quote:
Uhm wiellager is kapot. Weet niet hoe duur het is maar vast niet goedkoopquote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Rafiie: Klote man, hopelijk valt het mee.
Ik had ook even gezocht maar kon ook niet echt prijzen vinden. Dus zie het wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
Ik vind op internet bedragen van tussen de 40,- en 100,- maar hoe betrouwbaar dat is...
Buurman en buurman RULEDquote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben voor. Net terug van een pokeravondje en toch 10 euro gewonnen.
Vandaag een nieuw slot op de deur gemaakt en ook de douche is weer gemaakt. Er komt nu bijna kokend water uit
@Rafiie: Klote man, hopelijk valt het mee.
Morgen bij een vriend Wiien en Buurman&Buurman kijken (jeugdsentiment)
Zo nu slapen, ben echt helemaal kapot.![]()
Ik ga het maar niet zelf doen :p sta ik waarschijlijk snel weer langs de kant. Dus garage mag het gaan doenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef jpjedi het volgende:
@Raffie:
Reken op 100-150 euro voor het lager en uurtje werk, dan zit je ruim goed. Het is in principe een simpel klusje wat je ook zellf kan doen maar weet niet hoe handig dat je bent. Je moet wel een pers hebben (of kunnen gebruiken ergens) om de lagerschaal uit/in de naaf te persen en de naaf uit/in het fusee.
Precies, had ik met mijn seat ook, 120 euro plus arbeidsloonquote:@Raffie:
Reken op 100-150 euro voor het lager en uurtje werk, dan zit je ruim goed. Het is in principe een simpel klusje wat je ook zellf kan doen maar weet niet hoe handig dat je bent. Je moet wel een pers hebben (of kunnen gebruiken ergens) om de lagerschaal uit/in de naaf te persen en de naaf uit/in het fusee.
Hopen dat het er maar een is. Dan valt het nog meequote:Op zondag 7 januari 2007 13:20 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Precies, had ik met mijn seat ook, 120 euro plus arbeidsloon
Welk netquote:Op zondag 7 januari 2007 13:22 schreef FJD het volgende:
De 'uitzending' van het nieuwe seizoen 24 is van start gegaan
Een of andere vage commerciele zenderquote:
4 ep's al uitquote:Op zondag 7 januari 2007 13:22 schreef FJD het volgende:
De 'uitzending' van het nieuwe seizoen 24 is van start gegaan
Ouwe 3fm-ertquote:Op zondag 7 januari 2007 14:00 schreef staticdata het volgende:
stelletje kwajongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |