Ja en ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denkenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:18 schreef Cylvia het volgende:
Dex en Debinmiddels al getrouwd, maar toch de moeite van het plaatsen waard dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Well hello 2008quote:
Ik wist het ook niet hoor.quote:
Awkward maar leuk stelletjequote:Op zondag 28 november 2010 09:40 schreef hermanberghuis het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)spotted-in-nashville
Hij is zo knapquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Turbomuis het volgende:
*kick*
Kim Kardashian date met ex Halle Berry
Uitgegeven: 23 november 2010 10:33
Laatst gewijzigd: 23 november 2010 10:34
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - Kim Kardashian (30) en Gabriel Aubry (34), de ex van Halle Berry, zijn aan het daten. Het kersverse koppel werd afgelopen weekend samen gespot tijdens een wedstrijd van de L.A. Lakers in het Staples Center.
Kim Kardashian en Gabriel AubryFotoserie
"Ze hebben de afgelopen tijd meerdere afspraakjes gehad", vertelt een bron aan het Amerikaanse tijdschrift People. Tijdens de basketbalwedstrijd van afgelopen weekend werd het stel vergezeld door de moeder van Kardashian.
Aubry, die als model werkt, had vier jaar lang een relatie met de negen jaar oudere actrice Halle Berry. Zij kregen samen een dochtertje, maar de relatie liep in mei stuk.
Berry zelf zou inmiddels een relatie hebben met Olivier Martinez, de ex van de Australische zangeres Kylie Minogue.
quote:Lauren Verster 'tot over haar oren verliefd' op Jort Kelder
11-3-11 08:51
Veronica-presentatrice bevestigt relatie
Lauren Verster en Jort Kelder (46) zijn inderdaad een setje. In een interview met de Flair, dat volgende week wordt gepubliceerd, onthult de 30-jarige Veronica- presentatrice' tot over haar oren verliefd' te zijn op de voormalig hoofdredacteur van de Quote. Dit schrijft het AD.
Lauren en Jort worden sinds begin dit jaar aan elkaar gelinkt.
no wayquote:
Ik verbaas me nergens meer over.quote:
Ja jij vindt elke BN'er/Celeb kei leukquote:
Nee want ik vind Jort Kelder niet leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij vindt elke BN'er/Celeb kei leuk
Oke, ik had 'vrouwelijke' neer moeten zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee want ik vind Jort Kelder niet leuk.
Was je ons en dit topic vergeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Allang.Ik wist het al 3 a 4 maanden, ze zijn toen samen gespot in Parijs.
wtf ik wist niet dat hij al 46 wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |