abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45482129
Ik vind echt onwijs tof cool VET gaaf te master dat je dit wilt doen, ik moet mij diep schamen dat ik er niet veel voor gedaan heb ik voel me schuldig.

Ik zou graag morgen of volgende week een zak brokken bij je langs brengen als je het goed vind .

Maar echt super super super super bedankt phedre77

Leuke foto's zo ziet die er dus uit, keer wat anders dan halve kopje en pootje onder de deur zien.

hoe oud schat je hem? jaar of 2?

Dankzij Fok! en phedre77 heeft deze kat nu tijdelijk een warm onderkomen

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 19:00:40 ]
pi_45482447
Goeie Fok-actie dit!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:39:10 #128
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45484055
De kat is bijna 1 jaar.

De eigenaar zou vanavond dus langs komen met zijn vriendin om spullen (speeltjes, voer, e.d.) langs te brengen en de kat even te bezoeken. Staat alleen de eigenaar voor de deur met 1,5 blik C-1000 blikvlees en een half pak C-1000 kattebrokken. Hij zei dat hij over 4 dagen pas weer geld had. Oh, voor de castratie,? zei ik. Oh ja, dat ook, antwoordde hij. Hij kan nu niet eens het voer betalen dus.

De poot was bekend. De kat heeft als kitten bij de vorige eigenaar (dus voor deze eigenaar) de poot tussen de deur gehad en daar is gewoon nooit naar gekeken. Het bot zit gewoon niet op de goede plek. Ik zei dat de eigenaar dat meteen na kon laten kijken als hij toch voor castratie ging. Maar als de eigenaar nu geen geld heeft voor brokken, gaat hij straks ook geen geld hebben voor castratie, enting, ontworming (kat heeft best een harde, bolle buik, vast nog nooit ontwormd) en checkup van die poot. Alles bij elkaar, incl. consult, zal hij zo'n 100 euro kwijt zijn aan alleen die dingen, zonder reparaties aan die poot. Ik ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden de komende week.

Ik kreeg later een sms van hem dat hij was vergeten te zeggen dat zijn vriendin ziek was en daarom niet mee was. Kweenie, de gozer komt wel aardig en oprecht over, maar het klopt niet allemaal.

Overigens staat het fietshok waar de kat 1,5 maand heeft gewoond nu blank door de storm. Wat een timing he.

Syd, ja, je mag voer komen brengen hoor..:-) Alhoewel ik vind dat die gozer het moet betalen, maar ik heb de indruk dat dat niet goed gaat komen.
  Moderator donderdag 18 januari 2007 @ 19:46:49 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45484443
Ik vind je een topper hoor Phedre77
En wat een koddig mannetje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45484662
Kat heeft dus niet echt goed onderkomen gehad, en hij is nog maar jaartje oud.
Hopen dat die bij jouw mag blijven

Zie de zak brokken als een cadeau voor je nieuwe aanwinst
pi_45487330
Ik heb een tijdje in dit topic gelurkt en ik moet zeggen dat ik het echt top vind dat je die kat hebt opgevangen!
Ik hoop stiekem dat hij toch bij jou mag blijven wonen.
pi_45492240
ik hoop stiekem ook dat hij mag blijven, want zo te horen is de bedoeling wel goed van de eigenaar, maar gaat het niet goed komen. Zou hem in elk geval wel een anti wormen en vlooien behandeling geven.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_45492939
Als poes echt niet bij je mag blijven kun je poes altijd nog naar een andere fokker laten "weglopen". Dan heb jij poes niet, maar zij iig ook niet. Zij hebben mi bewezen er niet mee om te kunnen gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:09:39 #134
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45493027
Ik heb goed gezocht naar vlooien en die heeft hij verbazingwekkend genoeg helemaal niet. En ja de bedoeling van de eigenaar is wel goed, denk ik, maar hij mag ook wel wat verder nadenken. Die poot van Gijs maakt echt een lichte S-vorm (waar hij dat niet hoort te doen) en hij ontziet hem echt. Daar loopt ie dus al vanaf kittenleeftijd mee. Ik vind het zo dom dat ie wel speeltjes heeft (die ik nog niet gezien heb) en een dom, sjiek halsbandje, maar geen basisverzorging heeft gehad. Da's gewoon dom dieren houden. Ik zal nog eens proberen een foto te maken van die poot van hem, maar het beest is enorm beweeglijk..:-) Hij is na aanvankelijk erg druk te zijn geweest, nu lekker aan het slapen.

edit: ik hoef Gijs niet perse te hebben, ik wilde altijd een ouwe bok erbij als ik een derde kat zou nemen. Maar ik probeer hem wel los te krijgen van de eigenaar, want ik zie dat allemaal niet gebeuren met goede verzorging. Typisch mensen die hem zat zijn als ie niet meer cute en schattig is.
pi_45494168
Als ik een kat had die zijn/haar pootje tussen de deur had gekregen, dan was ik direct met grote tranen en een enorm schuldgevoel naar de arts gerend. Dat mensen het kunnen negeren
pi_45494459
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:09 schreef Phedre77 het volgende:
edit: ik hoef Gijs niet perse te hebben, ik wilde altijd een ouwe bok erbij als ik een derde kat zou nemen. Maar ik probeer hem wel los te krijgen van de eigenaar, want ik zie dat allemaal niet gebeuren met goede verzorging. Typisch mensen die hem zat zijn als ie niet meer cute en schattig is.
erg is dat he, ik zit hier ook met een hoop opvangratjes.. na een jaar zijn ze niet interessant meer.
underground forever baby
pi_45494747
waar woon je kom de kat zo ophalen
Twinning = boring
pi_45499594
Ach wat goed!! Gijs heeft een warm huisje gevonden! Ik hoop eerlijk gezegd dat de eigenaar besluit hem bij jou te laten.....als je geen geld (ervoor over?) hebt, moet je ook geen dier nemen!
Wat een super leuk beest, hij lijkt wel op de kat van de ouders van mijn vriend, die is inmiddels alweer even overleden maar toch. Daar doet ie me aan denken
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:19:44 #139
84328 Lllaura
painting pictures
pi_45499713
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef Inca het volgende:
waar woon je kom de kat zo ophalen
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:22:32 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45499777
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef Syd het volgende:

[..]

Ja wel, ik kan makkelijk de deur uit deurpost of hoe noem je dat ? trekken, maarja weet consequenties niet (aanklacht ofzo ?)
Aanklacht wegens vandalisme (waar je waarschijnlijk met een niet al te hoge boete vanaf komt). Vervelender is echter dat je ook aansprakelijk zult worden gesteld voor de schade.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:27:51 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45499889
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef Phedre77 het volgende:
Ja, daar heb ik natuurlijk wel over na zitten denken, maar ik denk niet dat ik dat ga doen. De kat is van deze jongen en zijn vriendin, het is een ONgecastreerde kater van bijna 1 jaar, zonder enting of iets dergelijks. Ik hoop heel hard dat ie niet van plan is in de komende maand te gaan leren sproeien. Wellicht krijg ik geld los van de kerel om hem te laten castreren. Moest nog, zei hij, al dat castreren en enten. De eigenaar is echt heel aardig en ook erg opgelucht dat ik voor de kat wil zorgen, de broer leek me wat stugger. Katje loopt los in de logeerkamer, vreet meteen (hij is eerder te dik dan te dun) en geeft kopjes aan alles. Ik zal foto maken...:-)

Als hij gaat sproeien in de logeerkamer, joh, daar staan erg veel boeken... Dan stop ik hem in mijn fietshok!!! ;-)
pi_45503327
Hihi,
Ik krijg net een mailtje van de huismeester, zo te lezen gaat ie er stiekum van uit dat de kat bij Phedre77 blijft!

Hallo "Natha-"

Kan je mededelen dat de kat uit de berging is.
Heb voor de kat iemand bereid gevonden om hem (tijdelijk) te verzorgen .

m.vr.gr.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2007 @ 18:25:21 #143
163650 Greys
pi_45512177
Ik lees dat (HELAAS!) niet in het mailtje eerlijk gezegd....
Bedoel je omdat tijdelijk tussen haakjes staat?
Maar ik hoop het ook hoor

En Syd, jij je schuldig voelen??? Niet doen hoor! Jij hebt dit topic geopend, zonder dit topic zat die kat (of dreef... door de storm en regen) nu nog in dat fietsenhok!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:58:48 #144
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45515128
misschien de eigenaar kenbaar maken dat je het niet erg vind als de kat bij jou blijft... misschien ziet hij dan een "makkelijke" uitweg en kan jij zoeken naar een geschikt baasje?

Enne, het kittenpakket aanvragen is gratis en zit ook lekkers in
http://www.kittenpakket.nu/
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:44:47 #145
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45522395
Ja, ik wilde inderdaad eens proberen het onderwerp aan te stippen als ik de eigenaar weer spreek. Ik ga hem vragen hoe het zit met de castratie en dergelijke. Als hij meldt dat hij dingen niet kan betalen, spring ik daar op in.
pi_45531804
@Phedre77, liep jij toevallig donderdag met een zak hooi?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:46:49 #147
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45531906
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:41 schreef Syd het volgende:
@Phedre77, liep jij toevallig donderdag met een zak hooi?
Hemparade, maar evengoed bodembedekking voor knagers, dus ja! :-) En een opakar waar een enorme zak kattegrit in zat.
pi_45532061
haha, dan zagen we jouw toch, maar me collega zat beetje hard te schreeuwen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:59:42 #149
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45532141
Naar mij te schreeuwen? Ik was erg druk bezig de storm te overleven, was allang blij dat ik een zware zak kattegrit heb, want anders had ik het luchtruim gekozen (zeer onvrijwillig dan). Heenweg was een stuk grappiger (voor toekijkers, niet voor mij). Maar ja, had spul nodig, eigenaar heeft ook geen kattegrit ofzo geleverd. Hij vroeg wel of ik een kattebak nodig had, maar die heb ik wel. Dat er ook spul IN moet, weet ie toch?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:02:24 #150
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45532199
Heldentopic
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')