He he, eindelijk. Houden die katquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Phedre77 het volgende:
Nou, wat een verrassing. Huismeester heeft beide broers gesproken en huismeester heeft mij gevraagd of ik een maand op de kat wil passen (in mijn huis). Dus de kat komt over een half uurtje hier. Als het goed is, heeft die gozer over een maand een flatje. Ben benieuwd.
Koddig is het goede woord voor hem..:-) Ach ja, en hij zit hier net, maar het is wel net alsof hij doof en blind is. Is ie niet, maar hij doet een tikje autistisch aan. Dat is vast morgen goed..:-) Hij heeft ook vlijmscherpe nageltjes, heeft vast nooit een krabpaal gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:42 schreef jack4ya het volgende:
Raar gedrag misschien, maar hij is koddig zat.
Geef het even tijd...
Super !quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef Phedre77 het volgende:
Ik weet niet eens wat zijn naam is, maar hij heet nu even Gijs. En hij heeft een verdikking aan een achterpoot, ik mag er ook niet echt aan zitten. Hij loopt zonder problemen. Lijkt wel een oude breuk ofzo.
Nou, hij zou ook voer en spullen komen brengen en ik heb hem niet weer gezien..:-) ik heb liever NIET dat hij hem weer terug neemt, misschien moet ik hem erg bang maken met al die dure dingen, zoals castratie, enting en die poot. Als hij weigert direct te laten castreren (hij stinkt echt naar katerpies, alhoewel hij wel netjes op de bak heeft geplast), laat ik het doen en zodra ik geld in de kat steek is ie van mij. ZO! Nu nog even bedenken hoe ik dat ga brengen..:-) In feite is dat niet eens bang maken, maar de realiteit...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Super !![]()
misschien even na laten kijken of het idd een oude breuk is... daar kan hij erg last van krijgen.
Weet je zeker dat zijn baasje e'm wel terug neemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |