quote:SVH3-speler Evert van Dal heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Riekus de Wijkersloot zal daarentegen slecht slapen na zo'n beroerde wedstrijd.
ach ja....quote:1-0 Cristian Faldarini (2)
2-0 Riekus de Wijkersloot (23)
3-0 Riekus de Wijkersloot (25)
4-0 Riekus de Wijkersloot (77)
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
is nog niet op geboden TheVulture...
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
is nog niet op geboden TheVulture...
1e is binnen ,prijs is mischien iets aan de hoge kant ¤ 974 000quote:Op maandag 8 januari 2007 12:12 schreef foetre het volgende:
Pffff en we gaan weer shoppen!lastige transfermarkt.
Ik denk niet dat ik ze allemaal kan kopen maar ik doe me best.
Op m'n boodschappenlijstje staan:
2 briljante wingers(snel)
2 briljante spitsen (onvoorspelbaar)
1 briljante middenvelder
quote:Ysidro Vásquez (70284305) Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 10 630
Loon: 5 640 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
thanks voor het checken Verbal... wel kut dat ik hem niet heb verkocht.. wilde van de opbrengst mijn middenveld eens gaan versterken... zal hem er nog maar een keer opzetten voor een wat lager bedrag en dan hopen op een bidwar....quote:
Hier werkt hij prima...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef roelofjan het volgende:
Hattrick heeft kuren of niet?
Net op een speler aan het bieden, transfer loopt over een minuut af..
Drie verschrikkelijk belangrijke conditiedalers van uitstekend naar goed, van formi naar uitstekend en van goed naar redelijk en dan ook nog twee supporters minder.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef rompompom het volgende:
Drie onbelangrijke conditiedalers en dan nog van formi naar uitstekend ook. 1401 Supporters!!![]()
1 training gegeven in die tijd. Prijzen van kale defs trekken weer aan volgens mij.quote:08-01-2007 F.K. Partizan Pu De Pierreukes 110 000 ¤ 570
20-12-2006 Peppers F.K. Partizan Pu 22 009 ¤ 520
Van Formi naar uitstekend maakt niet uit, dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2007 14:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Drie verschrikkelijk belangrijke conditiedalers van uitstekend naar goed, van formi naar uitstekend en van goed naar redelijk en dan ook nog twee supporters minder.![]()
Naar trainees zoeken en je komt wel eens bekende tegenquote:Van Bonobo11
Onderwerp Re: (geen onderwerp)
I like him
>Die zit niet hoog joh, die egyptenaar
Ga hem niet kopen, want er bieden er teveel op, wordt veel te duur,quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Lennox het volgende:
[..]
Naar trainees zoeken en je komt wel eens bekende tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |