quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Om deze http://simon.delacourt.co.uk/gallery/image/679/huge
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef Ymke het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeee die is mooi , toelaten !!!!!
We zijn hier toch om mooie plaatjes te maken en te laten zien? Nou dat is dit , een mooie plaat .
Toelaten en winnen!!!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met wat ik al eerder zei.
Je moet als beginner die niets van PS kent al met een verdomd sterke compositie op de proppen komen wil je dit overtreffen. De meeste mensen die op een foto van het jaar stemmen kijken naar de plaat. Ze zien niet dat de compositie niet sterkt is. Horizon statisch in het midden, weg die in het midden op de foto tevoorschijn komt ...
De foto is mooi, de compositie had een stuk sterker kunnen zijn ... maar dit zie je niet als je naar de uitstraling van het effect kijkt.
tsja, en dat is niet eerlijk toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De conclusie is vooralsnog dat je maar doet, zolang je de foto maar niet onbewerkt plaatst want dan heb je de kat op het koord.
Je had een foto van een auto aan een ravijn (ergens Amerika) waar je het dak van de auto op 1 foto open had staan en op een andere foto niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef k_man het volgende:
Ik snapte je post in het vorige topic niet Geel Teken.
Iets over dat mij 'nadien niet meer gevraagd is wat er af geshopt is'? Na wat?
Dat was American_Nightmare.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je had een foto van een auto aan een ravijn (ergens Amerika) waar je het dak van de auto op 1 foto open had staan en op een andere foto niet.
Ik weet nauwelijks iets van photoshop maar het maakt mij echt niet uit als een prachtig bewerkte foto wint.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met wat ik al eerder zei.
Je moet als beginner die niets van PS kent al met een verdomd sterke compositie op de proppen komen wil je dit overtreffen. De meeste mensen die op een foto van het jaar stemmen kijken naar de plaat. Ze zien niet dat de compositie niet sterkt is. Horizon statisch in het midden, weg die in het midden op de foto tevoorschijn komt ...
De foto is mooi, de compositie had een stuk sterker kunnen zijn ... maar dit zie je niet als je naar de uitstraling van het effect kijkt.
Ja sry, je hebt gelijk.quote:
moet dat eerlijk zijn dan?quote:
Wat mij betreft wordt je foto gewoon toegelaten , of ..wel photoshoppen of nietquote:
Ik zou dat ook niet erg vinden, maar wel oneerlijk tegenover iemand zoals jij; die zelf aangeeft niet met photoshop te kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet nauwelijks iets van photoshop maar het maakt mij echt niet uit als een prachtig bewerkte foto wint.
nee dat zeg ik niet, probeer alleen maar aan te geven dat als je je bek houdt over een foto dat tie meer kans heeft om geplaatst te wordenquote:
De een photoshopt zn foto veel , de ander minder , maar je moet ergens een lijn trekken, doe dat dan bij het gebruik van photoshop.... ja of nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet erg vinden, maar wel oneerlijk tegenover iemand zoals jij; die zelf aangeeft niet met photoshop te kunnen werken.
Misschien heb jij van compositie wel een intressante foto, maar is je contrast niet zo sterk aanwezig.
Ik vind de bewerking wel mooi bij deze foto, en het huis komt veel beter tot z'n recht onder de dramatische lucht. Maar iemand die z'n foto's minimaal bewerkt zal met een gelijkaardige plaat niemand beroeren.
hmja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en als je er meer hebt gebruik je die? Dat deze plaat compositioneel niet mijn beste is zal misschien wel waar zijn, maar ook zonder het versterken van de contrasten is de plaat enorm dreigend...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet erg vinden, maar wel oneerlijk tegenover iemand zoals jij; die zelf aangeeft niet met photoshop te kunnen werken.
Misschien heb jij van compositie wel een intressante foto, maar is je contrast niet zo sterk aanwezig.
Ik vind de bewerking wel mooi bij deze foto, en het huis komt veel beter tot z'n recht onder de dramatische lucht. Maar iemand die z'n foto's minimaal bewerkt zal met een gelijkaardige plaat niemand beroeren.
Hey don't shoot me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
De een photoshopt zn foto veel , de ander minder , maar je moet ergens een lijn trekken, doe dat dan bij het gebruik van photoshop.... ja of nee.
Zo simpel is het , maar niet naderhand gaan mekkeren die doet 5 stapjes photoshop en dat mag , maar 7 stapjes mag niet meer.
Ik bedoelde het niet lelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hey don't shoot me.
Ik bepaal geen regels van de wedstrijd, ook niet toen'k mod was. De wc doet dit wel in samenspraak, maar de regels voor de wedstrijd gelden al zolang ik weet.
En dit is zeker niet de eerste discussie over wat mag en wat niet mag.
quote:
Stuur die dan in.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
hmja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en als je er meer hebt gebruik je die? Dat deze plaat compositioneel niet mijn beste is zal misschien wel waar zijn, maar ook zonder het versterken van de contrasten is de plaat enorm dreigend...
Het is niet eerlijk want een ander kan dat niet is in mijn ogen geen reden. Het is dan juist voor degene die dat niet kan een reden om zijn stinkende best te doen het te leren!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |