quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik zag dit laatst
http://www.likmijnkanaal.com/files/jpg/yvonnebloot/yvonnefok1.jpg
http://www.likmijnkanaal.com/files/jpg/yvonnebloot/yvonnefok4.jpg
Veel erger
Leef je nog?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef Dirktator het volgende:
Laatste kick teneinde Yvonne's mening te peilen.
PMS aanvalletje, mevrouw?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leef je nog?
Nou?
Mooi, dan was ik het niet.
Ik ga dat soort vunzigheid niet posten op FOK!weblogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
En JOU hebben ze weblogger gemaakt?
Je loopt wel enorm achter zeg, doek de FOK!weblog maar op.
Jij dacht nog lang crew te blijven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ga dat soort vunzigheid niet posten op FOK!weblog
Je loopt wel achter zeg, doek FOK! maar op.
Je kijkt GTSTquote:
quote:
Oiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ga dat soort vunzigheid niet posten op FOK!weblog
Je loopt wel achter zeg, doek FOK! maar op.
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Dirktator het volgende:
Haha, het mondt uit in een relz0r-topique! En ik wilde alleen maar zeggen dat ik Yvonne had gezien in Brussel!!!!111einz
Ja jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Dirktator het volgende:
Haha, het mondt uit in een relz0r-topique! En ik wilde alleen maar zeggen dat ik Yvonne had gezien in Brussel!!!!111einz
Waar zijn de franse auto's!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef Dirktator het volgende:
Acryl, een van mijn favorieten!quote:
Jij was toch echt in Brussel vorige week, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Die date met B kun je nu wel schudden hè
Mooie stadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jij was toch echt in Brussel vorige week, toch?
Uit welk gat hebben ze jou getrokken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, chantage.
Is er geen Fok! soap eigenlijk? Zou het imho nog eens niet zo slecht doen volgens mij? Anders wil ik er wel een verhaaltje omheen bouwen![]()
Waarvan akte. Er schijnt ook zoeen museum met loopgravenshizzle te staanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mooie stadVooral op cultureel gebied
![]()
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 4 februari, dus je hele topic is iets te vroegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jij was toch echt in Brussel vorige week, toch?
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:27 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waarvan akte. Er schijnt ook zoeen museum met loopgravenshizzle te staan![]()
![]()
He verdammt...nu ben ik echt gepwnd wie unne n00b!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 4 februari, dus je hele topic is iets te vroeg
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit welk gat hebben ze jou getrokken?
FOK!Soap is zo, zo 2000 enzoot
Gedraag je eensquote:
Oeee, een officiële mededeling die niet achter de schermen wordt gegeven! Dan moet het wel ECHT erg zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Gedraag je eens
En met oude ideeen en oude foto's aan komen zetten is niet snugger
http://www.klm-mra.be/quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:27 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waarvan akte. Er schijnt ook zoeen museum met loopgravenshizzle te staan![]()
![]()
date.fok.nl anyonequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Gedraag je eens
Sorry, voor Fok zat ik allemaal op andere fora (SA, Fark, 4chan; nu eigenlijk nog steeds) en daar is de sfeer toch wat andersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Gedraag je eens
en van aanpassen heb je nooit gehoord?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Sorry, voor Fok zat ik allemaal op andere fora (SA, Fark, 4chan; nu eigenlijk nog steeds) en daar is de sfeer toch wat anders
En het is FOK!, niet Fokquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Sorry, voor Fok zat ik allemaal op andere fora (SA, Fark, 4chan; nu eigenlijk nog steeds) en daar is de sfeer toch wat anders
Zolang het geen assimeleren wordt, ok.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
en van aanpassen heb je nooit gehoord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |