Geen idee, ik kijk niet (meer).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Wie zitten er in t publiek eigenlijk? Echte studenten of klapvee?
Uitvaartreclame?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Welke randdebiel bedrijf wil op dit moment eigenlijk spotjes rond dit programma?
Alsof ie moet hoesten, maar het niet doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom praat die vent nou opeens alsof ie gisterenavond ontzettend losgegaan is?
Mja, de lichamen waar hij tijdens de show in snijdt zijn zotezien niet geprepareerd. Ik denk dat ze er een paar uur na het sterven een boel streptokinase of gewoon citraat of iets soortgelijks in hebben gepompt en later het bloed hebben laten weglopen, want anders verwacht je inderdaad stolsels.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef marit1978 het volgende:
? ik denk dat het zo lijkt omdat het lichaam met een vloeibaar 'goedje' geprepareerd is,
en dus houdbaar blijft.
oh..ik zie opeens een hoeveelheid nep-bloed
Ze moeten nu elke keer inbreken met Call TVquote:
Voor donorcodicil enzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Welke randdebiel bedrijf wil op dit moment eigenlijk spotjes rond dit programma?
Dat lichaam van net, met de spijsvertering, was wel geprepareerd zei hij erbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mja, de lichamen waar hij tijdens de show in snijdt zijn zotezien niet geprepareerd. Ik denk dat ze er een paar uur na het sterven een boel streptokinase of iets soortgelijks in hebben gepompt en later het bloed hebben laten weglopen, want anders verwacht je inderdaad stolsels.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze moeten nu elke keer inbreken met Call TV
Bestel nu deze messenset voor 45 euro.
of
Raad het woord dat we zoeken
L * J K Z* K
ja ik ook....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef SilverBullet het volgende:
Ik vind dit lichaam er trouwens een stuk minder fris uitzien dan die andere.
Ik schrok wel een beetje van die vetlaag om dat hart bij de vorigequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef SilverBullet het volgende:
Ik vind dit lichaam er trouwens een stuk minder fris uitzien dan die andere.
screencap?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef men_in_red het volgende:
ik wil dat mes waarmee hij het hart opensneed![]()
Duh, anders zou iedereen sowieso al 2kg wegenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:33 schreef intoxicated het volgende:
Ahum... wat 'ie net zei over darmflora voor de geboorte was dus echt onzin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |