Aangezien het katje eten krijg, en ik pas dinsdag weer bij hun ben wacht ik het nog even af, ik kijk dinsdag of beestje er nog zit, zoja dan ga ik eerst proberen die kerel erop aan te spreken.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef Phedre77 het volgende:
Nope, ik zag het pas toen ik al die mensen in die kelder zag staan. En het is niet mijn fietsberging, dus ik kom nooit in dat gedeelte.
Maar er wordt dus nu niets aan gedaan? Klacht indienen bij de LID?
Wat is de LID?
De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) is een landelijk opererende opsporings- en toezichthoudende dienst op het gebied van dierenwelzijn.
De dienst heeft een belangrijke signalerende en facilitaire taak richting de Dierenbescherming en de overheid.
Om haar taken uit te voeren heeft de LID onder andere districtsinspecteurs en inspecteurs bijzondere opdrachten in dienst, maar ook regio-inspecteurs op vrijwillige basis. Behalve het afhandelen van meldingen over dierenverwaarlozing en mishandeling, voert de LID regelmatig routinecontroles en thema-onderzoeken uit om dierenleed aan het licht te brengen. Daarbij werkt zij nauw samen met politie en de AID (Algemene Inspectiedienst van het Ministerie van Landbouw).
Ja dat is hemquote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Phedre77 het volgende:
Maar je hebt toen ook die kerel gesproken? Of niet? En weet je toevallig of het tijdelijk is ofzo?
Ik ben even gaan kijken. De sleutels van de bergings zijn allemaal gelijk, dus ik kan de algemene berging in. En d'r zit een heel schattig katje dat je helemaal plat knuffelt onder de deur door. Poten eronderdoor. Hij voelt niet mager ofzo en hij lijkt me vrij gezond, geen snotneus en hij spint zich helemaal moe. Sneu dat zo'n mormeltje daar moet zitten.
Ik zou hem wel willen hebben maarja onze hond is echt anti-kat, als die er 1 ziet dat mag de kat letterlijk voor zijn leven rennen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP
Wat bezielt zulke mensen in vredesnaam![]()
Neem dan geen beestjes!!!
TS, kun je niet vragen of jij um mag hebben?![]()
Neej dat ga ik wel doen nadat ik zelf persoonlijk de bewoner heb gesproken, want verhalen van andere wordt meestal anders verteld dan de werkelijkheid, maar wat ik begreep is dat katje daar zit met eten en drinken ohjha en een kacheltje maar nog alles is voorzien dan nog hoort een kat daar niet eenzaam onder een flat in de kelder te zitten.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:41 schreef Greys het volgende:
Maar Syd, heb je wel de Dierenbescherming al gebeld? Ipv de Dierenambulance?
En dan zeggen dat het katje er héééél graag uit wil en helemaal in zijn eentje in een kelder zit?
De plaatselijke Dierenbescherming bellen of de LID. Please?
Sorry als je dat allemaal al gedaan hebt hoor. Maar ik kan niet tegen het idee dat dat beestje daar in zijn uppie zit. Die hoort op de verwarming te liggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |