idem + de vreselijke opstandige / denkt dat ze lollig is Natas stem met dr stomme gepest en dr vreselijke opmerkingenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
Ik krijg gewoon de rilliingen van dat zalvende stemmetje van Brian, met alle medeklinkers zacht uitgesproken, en dan dat gemaakte gecultiveerde accentje erbij.
Nena zit er zoals gewoonlijk weer erg geinteresseer bij. Nathanael heeft z'n bekende arrogante smoel weer opgezet.
O God, en nu komt de o wat hebben we toch een lol Nataaasia ook weer aanzetten met haar maakt-niet-uit-hoeveel-dieet-altijd-vette-reet.
Nu klinkt het hoge lachje van NSBrian. Rrrrrrrrrrrrrrril....
Fijn zeg, streams kijken.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord op je vraag:
Ja ik heb me al aangemeld![]()
Jij weet tenminste nog wáárom je streams kijkt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
Ik krijg gewoon de rilliingen van dat zalvende stemmetje van Brian, met alle medeklinkers zacht uitgesproken, en dan dat gemaakte gecultiveerde accentje erbij.
Nena zit er zoals gewoonlijk weer erg geinteresseer bij. Nathanael heeft z'n bekende arrogante smoel weer opgezet.
O God, en nu komt de o wat hebben we toch een lol Nataaasia ook weer aanzetten met haar maakt-niet-uit-hoeveel-dieet-altijd-vette-reet.
Nu klinkt het hoge lachje van NSBrian. Rrrrrrrrrrrrrrril....
Fijn zeg, streams kijken.![]()
Ben alleen vergeten te vermelden dat ik bij BB6 3 bans heb gehad. Dat zou ze overtuigen dat ik een olifantenhuid heb...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan voorspellen of je er in komt![]()
Ze heeft het uitgevonden!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef Gigageil het volgende:
Dat wijf is psychotisch, ik zweer het ....![]()
doe jij dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
Dan doe ik, zo. En alles staat stil !
Wat vertel je me nou?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:12 schreef kleinzusje het volgende:
streams down
Ben niet zo snelquote:
Ghehequote:
Er bestaat maar 1 bron, dus alles is dan down.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Op de talpa site is alles ook down.
Oh, dat is nasa tvquote:
Ik vind dit echt asociaal., ze zit zelfs door natanael heen te drammen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Dit is toch niet normaal, wat Nataasia nu zegt tegen Sylvia?
Dit is echt om tequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Dit is toch niet normaal, wat Nataasia nu zegt tegen Sylvia?
Simpel....... allemaal 1 punt aan Huub.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:20 schreef Day het volgende:
Kan iemand even de puntenverdeling doorgeven?
Krijg al meer zin om door de selectie heen te komenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef Gigageil het volgende:
Ze zijn gewoon bang voor die gore bek....![]()
Ik heb niet meegewerkt, maar er zijn vrijwel geen verrassingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:20 schreef Day het volgende:
Kan iemand even de puntenverdeling doorgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |