ik sliep ook nog niequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
mensen die nu slapen zijn watjes![]()
goeie nacht / morgen
Foxy
Ikea - BERTBYquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit kun je mij vertellen waar je je DVD Kasten gekocht hebt?
De DubbelFris was lekkerquote:
quote:
noctu.....quote:
Van zon smerige pedohomo van die chatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
noctu.....![]()
Is het mailadres echt doorgegeven??![]()
![]()
Kruikezeikster..![]()
Frank doe eens alsof en probeer eens een foto te bemachtigen...ouwe casanova.![]()
Of een vies vadsig..ah lama..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Van zon smerige pedohomo van die chat![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:25 schreef RudyCarell het volgende:
Leuke screen van gister van de cam+chat
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07016/camchat.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Met ursel als Basshunter![]()
PS: Saw III UNRATED DVDRip XviD - DiAMOND
Jullie gaven m'n verkeerde e-mailadres door en ik hield uiteraard m'n mond dichtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
noctu.....![]()
Is het mailadres echt doorgegeven??![]()
![]()
Kruikezeikster..![]()
Frank doe eens alsof en probeer eens een foto te bemachtigen...ouwe casanova.![]()
Slechte ervaring mee??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jullie gaven m'n verkeerde e-mailadres door en ik hield uiteraard m'n mond dichtHoef geen homo's met voorbind dildo's en panty's achter me aan
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja foto's hier in het BoF! Topic van JP in Second Life
Als je eens wist wat je er allemaal met een paard kunt doen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja foto's hier in het BoF! Topic van JP in Second Life
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:06 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Als je eens wist wat je er allemaal met een paard kunt doen...
moet jij zeggenquote:
Basshunter komt btw naar de groenoordhallen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Was super gezellig gisteren..![]()
En was weer vroeg wakker.. Moest weer gaan klussen vandaag..
Schiet al lekker op, en alle electra werkt perfect..![]()
dus en sowhat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Basshunter komt btw naar de groenoordhallen...![]()
ursel heb je linkje naar de links van die videos van de meetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
[..]
dus en sowhat?
Kan je streampie regelene voor me??![]()
![]()
![]()
nee, weet eigenlijk niet waarom ik postte...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
[..]
dus en sowhat?
Kan je streampie regelene voor me??![]()
![]()
![]()
http://www.gamehost.nl/film1.AVIquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ursel heb je linkje naar de links van die videos van de meet![]()
Vet schermquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Http://www.gamehost.nl/film1.AVI
Http://www.gamehost.nl/film2.AVI
ik ben moe van al dat spauwen ... vier dagen in een week spauwen is wel heel erg vervelend hoor!quote:
Jij was lam manquote:
Nog een diehardquote:
toen ik dat zag dacht ik dat ie abbonament op margriet hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij was lam man
Je rolde echt over de grond van het lachen toen we Jorrit z'n Margriet Kookboek vondenEcht geniaal!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef ursel het volgende:
[..]
http://www.gamehost.nl/film1.AVI
http://www.gamehost.nl/film2.AVI
Wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:11 schreef -Raffie- het volgende:
Meet was leuk. Alleen terug reis minder. auto stuk en 6,5 over gedaan.
Maandag maar eens kijken wat het gaat kosten.
Ik ben voor. Net terug van een pokeravondje en toch 10 euro gewonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef jpjedi het volgende:
Hier wordt trouwens het poker erg duidelijk uitgelegd..
Wie zou er interesse hebben voor een BOF pokeravond?
(Met schappelijke bedragen en een limiet.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |