Filmpje?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Die tieten van Nena lijken ook steeds groter te worden
Ik kan me nog de fhm shoot herinneren en toen had ze opvulling nodig om het iets te laten lijken. Net zag ik haar op de bank liggen en was dat echt niet meer nodig. Of ze is zoveel aangekomen of ze heeft nu een driedubbele opvulling ofzo. Het viel me gewoon opquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me nog de fhm shoot herinneren en toen had ze opvulling nodig om het iets te laten lijken. Net zag ik haar op de bank liggen en was dat echt niet meer nodig. Of ze is zoveel aangekomen of ze heeft nu een driedubbele opvulling ofzo. Het viel me gewoon op
Ja, viel mij ook op. En ik let er echt nooit op !!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Die tieten van Nena lijken ook steeds groter te worden
Contactpunten voor het duiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Miraaa het volgende:
Ik heb geen geluid........wat zit er in dat koffertje![]()
Punten van het duikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:48 schreef Miraaa het volgende:
Ik heb geen geluid........wat zit er in dat koffertje![]()
Die is lastig in te schatten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent zo'n beetje de Huub van het forum!![]()
de tekst is ook raar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een BB gehalte. Ze snappen er niets van
Niet Syl ajbquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef Miraaa het volgende:
Zou er misschien weer zo`n stemronde komen zoals die eerste x, waarbij angelique exit moest.
Is het straks zo Syl eruit en tamara erin...........zo wel heel erg voorspelbaar zijn.![]()
Ik nu ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nergens meer beeld... Ligt aan mij dus, aangezien niemand anders het schrijft.
edit: beeld terug.
Owww, wacht dit kan natuurlijk ook gekoppelt kunnen worden aan de echte stemmnig van binnenkort onder de kijkers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
de tekst is ook raar.
Wie denkt U dat het populairst is?
is wat anders dan
Wie geef je de meeste punten?
Ik heb ze juist weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
Streams weg?
Jij moet helderziende gaan worden, want dat zou werkelijk niemand denken....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Huub en NL elkaar onderaan zetten![]()
ik krijg het niet terugquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nergens meer beeld... Ligt aan mij dus, aangezien niemand anders het schrijft.
edit: beeld terug.
Huub zit dan landelijk gezien dichter in de buurt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Huub en NL elkaar onderaan zetten![]()
Ik heb het weer, maar ik durf niet te switchenquote:
Ja, hij is er weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet als je de pagina even reset?
Die is het denk ik wel gewend om afgezeken te worden en heeft daar soort van schild voorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan wel eens bij iedereen onderaan staan behalve bij Sylvia. Ik vraag me af hoe veel hij nog kan verdragen.
Misschien moet ik dan voorspellen of je er in komtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord op je vraag:
Ja ik heb me al aangemeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |