quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef FlyingFox het volgende:
Spontaan met accent gaan typen is echt bizar.
Buiten dat als je een ijshockey gozert moet neerzettendie voor Tilburg Trappers geweldig ia geweest is het Joe Simonsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
tja verander die hans smolders inderdaad, een nl is weg!
Hij heeft met gevaar voor eigen leven Volkert van de Graaf achtercolgd waardoor de politie hem kon inrekenen. Ik denk dat Nederland veel ellende bespaard is gebleven als hij niet gevangen was geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
tja verander die hans smolders inderdaad, een nl is weg!
Oeh, jou heb ik ook al lang niet meer gesproken!quote:
Ik vind het heerlijk om in Amsterdam Brabants te gaan praten tegen hangjeugd: ze verstaan er geen zak van!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef FlyingFox het volgende:
Ow, sluit die van men mar, dubbel dus.
jah dat is ook zo, vind de persoon niet verkeerd, maar wel het verhaal over een nl, zet dan dat verhaal neer!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hij heeft met gevaar voor eigen leven Volkert van de Graaf achtercolgd waardoor de politie hem kon inrekenen. Ik denk dat Nederland veel ellende bespaard is gebleven als hij niet gevangen was geweest.
Ik vindt hem een persoon waar Tilburg trots op mag zijn onafhankelijk zijn politieke ideeen.
Tja het verhaal zelf het één NL dat zelf is zo verschrikkelijk geflopt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jah dat is ook zo, vind de persoon niet verkeerd, maar wel het verhaal over een nl, zet dan dat verhaal neer!
Ik heb tijdens mijn stage ook vaak mijn naam moeten spellen... en inderdaad... er zit een Q van kuukske in. Maar buiten Tilburg, schijnt niemand dat te kennen, maar daar dacht ik op die bewuste maandagochtend niet zo bij na.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef FlyingFox het volgende:
Spontaan met accent gaan typen is echt bizar.
heheh ik ken jou!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
nou dan kom ik ook maar ff tvpen
quote:
heb mn hyves onder mnquote:Op maandag 8 januari 2007 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is eng!
ken ik jou dan ook? maak eens heeeel snel een fobo!
je zegt me nog niks maar ik ben dan ook heel slecht met gezichtenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
heb mn hyves onder mn [afbeelding]gezet!
ik denk:quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je zegt me nog niks maar ik ben dan ook heel slecht met gezichten
ik ga ff je hyves verder uitpluizen
waar zou ik je van kunnen kennen?
potverdorie ik heb er altijd een hekel aan als ik mensen niet kan plaatsen
nee. had feestje in oisterwijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef liefie_ het volgende:
ben je trouwens ook naar loos geweest gister? was tof
willem 2! daar zat ik tot vorig jaar ook opquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef liefie_ het volgende:
maar daar zat ik niet op, ik zat op het willem 2
hoewel ik wel af en toe in de tussenuren aan kwam waaien
loos was echt tof jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef liefie_ het volgende:
ben je trouwens ook naar loos geweest gister? was tof
ah, kijk, goirle.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef liefie_ het volgende:
nee ik ben een ras echte goolse
ik woon daar nu 2 jaar op kamers
loos was weer gewoon super tof
er was een kameel en een buikdanseres
kan ik me vootstellenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ah, kijk, goirle.
dan ken ik je van 'zien', ofzo.
Jij ook hier?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
nou dan kom ik ook maar ff tvpen
haha wij kennen elkaar via via, op 3 manieren zelfsquote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
heb mn hyves onder mn [afbeelding]gezet!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
haha wij kennen elkaar via via, op 3 manieren zelfs![]()
Dirkjan > Roderick > Margret > Frans
Dirkjan > Stefan :peace: > Rosanne > Frans
Dirkjan > Annemarie > Rosanne > Frans
maar toch,,, d emeeste mensen in goirle ken ik wel....quote:Op maandag 8 januari 2007 22:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
ah, kijk, goirle.
dan ken ik je van 'zien', ofzo.
Misschien wil je hem gewoon niet kennenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar toch,,, d emeeste mensen in goirle ken ik wel....
vooral als hun ouders hier ook geboren zijn en zo....
irritant dit
zo ben ik toch nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Misschien wil je hem gewoon niet kennen
Quukske was eerderquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mn naam wat doen jullie?
Mij kende je ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
irritant dit
In die tenten voel ik me zelfs nog oudquote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Ace1 het volgende:
Waar gaan de tilburgers hier veel uit?
Skihut?
Bolle?
Brandpunt?
Philip?
Uitstad?
Zino?
013, cul, buitenbeentje en extase.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Ace1 het volgende:
Skihut?
Bolle?
Brandpunt?
Philip?
Uitstad?
Zino?
Nooit geweest, dus geen vergelijkend waren onderzoek helaas...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:28 schreef Sessy het volgende:
Je vergeet polly.
daar ben ik maar zeldenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:28 schreef Sessy het volgende:
Je vergeet polly.
Tis maar net waar dood tussen gevonden zou willen wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Ace1 het volgende:
Polly is maar suf.... Bolle en philip vind ik zelf wel leuk altijd
hehhehehquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
irritant dit
Hoorde het van een taxichauffeur. Goddomme niks rijdt, alleen taxi's.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:10 schreef existenz het volgende:
Zowel Westpoint als bij de Harense smid zijn alle straten afgesloten. Iemand foto's?
Bussen zullen nu toch wel weer rijden? Overigens reden sommige bussen wel zag ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Ace1 het volgende:
Wilde nog ff naar de kroeg vanavond... Hoeduur is taxi vanaf de blaak naar stad / terug.
zal de Rambus wel zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bussen zullen nu toch wel weer rijden? Overigens reden sommige bussen wel zag ik.
de brandsquote:Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
hehheheh
ik heb me nooit veel in goirle begeven.
geen brandt of dat soort shit (wel instuif, heel lang geleden)
tilburg is ook meer mijn stad eiglk.
Berry en Alexia, maar hijs ondertussen alweer 170 keer overgenoemn en van naam veranderd. ;')quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:56 schreef Parafernalia het volgende:
dn brands![]()
hoe heet die dansschool ook weer?
Hehe, grappig. Ik heb nogkaartjes nagemaakt hiero voor mensen die dr geen meer konden bemachtigen. Ze zijn er nog mee binnen gekomen ook, terwijl anderen niet eens met echte kaarten binnen kwamenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de brandswat erg is dat
ik was er met nieuwjaar weer
allemaal van die mensen die toch nog voor 10 euro een heeeeeeuuuul mooie (vaak goude) outfit hebben gescoort!
ik ben ook meer van tilburg
daarom ben ik er maar gaan wonen
mijn mama had heel lief het aller laatste kaartje gehaalt voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hehe, grappig. Ik heb nogkaartjes nagemaakt hiero voor mensen die dr geen meer konden bemachtigen. Ze zijn er nog mee binnen gekomen ook, terwijl anderen niet eens met echte kaarten binnen kwamen
TIlburg, ja ik ben je stadsgenoot over een paar maandjes.
ik ook!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Ik wil jullie feliciteren met Peerke die heilig gaat worden!
goddank stont ik in een kraakpand in EIndhoven te stuiterenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn mama had heel lief het aller laatste kaartje gehaalt voor me
maar na half 4 of zo gingen zo ook mensen zonder kaartje binnen laten
bleeeeeeeegh
kon je helemaal niet meer dansen en zo
The Case.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Ace1 het volgende:
Skihut?
Bolle?
Brandpunt?
Philip?
Uitstad?
Zino?
Wow tof.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.nu.nl/news/951(...)ransportbedrijf.html
Tropical Danny!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
goddank stont ik in een kraakpand in EIndhoven te stuiteren
brands is alitjd warm. kom er zelden, alleen als er echt iets te doen is; carnaval ofzo.
vorig jaar staan zweten heel mn sminck over men gezicht nie normaal.
wel gezellig. [afbeelding]
kleine sfeerimpressie:
[afbeelding]
Dude, the feck?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
goddank stont ik in een kraakpand in EIndhoven te stuiteren
brands is alitjd warm. kom er zelden, alleen als er echt iets te doen is; carnaval ofzo.
vorig jaar staan zweten heel mn sminck over men gezicht nie normaal.
wel gezellig. [afbeelding]
kleine sfeerimpressie:
[afbeelding]
Echte gezelligheid vind je boven de rivieren en ten westen van de lijn Arnhem / Zwolle niet...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Join the club... Hier in Amsterdam vind ik het een hoop gebakken lucht en gemaakte gezelligheid "omdat het gezellig is, MOET het ook gezellig zijn" Jah, right...
Nee, dat wordt me ook pijnlijk duidelijk, die cultuurclash...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Echte gezelligheid vind je boven de rivieren en ten westen van de lijn Arnhem / Zwolle niet...
Inderdaad een goede tijd gehad en die bierprijs van ¤1,50 de flesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Met oud & nieuw was de hall of fame ook zeer oké trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |