Als je normaliter geen H&M draagt dan toch zeker niet tijdens een tv-programmaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal wat anders, want dat is kleding die je dagelijks nodig hebt. Het is toch achterlijk dat ze haar eigen kleding niet aan mag. Ze heeft van te voren gezegd dat ze kleding van H&M niet mooi vind. En ze zegt er ook bij dat ze niet wil klagen omdat de stylistes ook hun best doen.
Ben ik niet met je eens als ze er zo'n ontevreden hoofd bij trektquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef Miraaa het volgende:
H&M is gewoon bagger, maar ik begrijp die sponsor wel....Nena draagt en heeft een mooi figuur dus die kleding verkoopt zichzelf al.
Of de slechterik uit een duitse crimiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
De man straalt ook een en al 'psychopaat' uit.
[afbeelding]
22.30quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
welke film kijken ze?
(oftewel, wanneer is die afgelopen?)
Daarom is H&M ook zo goedkoop, ze moeten het metquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens als ze er zo'n ontevreden hoofd bij trekt![]()
D'r zus, d'r zus, d'r zus, wilgo, d'r zus, d'r ex en dochter, enzowquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Naar wie heeft Nataaaaaaaaaaaaaasia allemaal gebeld dan ?
Alle personen die ze kon bedenken die haar nog enigszins kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Zij mag onbeperkt met familie bellen in 2007 .quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
De kipfilé was in de aanbieding bij de C1000 deze week.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Die tieten van Nena lijken ook steeds groter te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |