ik heb windows xp zonder service pack cd. de installie op de laptop is xp met sp 2 en home edition,misschien ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:57 schreef Stoomhamer het volgende:
Als je illegale cd niet een goede kopie is, dan kan het daar aan liggen dat je geen herstel kunt doen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Je kunt het beste de toetsenbord-indeling kiezen die past bij je toetsenbord. Amerikaans-Engels is meestal wel goed.
Opnieuw installeren van Windows verwijdert je bestanden. Probeer ze te redden met b.v Knoppix.
nee,omdat mijn laptop dus niet meer opstart zonder de windows cd. en ik dus niks kan kopieren of kan toevoegen ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef wouter37 het volgende:
zet je toetsenbord op engels verenigde staten
kan je dat bestand wat je mist niet van een andere pc kopieren
thanks!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:04 schreef gateway het volgende:
Knoppix downloaden (op een adnere pc) dan branden op cd. Daarmee opstarten (evt opstartvolgorde in je bios wijzigen) en dan kan je eerst je bestand redden.
En je windows cd, waarmee je wilt herstellen, moet van dezelfdee windows zijn (dwz. Windows XP home is ook alleen maar te herstellen met een cd van XP home etc)
thanks!quote:
netwerk zou ook kunnenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:25 schreef nelisb het volgende:
ok, linux op cd draait! thanks for that.
ik kan ook bij alle bestanden,dus dat is ook mooi.
alleen hoe kan ik die bestanden nu overzetten??? kan ik die branden op dvd? nee zeker omdat de linux cd erin zit. heb ik dan iets van een usb stick nodig ofzo?
de bestanden veilig stellen met Knoppix is wel gelukt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef nelisb het volgende:
heb een oplossing van dubbeldrank.
windows cd erin. r = probleem oplossen.
bij c:/windows een opdracht invoeren en nu is mijn laptop zichzelf aan het repareren.
ben benieuwd zometeen
was niet nodig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef gateway het volgende:
[..]
de bestanden veilig stellen met Knoppix is wel gelukt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |