Misschien kan ze het dan even doorgeven!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:01 schreef Boeman het volgende:
En wat nou als Christina Aguilera dit leest>
Ja, dus? wat is je punt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef Razorback het volgende:
Met
[afbeelding]
of
zonder
[afbeelding]
make-up
Je wou zeggen dat dat er goed uitziet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, dus? wat is je punt?
Tijdens het ketsen ga je echt niet naar d'r hoofd kijken hoor, ofzo
Dat was het discussiepunt niet..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dat er goed uitziet?
Dude, wil jij echt beweren dat elk wijf dat jij gepaalt heb er beter uitziet dan Britney Spears? Laat me niet lachen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
alleen dat, de rest is kutquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
voegt in zijn favorieten toe en stilletjes bedankt tylerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
ieder wijf ziet er beter uit dan B.Squote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dude, wil jij echt beweren dat elk wijf dat jij gepaalt heb er beter uitziet dan Britney Spears? Laat me niet lachen...
Dit is ONZ mafkees, dan mag je net doen alsof je alleen maar chicks nuecktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dude, wil jij echt beweren dat elk wijf dat jij gepaalt heb er beter uitziet dan Britney Spears? Laat me niet lachen...
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat jouw vrouw/vriendin (mocht je die hebben) er beter uitziet dan iets als dit?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ieder wijf ziet er beter uit dan B.S
joh, als je hier de plamuur afhaalt, wat blijft er dan over ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat jouw vrouw/vriendin (mocht je die hebben) er beter uitziet dan iets als dit?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh, als je hier de plamuur afhaalt, wat blijft er dan over ?
ik kan echt geen stijve krijgen van die plamuurpoppen
Veel make-up, en net als een horde mannen van twijfelachtige statuur is de retouch er ook overheengegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat jouw vrouw/vriendin (mocht je die hebben) er beter uitziet dan iets als dit?
[afbeelding]
Zeg. Ik zie er toch wel beter uit he.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ok mn mondhoek ging omhoog en ik maakte zo'n *snff* geluidje met mn neus.quote:
Kennelijk vindt Zwansen van niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg. Ik zie er toch wel beter uit he..
Dat deed ik door jouw triple post te lezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
ok mn mondhoek ging omhoog en ik maakte zo'n *snff* geluidje met mn neus.
Idd, plek voor iedereeenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze heeft wel een grote poes.
die spuit je toch onderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, dus? wat is je punt?
Tijdens het ketsen ga je echt niet naar d'r hoofd kijken hoor, ofzo
Dan is TS niet echt handig bezigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar of ze het snapt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |