abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45709943
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou ik woon wel vlakbij die weg?
Ja, randje Baronielaan zeg maar

[/chatmodus]
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_45710693
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, randje Baronielaan zeg maar

[/chatmodus]
Waarom zit je nog niet hier dan?

/scmode
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_45783763
quote:
Lionel Richie verliefd?
door onze redactie
REUTERS
Foto: REUTERS
AMSTERDAM - Zanger Lionel Richie (57) heeft een liefdesrelatie met de 40-jarige Amerikaanse tv-journaliste Alicia Jacobs. Tenminste, dat beweert zij. "We zijn een stel. Lionel is een heel bijzondere man. Hij is lief, grappig en intelligent", zwijmelt Alicia in een interview.

Lionel vertelde vorige week nog: "Ik hoop natuurlijk dat ik nog eens verliefd word. Maar ik denk ook dat je nooit de vrouw van je dromen tegenkomt als je zoekende bent. Daarom heb ik dat opgegeven. Verliefd worden is een, maar een relatie in stand houden is hele andere koek. Een relatie kost tijd." De tijd zal ook leren of deze nieuwe liefde standhoudt..
pi_45794538
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Cameron Diaz heeft de afgelopen dagen wel heel veel tijd doorgebracht met surfkampioen Kelly Slater, die al eerder date-de met pam Anderson en Gisele Bundchen.

[afbeelding]
Cameron is toch met Justin Timberlake???
pi_45794813
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

Cameron is toch met Justin Timberlake???
Dat is alweer een tijdje over hoor, was enkele weken geleden hot news
pi_45795695
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leuk topic!

Britney en Isaac

[afbeelding]

En Marilyn Manson en Evan Rachel Wood

[afbeelding]

Pff... met Marilyn zou ik toch geen sexytime willen maken
Ik zou hem m`n bed niet uitschoppen hoor
Saartje
pi_45795750
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik zou hem m`n bed niet uitschoppen hoor
No offense, maar kan me niet voorstellen dat iemand zich aangetrokken voelt tot zo'n wezen.
pi_45795952
Ik val op raar
Saartje
  maandag 29 januari 2007 @ 18:28:52 #34
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45797774
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

No offense, maar kan me niet voorstellen dat iemand zich aangetrokken voelt tot zo'n wezen.
Marilyn Ik vind echt niets aan hem aantrekkelijk. Brr, griezel.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_45831670
quote:
Mysterieus liefje Jude Law bekend
Uitgegeven op dinsdag 30 januari 2007 om 14:55:49
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - De dame met wie Jude Law de lakens deelt, is ontmaskerd. De naam van het liefje van de 34-jarige filmster is Kate Hopewell. Day meldt de Britse krant The Sun dinsdag. De relatie tussen Law en de marketingmedewerkster is nog erg pril, vertelt een bron in de krant. "Het is nog vroeg dag, maar ze kunnen goed met elkaar overweg."
Mysterieus liefje Jude Law bekend

De vader van Hopewell staat aan het hoofd van Primary Talent, het agentschap van onder anderen Lily Allen, Kylie Minogue, The Cure en Basement Jaxx. Maar Kate heeft niet eerder iets gehad met een beroemdheid. Voor haar nog prille romance met Jude had ze een relatie met Ben, een man die haar zou hebben bedrogen met Rebecca Loos.

De 28-jarige Rebecca werd in april 2004 bekend door het gerucht dat ze seks zou hebben gehad met David Beckham. De Nederlands-Britse diplomatendochter en voormalige persoonlijke assistente van de stervoetballer creëerde een heus mediacircus in Nederland en Groot-Brittannië.

[Copyright 2007, Novum]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:16:54 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45837659
En, in het kader van de TT, waar is marketingmedewerkster Kate Hopewell bekend van?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45837871
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
En, in het kader van de TT, waar is marketingmedewerkster Kate Hopewell bekend van?

Ze is te Googelen...en d'r pa is bekend
Okee...'anderhalve ster(ren) die elkaar gevonden hebben'
pi_45874347
Vette roddel:

quote:
We’re hearing through the grapevine that actress Jessica Biel and Justin Timberlake are heating things up in Hollywood. According to US Weekly Jessica flew into Park City and stayed with the newly single hottie at his $1,950-a-night, four-bedroom condo at the Trail’s End Lodge in Deer Valley.

Sources reveal that Justin called the actress and asked her to join in on the festivities. The two were spotted snowboarding at the picturesque Park City Mountain Resort.

A source close to Jessica reveals, the actress is pretty spontaneous and fun and decided to take up Justin on the offer. We hear the two rarely left their room (pow cha ka pow wow) and their relationship seems to be working for them. For some odd reason we can see these two working out, they are both pretty athletic and we can totally see them surfing in Hawaii by this summer.

Although there is no official comment on their relationship, Biel’s rep does confirm, Jessica was in Sundance for a couple of days to see some movies Whatever the case is her rep is working hard cause Jessica just made the cover of US Weekly.
quote:
'Nog geen relatie Timberlake en Biel'
Justin Timberlake en Jessica Biel hebben het heel gezellig samen, maar het is te vroeg om van een relatie te spreken. Dat zeggen bronnen in People.

Justin Timberlake en Jessica Biel hebben het heel gezellig samen, maar het is te vroeg om van een relatie te spreken. Dat zeggen bronnen in het Amerikaanse tijdschrift People. De twee zouden samen 'gewoon een leuke tijd' hebben. "Het gaat om de gezelligheid", zegt een van hen in het blad. "Justin is niet op zoek naar een relatie, hij is single en gelukkig."

De geruchten over een relatie staken de kop op omdat Timberlake en Biel de laatste maand regelmatig samen werden gespot. De actrice, bekend van de serie 7th Heaven, werd backstage gezien bij een van de concerten van de 26-jarige zanger. Ook gingen zij vorige week samen snowboarden in Utah.

Vorige maand werd bekend dat Justin weer vrijgezel is. Zijn relatie met actrice Cameron Diaz liep na bijna vier jaar op de klippen. De 24-jarige Biel werd onlangs nog gelinkt aan de Amerikaanse honkballer Derek Jeter.
[Novum]

[ Bericht 30% gewijzigd door cinnamongirl op 01-02-2007 21:31:08 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 februari 2007 @ 17:12:44 #39
22592 crew  Ole
pi_45888183
Omgekeerde volgorde, eerst in scheidingstopic, nu weer hier
quote:
Arie Boomsma gelukkig met ex
door Wilma Nanninga

Foto: ANP
AMSTERDAM - Arie Boomsma is weer gelukkig met zijn ex. De sexy EO presentator is een jaar bij zijn vriendin weg geweest, maar hij is terug. Voor de breuk waren de twee negen jaar samen. "We gaan nu samenwonen," aldus een stralende Arie.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45923120
Roddel:
quote:
'Meg Ryan en Matthew Perry hebben relatie'
Meg Ryan en Matthew Perry zijn een stel. De acteurs zouden rond de kerstdagen al samen zijn gespot in het luxe restaurant The Brentwood in Los Angeles.

Meg Ryan en Matthew Perry zijn een stel. Daarover zijn steeds meer Amerikaanse media het eens. De acteurs zouden rond de kerstdagen al samen zijn gespot in het luxe restaurant The Brentwood in Los Angeles. Nu de voormalige Friends-acteur afgelopen weekeinde werd gespot toen hij het terrein van het huis van Ryan opreed, zwellen de geruchten over een relatie aan.

De 37-jarige Perry had eerder relaties met actrices Yasmine Bleeth, Julia Roberts en Lauren Graham (Lorelai uit de serie Gilmore Girls). De 45-jarige Ryan was tien jaar getrouwd met Dennis Quaid, met wie ze een 14-jarige zoon heeft, Jack. Na haar scheiding in 2001 had ze onder meer een relatie met Russell Crowe. Vorig jaar januari adopteerde Meg, die op dat moment single was, een dochtertje uit China, Daisy True.
[Novum]
pi_45923384
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Volgens Jenna Jameson schijnt hij een nogal grote pielemoos te hebben. Dus dat zal het wel zijn
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 23:29:05 #42
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_45930742
Ik ben nog even van m'n stuk hoor, John Mayer en Jessica Simpson een item .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 08:16:21 #43
167723 sanni
Acima de seu
pi_45936208
Nederlands nieuwe koppel

zoon van Mart Smeets &
Hockey-international Minke Smabers
pi_46004903
Nu lees ik weer dat Justin en Scarlett mogelijk iets hebben:
quote:
Justin and Scarlett's Miami Hookup
Posted: February 04, 2007 Filed under: Justin Timberlake , Scarlett Johansson , Exclusives! , Hookups

Everyone’s talking about the hottest hookup in South Beach. Looks like Jessica Biel is out of the picture and Scarlett Johanson is back on with Justin Timberlake. Hollyscoop has the exclusive scoop on this celebrity hook up.

Last night Scarlett went out to the CAA party at Miami hot spot Mokai where she was spotted partying with Justin Timberlake's best friend Trace Ayala and his crew. Kid Rock and Matt Leinart both tried picking up on Scarlett but she didn't seem the least bit interested. Although Justin was not at the party, the two eventually met up later on in the night.

Our Hollyscoop snoopers spotted Justin leaving Scarlett's bungalow at the Shoreclub hotel around 7am. Stay tuned as we scoop up more juice for you on this one...remember, you heard it here first!
Bron
  maandag 5 februari 2007 @ 13:33:38 #45
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46005130
Sletje die Justin hè

I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 5 februari 2007 @ 13:41:19 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46005351
Dacht dat zij iets had met Josh Hartnett?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46005370
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Dacht dat zij iets had met Josh Hartnett?
Dat is uit
  maandag 5 februari 2007 @ 14:53:51 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46007625
ah
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46016435
Couple alert!

Ciara en 50 cent.
quote:
The rumor around the block is that singer Ciara is hooking up with rapper 50 Cent. The two have been trying to keep their union on the down low however, sources say they have been seeing a lot of each other since the collaboration of a track from Ciara's recent album "Ciara: The Evolution." The two worked on the song "Can't Leave 'Em Alone."

According to the New York Daily News, the two were together Thursday night, trying really hard not to look like a couple. Their efforts were however unsuccessful. The rapper was spotted in his car in LeFrak City with "Ciara in the backseat, attempting not to be seen," said a source. People around their circle are calling these two the "new underground couple." Wonder if these two are serious? Didn't Bow Wow just write a song asking for Ciara back? I guess there goes that reunion.
pi_46047870
quote:
Jim Carrey erkent liefde voor Jenny McCarthy
Jim Carrey heeft zich uitgesproken over Jenny McCarthy. De komiek sprak vol liefde over de blondine tijdens een persconferentie over zijn nieuwe film.

Jim Carrey heeft zich voor het eerst uitgesproken over zijn vriendin Jenny McCarthy. De komiek sprak vol liefde over de blondine tijdens een persconferentie over zijn nieuwe film 'The number 23'. Dat melden diverse media dinsdag. "We zitten op dezelfde golflengte en steunen elkaar altijd", wordt hij geciteerd in de Britse tabloid The Sun.

De geruchten over een relatie van de filmster en de voormalige playmate staken ruim een jaar geleden voor het eerst de kop op toen Carey zich in een interview liet ontvallen erg op haar te zijn gesteld. In juni leek hun relatie te worden bevestigd toen zij hand in hand werden gespot. In december waren ze zelfs samen te gast bij het huwelijk van Tom Cruise en Katie Holmes in Italië. Maar hun relatie werd nooit officieel bevestigd.

Tijdens de persconferentie over zijn nieuwe film stak de 45-jarige Carrey zijn liefde voor de 34-jarige Jenny niet langer onder stoelen of banken. Hij vertelde het gevoel te hebben dat de actrice precies op het juiste moment in zijn leven is gekomen. "Ik heb nog nooit zo opengestaan voor een relatie als toen ik haar ontmoette." De acteur was eerder twee keer getrouwd. Hij heeft een 18-jarige dochter, Jane.
[Novum]
Leuk stel, beiden komieken.

Edit: ik wíst dat ik dit al wist
Jim en Jenny!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')