Cattie, tegen de tijd dat ze een jaar of 16 zijn, willen ze hun bed niet meer uitkomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef cattie het volgende:
Ach, het went hoor. Ik weet niet eens meer hoe het is om een nacht fatsoenlijk te slapen! Best wel maf eigenlijk, want ik ben zelf een enorme slaapkop, maar toch hou ik het redelijk vol. Ik kan me voorstellen dat de klap wel redelijk aankomt als je al een tijdje door kunt slapen en dan opeens niet meer.
Ach, het is een faaase! Ooit gaan ze allemaal doorslapen. Toch?
Ik duim dat vannacht Ezra, Jetske en Ive alledrie een goede nacht hebben!![]()
![]()
Overdag keurig om de 3 uur en daarna tevreden knorrend de oogjes dicht en kan je een bom naast 'm afsteken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:07 schreef Belana het volgende:
tja, het leven van een verse papa en mama gaat niet over rozen
komt ie veel' 's nachts? of lang wakker?
Thies!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, wiegen, op/aan de borst, in de kinderwagen, auto, maar níet zelfstandig in bed/box liggend.
En wat grappig dat jullie ook zo blij doen!![]()
![]()
PM, heerlijk he, dat geklets!![]()
Thies houdt zijn hoofdje dan nog niet zelfstandig omhoog, neigt nog niet naar rollen, maar kletsen, schateren en kirren doet hij al een hele poos! Vooral 's ochtend als hij lekker uitgeslapen is. Hele verhalen met écht oogcontact. Soms wel een half uur aan een stuk! Dat vind ik echt de mooiste momenten van de dag met hem.... *smelt...
Op schoot doet hij dat constant, ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Bass-miss mij is egzegd dat wanneer je ze op je schoot zet en ze zelf gaan staan het geen kwaad kan, omdat zij zelf dat aangeven. Hem zelf staand zetten zou ik niet doen want dan ga je forceren wellicht.
Toch niet nu al uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fonske zegt: ''Gay!''![]()
En dan met een grote smile.
Mijn lief zegt altijd tegen hem: ''Nee hoor, anders zat gij hier niet. ''quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef dutchie het volgende:
[..]
Toch niet nu al uit de kast gekomen?
tnx Sugar, dat zal ik doen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:23 schreef Sugar het volgende:
Linda, je kunt je man vragen of hij het ook vraagt daar. Meestal krijg je de officiele uitslag pas een week later, maar ze zeiden bij Storm ook gewoon wat ze zagen al. Hangt een beetje af van wie de echo doet (bevoegdheid enzo), maar ik zou het je man wel even adviseren om het te vragen.![]()
http://www.rainbowbabys.be/quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:05 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss ik vroeg het ook in het foto-topic, maar waar haal jij die zwarte kleding vandaan voor Fonske?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |