Maar daar is het net alsof je een wijsvinger-boks doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Geef me die boks dan, tik 'm aan!!!
Er zit diepte in, ze komen naar elkaar toe lopen met de vuust naar voren en schreeuwen dan zo: "Heyy kill, pass me die boks swa!!"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar daar is het net alsof je een wijsvinger-boks doet.
Populair in Utrecht, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef boekenworm het volgende:
Wat is een boks?
Jawel, alleen dan meer op zijn gezichtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nóóóit doen hè? Een neger boksen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Dirktator het volgende:
Is dit nieuw ofzo?
Vandaar al die babylijkjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef Bog het volgende:
en een babybox, met je vuist tegen een baby
"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:17 schreef Catch_me het volgende:
In het echt worden ze geswaffeld door een 2 meter lange piele van een negert
Wahahahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef Dirktator het volgende:
Okee, ik heb me even laten updaten door Thijs Bosma, mijn mattie in de hoods van Lutjebroek:
- Xbox 360: een rondje maken en met gekruisde armen boksen
- Skybox: een hoge boks
- Onderbox: onderbroek tegen elkaar (Limburgers only)
- Beatbox: met de ene hand boksen, met de andere beatboxen
- Box Bunny: what's up doc roepen terwijl je bokst
- The Box: tijdens zap de neger boksen als je op The Box komt
- Boxmeer: een aantal keren het boksen herhalen
Ik zeg: waar gaat het heen met Nederland...:')
Tua madre, testa di cazzone!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef shakaboem het volgende:
debiel
Sempre vedo quando la gente sta usando una traduttore online. Siete coglioni, tutti! E va via, figlio di una troia!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef shakaboem het volgende:
La vostra sorella, merda di una mucca!!!![]()
Okay, dat is wel lamequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik werk achter de bar in een concertzaal, en ik kreeg gisteren de boks van een tevreden klant..
Tegen je monitor waar Fok! openstaat of wat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Zelfs mijn oma heeft me een keer box gegeven, ze zag dat ik dat met vrienden deed.
Als je ''tik 'm aan'' IRL zegt krijg je een vuist tegen je kin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Geef me die boks dan, tik 'm aan!!!
Jeetje. Boks? Tegenwoordig? Dat doen die hoomies toch al jaren?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef Dirktator het volgende:
Is dit nieuw ofzo? Zo eventjes met je vuist tegen andermans vuist aanboksen. Vroeger, toen gaven we elkaar nog een hand en als het een dame betrof een kus. En nu hoor je er niet meer bij als je niet weet wat de X-box is (met gekruiste handen boksen).
De jeugd van tegenwoordig![]()
Ognuno lo vede! I traduttori in linea non sono quello buon!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Sempre vedo quando la gente sta usando una traduttore online. Siete coglioni, tutti! E va via, figlio di una troia!!![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef Bog het volgende:
en de lollerbox = maikuuul een knal tegen zoeen hoofd van hem doen zo![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:51 schreef Dirktator het volgende:
Okee, ik heb me even laten updaten door Thijs Bosma, mijn mattie in de hoods van Lutjebroek:
- Xbox 360: een rondje maken en met gekruisde armen boksen
- Skybox: een hoge boks
- Onderbox: onderbroek tegen elkaar (Limburgers only)
- Beatbox: met de ene hand boksen, met de andere beatboxen
- Box Bunny: what's up doc roepen terwijl je bokst
- The Box: tijdens zap de neger boksen als je op The Box komt
- Boxmeer: een aantal keren het boksen herhalen
Ik zeg: waar gaat het heen met Nederland...:')
godver weer tig posts weg :Squote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Slowchat verwijderd.
Ik zal jouw hoofd eens verwijderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Slowchat verwijderd.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik werk achter de bar in een concertzaal, en ik kreeg gisteren de boks van een tevreden klant..
Klik klik boem boem In je kankeroren. Niet boem boem klik klik met.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
"Boem boem klik klik met je kankeroren!"
0800-tuig
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
"Boem boem klik klik met je kankeroren!"
0800-tuig
quote:Jaja, in Nederland hebben we een multiculturele maatschappij. Mooi zo, want voor deze gasten is natuurlijk ook een plaats in onze samenleving. Ik hoop dat er nog plekken vrij zijn in het Pieter Baan Centrum.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef hamkaastosti het volgende:
ik doe altijd de xbox 360 met m'n matties. Met gekruisde armen boxen en dan een rondje draaien
[edit]
oh. was al gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:58 schreef NoBody122 het volgende:
vroeger deden ze dat net ff anders;
[afbeelding]
Word.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Je moet dan respect roepen ipv hoi en de ander mag ook geen hoi zeggen maar die roept safe.
Man dat is al jaren oud.quote:
Sjun boksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef pkeijsers het volgende:
[afbeelding] ?
(voor de limburgers onder ons..)
jeweetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Held.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:21 schreef CodeCaster het volgende:
Wanneer iemand bij mij een 'boks' als begroeting wil doen, doe ik mijn vlakke hand over zijn vuist, en zeg "paper covers stone".
Meestal geven ze me dan gewoon een hand en doen ze dat achterlijke boks-gebeuren daarna nooit meer bij mij.
Goeie!quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:21 schreef CodeCaster het volgende:
Wanneer iemand bij mij een 'boks' als begroeting wil doen, doe ik mijn vlakke hand over zijn vuist, en zeg "paper covers stone".
Meestal geven ze me dan gewoon een hand en doen ze dat achterlijke boks-gebeuren daarna nooit meer bij mij.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:42 schreef BrauN het volgende:
Ken je 'koelbox' ook?
Dan doe je allebei net of je van de bouw terugkomt en je koelbox draagt, dus je hand heel laag, en dan aantikken ouwe.
haha jij bent echt zo'n trieste gast.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:21 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zou je tegen je gezicht stompen, en zeggen "box covers paper".quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:21 schreef CodeCaster het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik zou je tegen je gezicht stompen, en zeggen "box covers paper".
haha jij doet je nickname eer aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
haha jij bent echt zo'n trieste gast.
vet, je bent nu ingewijd in de rituelen van de straat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:40 schreef tonja het volgende:Heet dat 'de boks'?
Ik stond laatst in de tram bij een uitgang, en daar zat een marokkaantje die 4 vingers naar me opstak; middel en ringvinger tegen elkaar en pink en wijsvinger gespreid, daarbij keek hij me strak, en heel stoer aan.
Op mijn vraag of alles goed ging, zei hij heel stoer: 'westside'.
Ik:'huh'?.
Hij:' woon je hier?'
Ik: 'ja'.
Hij: 'nou, dan hoor je bij westside'.
Toen begreep ik dat het handgebaar een 'w' uitbeeldde.
Vervolgens hield hij zijn vuist, met de knokkels verticaal, voor zich.
Die had ik meteen door: Ik moest hem met de vuist aantikken. Ik ben de beroerdste niet, dus allah*tik*.
Naar ik nu begrijp, is dat dus "De Boks"
Daarna klopte hij met zijn vuist op de borst, op de plek van het hart.
Ik (heeeeel erg onder de indruk natuurlijk) :.. 'ahh, en dan op je hart'.. Terwijl ik hem begrijpend toeknikte.
Een bevestigende hoofdbeweging viel mij ten deel, waarna hij zich weer tot zijn vrienden wendde.
ik hoop jouw oma nooit tegen te komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef Tommeke het volgende:
Box is al vet oud toch? Ik heb het mijn vader en mijn oma aangeleerd
Maar das puur alleen omdat het zo fout is!
Ik heb ook meteen gezegd dat het heel fout isquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef HansU het volgende:
[..]
ik hoop jouw oma nooit tegen te komen.
Waar de fuck werk jij dan weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:48 schreef Pascal86 het volgende:
en mijn baas deed het van de week ook![]()
Godverdommequote:Op donderdag 11 januari 2007 03:40 schreef tonja het volgende:Heet dat 'de boks'?
Ik stond laatst in de tram bij een uitgang, en daar zat een marokkaantje die 4 vingers naar me opstak; middel en ringvinger tegen elkaar en pink en wijsvinger gespreid, daarbij keek hij me strak, en heel stoer aan.
Die had ik meteen door: Ik moest hem met de vuist aantikken. Ik ben de beroerdste niet, dus allah*tik*.
Ik (heeeeel erg onder de indruk natuurlijk) :.. 'ahh, en dan op je hart'.. Terwijl ik hem begrijpend toeknikte.
Een bevestigende hoofdbeweging viel mij ten deel, waarna hij zich weer tot zijn vrienden wendde.
Alsof je oma snapt wat het woord fout anno 2007 betekent.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen gezegd dat het heel fout is
Tuurlijk zal zo'n gozertje dat tegen jou, een vreemde, wel even allemaal zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 03:40 schreef tonja het volgende:Heet dat 'de boks'?
Tssss, wat nerdachtig. Als iemand dat bij mij doet dan pak ik mijn aansteker en zeg "lighter burns paper, bitch!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:21 schreef CodeCaster het volgende:
onze cultuurfilosoofquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef BrauN het volgende:
Overigens is de boks natuurlijk alleen vet als je 'm voor de gein doet, dus er niet volledig voor gaat.
Als je je maatjes met je volle verstand serieus altijd een boks geeft ben je gewoon echt een blije nerd.
Waarom zou een groet perse 'vet' moeten zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef BrauN het volgende:
Overigens is de boks natuurlijk alleen vet als je 'm voor de gein doet, dus er niet volledig voor gaat.
Als je je maatjes met je volle verstand serieus altijd een boks geeft ben je gewoon echt een blije nerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |