quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef BloodyLotte het volgende:Ja dat snap ik ook. Maar het is de 'droom' die uit elkaar spat die pijn doet. En ik zie mijn vader ook verdriet hebben, en mijn moeder ook. Zowel vanwege het samenzijn als hoe het nu gaat en dat het ze niet gelukt is. Dat doet pijn. Ik weet ook zeker dat als alles achter de rug is, mijn vader een eigen huisje heeft en dingen wat rustiger gaan dat over gaat. Maar nu is het vooral pijnlijk en naar.
Toen mijn ouders uit elkaar gingen vonden mijn broer en ik dat in het begin ook heel verdrietig. Het zijn immers je ouders, en die horen gewoon bij elkaar voor je gevoel.
Maar nu achteraf... Ze hadden veel eerder uit elkaar moeten gaan joh! Beiden hebben nu een heel ander leven, beiden zijn veel gelukkiger, en dat maakt mij ook blij. Het is nog wel eens lastig met verjaardagen en Kerst, en daar kan ik me dan nog steeds rot om voelen, en nieuwe partners zijn ook even wennen. Maar veel liever dit, dan dat ze nog samen waren en daar allebei ongelukkig van waren. Dit was echt de beste keuze
![]()
-edit-
Ik heb trouwens ook het idee dat m'n broer en ik (nog) beter met elkaar omgaan door de scheiding. Want je ouders gaan uit elkaar, maar je hebt wel elkaar, en wie snapt beter hoe je je voelt? Ik denk dat ik het als enigskind wel moeilijker gevonden had!
[ Bericht 9% gewijzigd door imago op 06-01-2007 19:21:34 ]