geworden qua studentikoos geneuzel. sinds anderhalf jaar ofzo heeft een of andere studentenclub de Extase-Woensdag uitgekozen als clubhuisquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
So true...
Misschien hadden we toen niet door hoe slecht we zelf waren, maar vind het pubergehalte nu wel erg hoog met een mentale leeftijd die mij niet meer bijstaat...
de lerarenopleiding voor betavakken houdt er wel eens een feestje. Een keer geweest, was niet hoogstaand.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
is extase ook niet gelinkt aan lerarenopleidingen?
ik doe er ook een maar wij zijn saai maar ik geloof dat de andere wannabe leraren vaak in extase rondhangen
ja fuck, dat roep ik dus ook al jaren...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Paradox, daar zou ik eigenlijk vaker heen moeten...
De Verbeelding..daar is het elke zondag salsadansen dacht ik..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
en weet iemand een tof iets om te gaan salsa dansen in tilburg?
Ik kom er wel met enige regelmaatquote:
zit een week in krakau!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee want ik gok dat jij dan naar een spanneder iets gaat dan tilburg dus dat is niet helemaal eerlijk
Ik ga morgen werken, dus vanaaf is soieso van de baanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:25 schreef liefie_ het volgende:
ow nee dat ga ik niet want ik ga vanaaf al naar guido weijers
nou zo spannend klinkt krakau nou ook weer nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
zit een week in krakau!
oneerlijk he
hoppa!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:25 schreef liefie_ het volgende:
ow nee dat ga ik niet want ik ga vanaaf al naar guido weijers
Oh bah, toch geen Willem 2 schoolfeest he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vanavond gala in The Gallery.
Paulus?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vanavond gala in The Gallery.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |