Och, er zullen vast wel mensen zijn die het wel doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef miss_schaapje het volgende:
of dat mensen dat hier gaan typen denk niet dat ze het met iedereen willen delen dat hun ouders gescheiden zijn
dit had ik ook moeten doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Wel heb ik van te voren gezegd, ik ga met beide om en ik wil absoluut geen gezeik van zowel de 1 als de ander, over die 1 of de ander.
Daar houden ze zich netjes aan.![]()
Op feesten en zo nodig ik ze steevast allebei uit, 1 komt altijd de ander nooit. Of op ander tijdstip.
Ook prima.
Als ze maar nooit vragen te kiezen, ik kies namelijk niet en zeker niet als er emotioneel gechanteerd wordt.
Kan nog steeds hoor, gewoon het mes op tafel!quote:
ik trek me er inmiddels ook niets meer van aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor, gewoon het mes op tafel!
Als jij er erg hinder van ondervindt dan hebben zij maar te slikken, zij hebben de beslissing gemaakt voor hun zelf en niet voor jou.
Ja, dat is shit, je raakt in paniek omdat er met je gesold wordt....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef beertenderrr het volgende:
ik trek me er inmiddels ook niets meer van aan![]()
toen ze gingen scheiden was ik echter nog wat jonger en had ik geen poot om op te staan en had amper het idee wat er nou echt gebeurde
ze maken het er niet makkelijker op neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, dat is shit, je raakt in paniek omdat er met je gesold wordt....
Maar dan kan je het nog niet thuis brengen.
Ouders kunnen dan opeens hele enge mensen zijn...![]()
Ja, en waarschijnlijk allemaal in hun eigen straatje...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef beertenderrr het volgende:
ze maken het er niet makkelijker op nee
ik moest zelfs voor de rechter gaan vertellen wat ik nou wildeen ze bleven maar op me inpraten
![]()
Iets wat niet van belang is. Tevens is dit de laatste waarschuwing die hij gaat krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
wat zeg je nou telkens jonge?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk allemaal in hun eigen straatje...![]()
Mijn zoontje heeft dus ook 2 aparte ouders, nu hij weet dat ik niks meer met zijn vader wil (ben immers van hem weggegaan), maar heb 'm wel verteld dat een kinderhart zooooooooooooooooooooo groot is dat daar alle mensen in passen waar HIJ van wil houden.
En zo is het en niet anders.
Ook zal ik er rekening mee moeten houden dat hij op een gegeven moment bij zijn vader zou willen gaan wonen....mijn hart zou bloeden, maar kan toch niet verlangen van een kind dat bij iemand anders wil wonen en dat je hem dwingt om toch maar bij te blijven...
Nee, ik zou geen goed gevoel daar aan over houden.
Ik zou 'm alleen maar heel erg missen...
En dan heb je nog telefoon, internet, auto, etc etc...
Maar goed, zover is het nog niet...![]()
waarom worden al jouw posts ge-edit?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef martinlutherking het volgende:
Mijn ouders zijn ook gescheiden, laat ik het daar maar bij laten. Sindsdien heb ik en mijn zussen geen contact meer met hem. Hij heeft zijn telefoonnummers veranderd, hij gaat Portugal verhuizen, ik hoor met nieuwjaar niks van hem .. Ach, maar het is niet van belang hoor.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef beertenderrr het volgende:
ik dacht altijd al dat je een man was (aan je username afgeleid dan)
quote:
zolang je hem zo blijft opvoeden moet het wel goedkomen met hemook heeft hij contact nodig met z'n vader en ik weet dat mijn moeder dat niet leuk vond in het begin (en nogsteeds niet) maar ik wil het zelf en hoeveel pijn het ook doet, je moet het wel aanmoedigen (vind ik dan).
quote:Zo'n omgangsregeling is verschrikkelijk, daar moet je nooit aan beginnen. Je voelt je dan echt een product, niet meer dan dat en je zal ook nooit met plezier naar een van je ouders gaan als je alleen gaat omdat het moet
Ja, zo is het. Loslaten doet een mens goed, houden van doe ik toch wel.quote:
en uiteindelijk gaat je zoon toch het huis uit en dan zal je hem alsnog los moeten laten en dan heb je ook al die dingen nogdus dat komt wel goed
volgens mij gebeurt het overigens niet heel snel dat een kind na een paar jaar zomaar besluit over te stappen naar de andere ouder, maar de kans is er
Zeg dat dan gelijk, ipv die nietszeggende 'mijn vader heeft me geen gelukkig nieuwjaar gewenst'...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef martinlutherking het volgende:
Mijn ouders zijn ook gescheiden, laat ik het daar maar bij laten. Sindsdien heb ik en mijn zussen geen contact meer met hem. Hij heeft zijn telefoonnummers veranderd, hij gaat naar Portugal verhuizen, ik hoor met nieuwjaar niks van hem .. Ach, maar het is niet van belang hoor.
Is wel lullig ja...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef martinlutherking het volgende:
Mijn ouders zijn ook gescheiden, laat ik het daar maar bij laten. Sindsdien heb ik en mijn zussen geen contact meer met hem. Hij heeft zijn telefoonnummers veranderd, hij gaat naar Portugal verhuizen, ik hoor met nieuwjaar niks van hem .. Ach, maar het is niet van belang hoor.
Hoe oud ben je nu? Hoelang is het geleden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr heeft ook gescheiden ouders
dacht nooit echt dat het effect op me zou hebben, maar begin steeds meer door te krijgen dat ik nu zeker een enorm belangrijk deel mis wat betreft relaties aangaan.Ik kijk er sceptisch tegenop, aangezien ik meer het idee heb dat het toch voor niets is en er uiteindelijk alleen maar ellende uit komt.
![]()
Hij moet niks, maar het is toch wel apart dat je vader je niet even belt ofzo. Nu is het de verjaardag van mijn zus afwachten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is wel lullig ja...
Maar als jullie geen contact met hem hebben, waarom moet hij je dan wel een gelukkig 2007 wensen?
Jawel, hij moet het wel, want je bent er kennelijk verbolgen onder...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hij moet niks, maar het is toch wel apart dat je vader je niet even belt ofzo. Nu is het de verjaardag van mijn zus afwachten.![]()
Hij heeft zijn telefoonnummers veranderd. Verder zitten we niet op een verlossend telefoontje te wachten, het was maar even een gevoel, van heei maf toch, een vader die zijn kinderen geen gelukkig nieuwjaar wenst, maar daar gaat het verder helemaal niet om, het was maar een klein detail.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jawel, hij moet het wel, want je bent er kennelijk verbolgen onder...
Ik vind het vreemd, jullie hebben geen contact meer, maar zitten wel op een verlossend telefoontje te wachten?
Waarom bellen jullie dan zelf niet?
Stimmt. Hij had een ander en had geen zin meer in z'n vier kinderen waarvan de jongste acht (8) maanden was. Ik heb hem nog 2 keer gezien, mijn oudere zus heeft namelijk contact met hem gezocht toen ik een jaar of 10 was. Hij heeft mij en mijn broertje toen meegenomen naar Duinrell en we zijn een dagje bij hem en z'n nieuwe gezin geweest (inmiddels was hij bij z'n 4e vrouw ofzo). Helaas heeft hij op die dagen in mijn ogen gefaald en kon me er niet van overtuigen dat wij er ook maar iets toe deden, dus heb toen besloten dat ik hem niet meer wil zien. Nu ik meer kennis heb van hoe het was toen hij nog wel thuis was en hoe hij vooral mijn moeder behandeld heeft is dat besluit alleen maar definitiever geworden, maar met een kanttekening. Ik zou hem graag nog één keer willen spreken om te vragen wáárom hij in godsnaam de dingen heeft gedaan die hij heeft gedaan. Wie weet komt dat er nog een keer van, wie weet is het beter dat het niet gebeurt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Wilde hij jou niet meer zien, clumsy_clown?
Vaders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stimmt. Hij had een ander en had geen zin meer in z'n vier kinderen waarvan de jongste acht (8) maanden was. Ik heb hem nog 2 keer gezien, mijn oudere zus heeft namelijk contact met hem gezocht toen ik een jaar of 10 was. Hij heeft mij en mijn broertje toen meegenomen naar Duinrell en we zijn een dagje bij hem en z'n nieuwe gezin geweest (inmiddels was hij bij z'n 4e vrouw ofzo). Helaas heeft hij op die dagen in mijn ogen gefaald en kon me er niet van overtuigen dat wij er ook maar iets toe deden, dus heb toen besloten dat ik hem niet meer wil zien. Nu ik meer kennis heb van hoe het was toen hij nog wel thuis was en hoe hij vooral mijn moeder behandeld heeft is dat besluit alleen maar definitiever geworden, maar met een kanttekening. Ik zou hem graag nog één keer willen spreken om te vragen wáárom hij in godsnaam de dingen heeft gedaan die hij heeft gedaan. Wie weet komt dat er nog een keer van, wie weet is het beter dat het niet gebeurt.
ik ben 21, was iets van 14 ofzo, weet niet precies meer wanneer ze gescheiden waren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu? Hoelang is het geleden?
Ik weet niet of een borderliner iets kan laten bezinken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Okay, dus hij wil geen contact meer? Heeft ie dat ook gezegd?
Hij heeft zijn biezen gepakt en is vertrokken?
Misschien moet hij het gewoon even allemaal laten bezinken...
Oh deze sloeg op Martinlutherking!![]()
Je bent bij je moeder gaan wonen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik ben 21, was iets van 14 ofzo, weet niet precies meer wanneer ze gescheiden waren.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je bent bij je moeder gaan wonen?
Auch, dat is wel pijnlijk ja, en ik kan me levendig voorstellen dat je daar nou niet echt op zit te wachten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stimmt. Hij had een ander en had geen zin meer in z'n vier kinderen waarvan de jongste acht (8) maanden was. Ik heb hem nog 2 keer gezien, mijn oudere zus heeft namelijk contact met hem gezocht toen ik een jaar of 10 was. Hij heeft mij en mijn broertje toen meegenomen naar Duinrell en we zijn een dagje bij hem en z'n nieuwe gezin geweest (inmiddels was hij bij z'n 4e vrouw ofzo). Helaas heeft hij op die dagen in mijn ogen gefaald en kon me er niet van overtuigen dat wij er ook maar iets toe deden, dus heb toen besloten dat ik hem niet meer wil zien. Nu ik meer kennis heb van hoe het was toen hij nog wel thuis was en hoe hij vooral mijn moeder behandeld heeft is dat besluit alleen maar definitiever geworden, maar met een kanttekening. Ik zou hem graag nog één keer willen spreken om te vragen wáárom hij in godsnaam de dingen heeft gedaan die hij heeft gedaan. Wie weet komt dat er nog een keer van, wie weet is het beter dat het niet gebeurt.
Tja, of je verteld het hele verhaal, maar met deze antwoorden...?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef martinlutherking het volgende:
Ik weet niet of een borderliner iets kan laten bezinken.
Jah, sorrie, laat ik dat dan maar niet doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, of je verteld het hele verhaal, maar met deze antwoorden...?
Het kan zeer opluchten en relativerend werken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:54 schreef martinlutherking het volgende:
Jah, sorrie, laat ik dat dan maar niet doen.
Wat een onzin. Waarom moet hij het hele verhaal vertellen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, of je verteld het hele verhaal, maar met deze antwoorden...?
Nee, geen onzin, hij beantwoord alleen maar 1 opmerking... en dan elke keer met de smiley -->quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom moet hij het hele verhaal vertellen?
Het zit blijkbaar diep bij 'm, nou so be it.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, geen onzin, hij beantwoord alleen maar 1 opmerking... en dan elke keer met de smiley -->![]()
Maakt mij verder niet uit...
Niks moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |