jezus zo duur is een wijde kortebroek toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:58 schreef slindenau het volgende:
Getverderrie.
Maar om OT te blijven....
ja
het loopt niet weg maar, ik vind het niet zo fijn gevoel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Of je leest de afgelopen South Park delen in TV even door![]()
[..]
Ik weet niet hoe los jou zaakje zit, maar verder dan naar boven, beneden, links of rechts gaat mijnes nietEn dat is met een sierlijke zwaai weer gecorrigeerd
.
Jawel, ik ben net kenny, heb nergens geld voorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
jezus zo duur is een wijde kortebroek toch ook weer niet?
Dan ga ik je toch lekker dichtbij het vuur staanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:33 schreef Burakius het volgende:
met pyama. anders krijg ik het koud. en je weet maar nooit wanneer er iets in de fik vliegt en je naar buiten moet. sta ik liever in me pyama
luek dat er zo verschilden soorten mensen zitten op fokquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jawel, ik ben net kenny, heb nergens geld voor.
Nee, even serieus, wat bij vogelkooi het probleem zonder iets aan te hebben is, is bij mij het probleem waneer ik juist wel iets aan heb...beetje vreemd, maar wel waar.
Gezellig, laten we een clubje oprichtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
luek dat er zo verschilden soorten mensen zitten op fok![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Gezellig, laten we een clubje oprichten.
Dat heb ik ook.. Gaat het draaien en raak je half beklemd in je outfit. Erggg irritant.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
.. is bij mij het probleem waneer ik juist wel iets aan heb...beetje vreemd, maar wel waar.
Stel je veur: de postbode komt binnen en jij ligt daar in je vieze freddyquote:
Ja, dat heb ik wel een aantal keren meegemaakt, en geen ouders ofzo thuis om open te doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stel je veur: de postbode komt binnen en jij ligt daar in je vieze freddy
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel een aantal keren meegemaakt, en geen ouders ofzo thuis om open te doen.
En dan denk ik dus lekker: "Tyft maar een end op met je pakketje, je komt morgen toch weer langs. Misschien heb je dan meer succes".
En dan slaap ik lekker verder.
Vooral als ze me rond 12:00 wakker bellen als ik net slaap wegens nachtdienst (tot 7:00 AM werken)![]()
prima. geef het adres van je vriendin maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik sliep laatst net niet helemaal naakt: ik had alleen mn vriendin om m'n lul, slaapt lkkr trouwens, kan ik iedereen aanraden.
Tja de ene keer met alleen boxer en de andere keer zonderquote:
Winterquote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef denka het volgende:
Zomers naakt, swinters boxer + shirt..
be jammer genoeg een koukleun....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:22 schreef christiano het volgende:
altijd naakt, zomer en winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |