Valt mee hoor, nu alleen 2 weken achter elkaar 2 lekkere, eentje met uitstekend en eentje met goed passen, daar zitten de winsten in, maar zijn alleen wel moeilijker in te schattenquote:
Ik denk dat ik 'm wel voor de lange termijn houd. Jammer van z'n conditie, maar dat drukte de prijs ook wel weer aardigquote:Berend Pruijssers (147044611) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 600 ¤/week
Manager: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Allebei door!quote:
Pas als je het geld binnenhebt hèquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Er is geboden op mijn uitstekende verdediger
Ik kan dus even gaan shoppen en mezelf alvast wat leuke verjaardagscadeaus gaan geven
nee hoor, ik kan nu al bieden en spelers kopen als ik maar binnen het budget en onder de 2 ton schuld blijfquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas als je het geld binnenhebt hè
Ik dacht dat je al op die 200k rood zat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan nu al bieden en spelers kopen als ik maar binnen het budget en onder de 2 ton schuld blijf
Nee ik sta nu rond de 100 in de min... kan dus voor een ton besteden...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al op die 200k rood zat.
Herkenbaar..........ik trap er telkens weer inquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef twi het volgende:
Ik vind 't echt kut, die limiet van -200kIk sta nu weer in net in de plus, maar het kriebelt om iets te kopen voor 200k
Niet doen, niet doen
wat is je teamid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:14 schreef Tazmaniac het volgende:
heej Vulture, kies jij een neutraal terrein?? ik zie de uitnodiging wel komen heheb er zin in
Ervaring!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Aankoop 1, mijn nieuwe spits: 24000 voor betaald
Ik wil jullie wel hosten:quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat is je teamid?
en wie bied zich aan met het stadion
Ja ik had echt een nieuwe spits nodig met minimaal goed scoren en hij is pas 19 dus veel ervaring kan ie nooit hebben hequote:
zoals in mijn ondertitel staat: R.H.E.S (363888)quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat is je teamid?
en wie bied zich aan met het stadion
geregeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
zoals in mijn ondertitel staat: R.H.E.S (363888)
Het stadion van Flappekz dan?
R.H.E.S (363888) mooi stadionquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef twi het volgende:
Ik kaap morgenochtend gewoon iemand z'n stadion voor een invite. Achteraf niet klagen
Een redelijk spits met redelijk ervaring zal beter presteren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had echt een nieuwe spits nodig met minimaal goed scoren en hij is pas 19 dus veel ervaring kan ie nooit hebben he
soyer, ik was ff aan mijn presentatie van morgen het werken..quote:
7e ronde bekerquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
oeh
beker, 6e ronde.
qyn, ook succes!!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
soyer, ik was ff aan mijn presentatie van morgen het werken..
ik heb geacceteerd
quote:FC DE GUZMAN
10-01-2007 om 18:48 Genoeg talent in de jeugd.
GUZMAN-speler Remy Heitinga kreeg na 26 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Remy Heitinga.
De trainer was blij met de speelwijze en inzet van de speler ,
alleen als je alles doed om te winnen maak je een kans voor het eerste team.
quote:
train verdedigenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet nog niet wát je traint, maar mijn vermoeden is dat deze nog wel een aantal weken nodig heeft...
dat laatste dus... maar vier trainees voor 10000, het lijkt me niet dat ik me daar een buil aan kan vallen... plus het feit dat sommigen ook nog eens als een inval-aanvaller zouden kunnen dienen. kan nu in ieder geval al mijn echt slechte spelers lozen en dan hou ik zo'n twintig redelijk/goede spelers overquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waren ze echt niet beter te krijgen?
Of zit je echt krap bij kas?
http://wiki.hattrick.org/Technicalquote:Technical defenders are only affected when played offensive, thus making use of their playmaking ability. It has no effect on their defending abilities.
ach het is een beginnetje... sta ook nog maar in de IX natuurlijk....quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef Lennox het volgende:
Die twee eersten kunnen wel snel stijgen. Die met 540 loon is eigenlijk gewoon net redelijk en 744 incl = 620 ex geloof ik. Met 2x redelijk is dat 600 ex ofzo. Dus duurt paar weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |