Echt handig ook, die TC met z'n passen op 'gelijk aan of minder dan' uitstekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik naar de transfervergelijking kijk, dan wordt die erg duur betaald momenteel...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt handig ook, die TC met z'n passen op 'gelijk aan of minder dan' uitstekend
Daar gaan veel mensen "de mist in" bij het kopen van verdediger.quote:
Da's toch raar? Zeker bij CA-spelers is passen juist belangrijk. Belangrijker dan vleugelspel, zou ik haast zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:53 schreef Lennox het volgende:
Bij verdedigers wordt passen niet in de prijs meegenomen
Daarnaast wordt dat wel een international.
Dat is gewoon zo en daarom vind ik het ook raar in hattrick. Zeker voor counterteams is verdedigen belangrijk, maar als ik een 20 jaar wonderbaarlijke met redelijk passen verkoop, dan vind ik het niet meer dan redelijk dat ik daar wat meer voor vraag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's toch raar? Zeker bij CA-spelers is passen juist belangrijk. Belangrijker dan vleugelspel, zou ik haast zeggen.
[..]
Toch nog wat geleerd vandaag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Daar gaan veel mensen "de mist in" bij het kopen van verdediger.
O wat duur volgens de TL vergelijking. Terwijl 9 vd 10 defs met minder passen wordt verkocht. Afschaffen die TL vergelijker!
ohw? Als ik bij mijn verdediger kijk bij de transfervergelijking wordt passen wel meegenomen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:53 schreef Lennox het volgende:
Bij verdedigers wordt passen niet in de prijs meegenomen
Daarnaast wordt dat wel een international.
quote:Leeftijd = 20 & Verdedigen=uitmuntend & Scoren<=matig & Passen<=matig & Spelmaken<=zwak & Vleugelspel<=matig
van het kraaienpootje kan je met een stokje een "k" maken. Kleiner of gelijk aan matig.quote:Passen<=matig
Scoren en passen wordt precies gepaktquote:Leeftijd = 26 & Scoren=briljant & Passen=zwak & Positiespel<=zwak & Vleugelspel<=waardeloos & Verdedigen<=slecht
Positiespel precies, conditie hoger of gelijk , passen precies, verdedigen precies.quote:Leeftijd = 26 & Positiespel=briljant & Conditie>=uitstekend & Passen=matig & Verdedigen=zwak & Scoren<=matig & Vleugelspel<=slecht
Alles behalve scoren dus precies.quote:Leeftijd = 20 & Vleugelspel=wereldklasse & Positiespel=zwak & Conditie=matig & Passen=redelijk & Verdedigen=waardeloos & Scoren<=matig
Bij keepers óók al nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef Lennox het volgende:
Ik heb toch niks te doen
spits
[..]
Scoren en passen wordt precies gepakt
Middenvelder
[..]
Positiespel precies, conditie hoger of gelijk , passen precies, verdedigen precies.
winger
[..]
Alles behalve scoren dus precies.
Dan is het heel raar dat het bij defs zo is![]()
quote:
Euhm, ja idd! Gefeliciteerd JD!quote:
quote:hourses had chosen a strategic 2-4-2 formation. Lineup: Hilali - Yousef, Mazzeo - Abed-Abdul, El-Fuad, Gerrard, Casal - El-Akram, Shuaa.
quote:Unfortunately for hourses, Saad Abed-Abdul suffered a concussion in the 35th minute and had to be taken for tests. There was no one left on the bench to replace him, so the team had to continue a man short.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:54 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb ook een spannende friendly zeg..
[..]
[..]
quote:
damn je bent er wel goed inquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik wil toch ff pimpen met mijn laatste skilltrade
Netto winst in een week van: ¤520 352.60
Datum Van Aan Prijs TSI toen
09-01-2007 nicker100 Dättlikon Flames 1 657 000 ¤ 1 360
02-01-2007 Pescara.Calcio.1 nicker100 876 000 ¤ 1 280![]()
Tis inmiddels vast al een oude taart.. en dat heeft niet echt mijn specifieke voorkeur...quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:07 schreef -J-D- het volgende:
Dank allen.
Ben 29 geworden
MrMoon: de taart is thuis. Kom maar langs
Volgens mij viel heel Hattrick even weg. Gelukkig kon ik weer snel online.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:45 schreef MrMoon het volgende:
ARGHHHH ik HAAT Tiscali.. Midden in een bidwar valt mn internetverbinding weg......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gebeurde me gisteravond...quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef mp-menace het volgende:
[..]
Volgens mij viel heel Hattrick even weg. Gelukkig kon ik weer snel online.
http://www.avsoftware.org/hattrick/index.phpquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je eigenlijk zien of een aankoop op het moment van poppen staat
Zijn daar programma's voor?
Als ie geen Duitser zou zijn geweest.. had ik interesse gehad...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef Lennox het volgende:
Iemand nog interesse in een Uitmuntend +0 verdediger met redelijk passen (19 jaar).
Ik heb hem voor 625.000 gelist. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hij er 4 weken af is.
Maar vergeleken met andere spelers is het dan ook weer niet duur. Met een week of 2 a 3 is hij weer terug
Loontechnisch bedoel je? Ach op 1900 euro valt het nog wel meequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Als ie geen Duitser zou zijn geweest.. had ik interesse gehad...
Nee, hij bedoelt vanwege '40-'45quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef Lennox het volgende:
[..]
Loontechnisch bedoel je? Ach op 1900 euro valt het nog wel mee
mwah ik zat meer richting '74 te denkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt vanwege '40-'45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |