Je valt je idd geen buil aan de aankoopprijs, maar wellicht wel aan het rendement.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat laatste dus... maar vier trainees voor 10000, het lijkt me niet dat ik me daar een buil aan kan vallen... plus het feit dat sommigen ook nog eens als een inval-aanvaller zouden kunnen dienen. kan nu in ieder geval al mijn echt slechte spelers lozen en dan hou ik zo'n twintig redelijk/goede spelers over
Mijn stadion is ook beschikbaar:quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stadion is ook gekozen voor een pot in de Fok-cup zie ik
mijn supporters moeten toch ergens stoeltjes kunnen mollenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stadion is ook gekozen voor een pot in de Fok-cup zie ik
oefenwedstrijden hebben geen invloed op het moraal dus dat maakt niets uit... ook de supporters en de sponsors worden niet beïnvloedt....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef Soli het volgende:
Heb gisteren verloren met 4-0 van een zesdeklasser terwijl ik zelf negende ben....
Is misschien in het vervolg slimmer op een friendly te spelen tegen een lager niveau zodat mn moraal wat hoger blijft???
maakt niet heel veel uit, vaak is tegen een hogere klassen wel meer inkomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef Soli het volgende:
Heb gisteren verloren met 4-0 van een zesdeklasser terwijl ik zelf negende ben....
Is misschien in het vervolg slimmer op een friendly te spelen tegen een lager niveau zodat mn moraal wat hoger blijft???
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oefenwedstrijden hebben geen invloed op het moraal dus dat maakt niets uit... ook de supporters en de sponsors worden niet beïnvloedt....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef Soli het volgende:
[..]Ok dus mss kan ik juist béter tegen hoger geplaatste teams spelen
En nog een OCD 464 kquote:Nicholas van Kemenade
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 460
Loon: 1 900 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Coolness score based on countries currently visited: 21784.4 (43 countries)
The coolest country you have visited is Guatemala, which is responsible for 22.8% of your total score.
thnxquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Allebei door!![]()
V_K thuis met 3-1, qyn uit met 0-3 gewonnen; prachtige uitslagen!
451 Counteren als een malle dus. En meteen uitverkopen die handel, hehe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
thnx
ben ook bijzonder in mn nopjes![]()
![]()
volgende week tegen een geduchte middenveld trainer, wereldklasse middenveld in een uitwedstrijd
btw wordt t volgende week dan ook de eerste wedstrijd in de vernieuwde Reuvelt Plaza, 55.000 seater![]()
Hij traint spitsen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
451 Counteren als een malle dus. En meteen uitverkopen die handel, hehe!
O, dan wel ja. Of 352, want afgelopen keer haalde hij met 442 een redelijk (++) middenveld en dat is nog wel een flink gat naar wereldklasse...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij traint spitsen.
4-3-3 counter dus.
Ja, weet ik, maar blijkbaar had-ie dat afgelopen keer voor een extra bekerronde wel overquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef Lennox het volgende:
Met 3-5-2 lever je toch alsnog een trainingsplek in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |