quote:SVH3-speler Evert van Dal heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Riekus de Wijkersloot zal daarentegen slecht slapen na zo'n beroerde wedstrijd.
ach ja....quote:1-0 Cristian Faldarini (2)
2-0 Riekus de Wijkersloot (23)
3-0 Riekus de Wijkersloot (25)
4-0 Riekus de Wijkersloot (77)
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
is nog niet op geboden TheVulture...
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
is nog niet op geboden TheVulture...
1e is binnen ,prijs is mischien iets aan de hoge kant ¤ 974 000quote:Op maandag 8 januari 2007 12:12 schreef foetre het volgende:
Pffff en we gaan weer shoppen!lastige transfermarkt.
Ik denk niet dat ik ze allemaal kan kopen maar ik doe me best.
Op m'n boodschappenlijstje staan:
2 briljante wingers(snel)
2 briljante spitsen (onvoorspelbaar)
1 briljante middenvelder
quote:Ysidro Vásquez (70284305) Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 10 630
Loon: 5 640 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
thanks voor het checken Verbal... wel kut dat ik hem niet heb verkocht.. wilde van de opbrengst mijn middenveld eens gaan versterken... zal hem er nog maar een keer opzetten voor een wat lager bedrag en dan hopen op een bidwar....quote:
Hier werkt hij prima...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef roelofjan het volgende:
Hattrick heeft kuren of niet?
Net op een speler aan het bieden, transfer loopt over een minuut af..
Drie verschrikkelijk belangrijke conditiedalers van uitstekend naar goed, van formi naar uitstekend en van goed naar redelijk en dan ook nog twee supporters minder.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef rompompom het volgende:
Drie onbelangrijke conditiedalers en dan nog van formi naar uitstekend ook. 1401 Supporters!!![]()
1 training gegeven in die tijd. Prijzen van kale defs trekken weer aan volgens mij.quote:08-01-2007 F.K. Partizan Pu De Pierreukes 110 000 ¤ 570
20-12-2006 Peppers F.K. Partizan Pu 22 009 ¤ 520
Van Formi naar uitstekend maakt niet uit, dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2007 14:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Drie verschrikkelijk belangrijke conditiedalers van uitstekend naar goed, van formi naar uitstekend en van goed naar redelijk en dan ook nog twee supporters minder.![]()
Naar trainees zoeken en je komt wel eens bekende tegenquote:Van Bonobo11
Onderwerp Re: (geen onderwerp)
I like him
>Die zit niet hoog joh, die egyptenaar
Ga hem niet kopen, want er bieden er teveel op, wordt veel te duur,quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Lennox het volgende:
[..]
Naar trainees zoeken en je komt wel eens bekende tegen
Da's misschien wel een leuke voor in het FOK!-cup topicquote:Op maandag 8 januari 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het kan dat sommige teams wel aan de Fok-Cup meedoen maar dat ik ze niet in de stats op alltid Hattrick kan terugvinden bij het overzicht van de FokFederatie... is het geen vereiste dat teams lid zijn van de federatie
daar ook even gepostquote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's misschien wel een leuke voor in het FOK!-cup topic
Ik weet het niet, want ik doe niet mee
* Egamer treurtquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef Yankee_One het volgende:
Niet iedereen is natuurlijk supporter
moet je supporter zijn om lid te worden van de federatie dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef Yankee_One het volgende:
Niet iedereen is natuurlijk supporter
internetbankieren?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef Egamer het volgende:
[..]
* Egamer treurtJammer dat ze geen betaling via mobiel niet toestaan.
Mja dat vinden mijn ouders niet goed.quote:
Dan vraag je of een vriend het van je doet die dat wel magquote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Mja dat vinden mijn ouders niet goed.
Die kan er woensdag al wel weer opquote:Yishai Srour (146707488)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.K. Partizan Puttershoek
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Die speler staat bij mij in de basis... Denkt hij dat ie 'm voor een prikkie over kan nemen omdat hij zonodig een team vol Gosselinks wil hebbenquote:Hallo beste HT-manager,
Ik heb gezien dat je een speler hebt met de achternaam Gosselink. Ik zou deze graag van je overnemen. Ik wil namelijk een "familie" gaan samenstellen, met natuurlijk mijn eigen achternaam! Ik kan geen enorm hoge vergoedingen betalen, maar ik hoop dat je me kunt helpen!
Met vriendelijke groet,
Dat staat ie bij mij altijd dag na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Lemming22 het volgende:
Hoezo staat mijn formatie-ervaring trouwens ineens op goed, terwijl ik mijn laatste 50 wedstrijden 3-5-2 heb gespeeld?
valt mee .de mijne was 1.3 mil voor briljantquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:01 schreef Soli het volgende:
Waarom zijn de keepers eigenlijk zo énorm duur?!
Omdat je die speler hebt verkocht. Als je een speler verkoopt dan is er een kans dat de formatie-ervaring afneemt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Lemming22 het volgende:
Ahh lekker hoor!
Briljante 21-jarige kale middenvelder verkocht voor 796 000 ¤!
Dus nu op zoek naar een nieuwe trainee (liefst 18 jaar, uitstekend positiespel, redelijk passen of anders goed positiespel, redelijk passen als ie hoog in positiespel zit) en een uitstekende/uitmuntende verdediger halen met wat ervaring. Dat zou mijn team goed moeten doen! Alleen heb ik nu geen tijd om de TL af te struinen![]()
Hoezo staat mijn formatie-ervaring trouwens ineens op goed, terwijl ik mijn laatste 50 wedstrijden 3-5-2 heb gespeeld?
Dan doe je toch iets waardoor dat die zakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat staat ie bij mij altijd dag na de wedstrijd.
Aha okee, op die manier. Nou ja met goed kom ik ook nog wel vooruit. En na woensdag staat ie weer op uitstekend, dus dat maakt verder ook niet zo veel uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je die speler hebt verkocht. Als je een speler verkoopt dan is er een kans dat de formatie-ervaring afneemt.
Spam spam spam.quote:Roger Maseland (145881205)
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
wat moet je ermee? door zijn waardeloze conditie is hij nutteloosquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
Spam spam spam.Te koop bij mij, iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |