met een stok gepord desnoods?quote:
Ziekenhuis??? Heeft Yvonne longkênker? Of een schaamliptransplantatie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:18 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte Dirktator,
zit jij nu in een ziekenhuis te wereldwijdewebben? Zo neen, dan was het niet ons lieve Vonnetje
Hoogachtend,
kusjes
je opgebaarde
Nou, de enige keer dat ik die belhamel tegenkwam kreeg ik een corrigerende schop in mijn gezicht van haar, met liefde!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:19 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ziekenhuis??? Heeft Yvonne longkênker? Of een schaamliptransplantatie?![]()
![]()
Ze maakt daar gebruik van haar schuilnaamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef TrenTs het volgende:
Boeiend, tijdje geleden stond ze op www.vandale.nl, hoor je ook niemand over.
[afbeelding]
Zoeen rekel! Yvonne zal me niet in de ballen trappen, want ik ben haar perfecte schoonzoon en ze wil graag oma worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef opgebaarde het volgende:
Nou, de enige keer dat ik die belhamel tegenkwam kreeg ik een corrigerende schop in mijn gezicht van haar, met liefde!
Kan me niet voorstellen dat zij jou niet even liefdevol zou behandelen![]()
Het lijkt er op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ze maakt daar gebruik van haar schuilnaam
Ze ziet er weer heerlijk uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef TrenTs het volgende:
Boeiend, tijdje geleden stond ze op www.vandale.nl, hoor je ook niemand over.
[afbeelding]
Wat doet mijn kleine zusje in jouw ava?quote:
strippenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat doet mijn kleine zusje in jouw ava?![]()
Dat komt omdat ik er altijd voor staquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat doet mijn kleine zusje in jouw ava?![]()
Edit: ze heeft wel memmen zeg, dat is me nooit zo opgevallen als ze doucht![]()
Hihi, ben jij dus die lilliputterdwergquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:30 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er altijd voor sta![]()
Size doesn't matterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hihi, ben jij dus die lilliputterdwerg![]()
Sorry dat zelfs mijn moeder jou uitlacht, is wel persoonlijk maar er zijn ergere dingen in 't leven
Ik zag dit laatstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef Dirktator het volgende:
Nachtmerries. Voor het leven getekend. Chronisch trauma! Ik heb net de Groote Verschrickelycke shagrokende admin van dit forum gezien!! Althans, ik zag een vrouw die hierop leek:
[afbeelding]
Zonder zonnebril, dat dan weer wel, maar wel hetzelfde postuur en een rookwalm om haar heen.
Waaaaaaaaaaaa :'(:'(
Ik word net zo gek als die dudez0r van GTST!!![]()
:'( :'(
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik zag dit laatst
http://www.likmijnkanaal.com/files/jpg/yvonnebloot/yvonnefok1.jpg
http://www.likmijnkanaal.com/files/jpg/yvonnebloot/yvonnefok4.jpg
Veel erger
quote:403 Forbitten
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik zag dit laatst
http://www.likmijnkanaal.com/files/jpg/yvonnebloot/yvonnefok1.jpg
http://www.likmijnkanaal.com/files/jpg/yvonnebloot/yvonnefok4.jpg
Veel erger
Leef je nog?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef Dirktator het volgende:
Laatste kick teneinde Yvonne's mening te peilen.
PMS aanvalletje, mevrouw?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leef je nog?
Nou?
Mooi, dan was ik het niet.
Ik ga dat soort vunzigheid niet posten op FOK!weblogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
En JOU hebben ze weblogger gemaakt?
Je loopt wel enorm achter zeg, doek de FOK!weblog maar op.
Jij dacht nog lang crew te blijven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ga dat soort vunzigheid niet posten op FOK!weblog
Je loopt wel achter zeg, doek FOK! maar op.
Je kijkt GTSTquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |