Och, er zullen vast wel mensen zijn die het wel doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef miss_schaapje het volgende:
of dat mensen dat hier gaan typen denk niet dat ze het met iedereen willen delen dat hun ouders gescheiden zijn
dit had ik ook moeten doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Wel heb ik van te voren gezegd, ik ga met beide om en ik wil absoluut geen gezeik van zowel de 1 als de ander, over die 1 of de ander.
Daar houden ze zich netjes aan.![]()
Op feesten en zo nodig ik ze steevast allebei uit, 1 komt altijd de ander nooit. Of op ander tijdstip.
Ook prima.
Als ze maar nooit vragen te kiezen, ik kies namelijk niet en zeker niet als er emotioneel gechanteerd wordt.
Kan nog steeds hoor, gewoon het mes op tafel!quote:
ik trek me er inmiddels ook niets meer van aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor, gewoon het mes op tafel!
Als jij er erg hinder van ondervindt dan hebben zij maar te slikken, zij hebben de beslissing gemaakt voor hun zelf en niet voor jou.
Ja, dat is shit, je raakt in paniek omdat er met je gesold wordt....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef beertenderrr het volgende:
ik trek me er inmiddels ook niets meer van aan![]()
toen ze gingen scheiden was ik echter nog wat jonger en had ik geen poot om op te staan en had amper het idee wat er nou echt gebeurde
ze maken het er niet makkelijker op neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, dat is shit, je raakt in paniek omdat er met je gesold wordt....
Maar dan kan je het nog niet thuis brengen.
Ouders kunnen dan opeens hele enge mensen zijn...![]()
Ja, en waarschijnlijk allemaal in hun eigen straatje...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef beertenderrr het volgende:
ze maken het er niet makkelijker op nee
ik moest zelfs voor de rechter gaan vertellen wat ik nou wildeen ze bleven maar op me inpraten
![]()
Iets wat niet van belang is. Tevens is dit de laatste waarschuwing die hij gaat krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
wat zeg je nou telkens jonge?![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk allemaal in hun eigen straatje...![]()
Mijn zoontje heeft dus ook 2 aparte ouders, nu hij weet dat ik niks meer met zijn vader wil (ben immers van hem weggegaan), maar heb 'm wel verteld dat een kinderhart zooooooooooooooooooooo groot is dat daar alle mensen in passen waar HIJ van wil houden.
En zo is het en niet anders.
Ook zal ik er rekening mee moeten houden dat hij op een gegeven moment bij zijn vader zou willen gaan wonen....mijn hart zou bloeden, maar kan toch niet verlangen van een kind dat bij iemand anders wil wonen en dat je hem dwingt om toch maar bij te blijven...
Nee, ik zou geen goed gevoel daar aan over houden.
Ik zou 'm alleen maar heel erg missen...
En dan heb je nog telefoon, internet, auto, etc etc...
Maar goed, zover is het nog niet...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |