Ah ik mijn zomerjas, wat gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Sensation89 het volgende:
Winterjas.
dank jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef tonks het volgende:
Wat een kut user is die TS trouwens
Welcome to the real world then...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef skope het volgende:
wat reageren ze hier snel op de forums die ik bezocht duurde het een dag voor een antrwoord i love this forum
joepiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef skope het volgende:
wat reageren ze hier snel op de forums die ik bezocht duurde het een dag voor een antrwoord i love this forum
IK BAGGER NIETquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Opvoedende taken in het verschiet Murp?
Opleiden tot baggeraar?
Spannend!![]()
![]()
ik vrees met grote vrezequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Lees je mijn tips wel?
Lees je nou eerst eens in op FOK en leer waar je wat moet plaatsen, enz.
Dit gaat echt niet opschieten zo met je..
neuh, waarom denkt iedereen dat tochquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een heel lief klein beetje toch wel?![]()
In het verleden behaalde resultaten zeggen mij dat je soms een ietsiepietsie richting baggeren beweegt, soms bieden die resultaten WEL garantie voor de toekomst!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
neuh, waarom denkt iedereen dat toch [afbeelding]
verdorie....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten zeggen mij dat je soms een ietsiepietsie richting baggeren beweegt, soms bieden die resultaten WEL garantie voor de toekomst!![]()
Eeeehmm.,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef skope het volgende:
ik bne gewoo newbish zo ben ik gwn DUS ACCEPTEER HET MAAR
zeker net als Sadam met een touw om je nek. En je slaapt dan waarschijnlijk ook lang uit?quote:
aanraden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik sliep laatst net niet helemaal naakt: ik had alleen mn vriendin om m'n lul, slaapt lkkr trouwens, kan ik iedereen aanraken.
Aanraken?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik sliep laatst net niet helemaal naakt: ik had alleen mn vriendin om m'n lul, slaapt lkkr trouwens, kan ik iedereen aanraken.
en dan beweegt je vriendin in haar slaap een beetje, en gaat jouw lul een vrorm krijgen die ie niet moet hebben....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef TheIceWarrior het volgende:
ik sliep laatst net niet helemaal naakt: ik had alleen mn vriendin om m'n lul, slaapt lkkr trouwens, kan ik iedereen aanraken aanraden lijkt me.
Ik heb het idee dat spelling en grammatica niet echt je sterkste kant is, doe daar maar eerst eens wat aan voordat je gaat posten! Dit begrijpt/leest natuurlijk niemandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef skope het volgende:
ik bne gewoo newbish zo ben ik gwn DUS ACCEPTEER HET MAAR
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef wijsneus het volgende:
Onderbroek - anders ligt me leuter zo in de weg...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef most_wanted het volgende:
In mijn boxershort en soms met t-shirt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef most_wanted het volgende:
In mijn boxershort en soms met t-shirt.
Je kickt op muggenbulten op je leuter?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nakend, mits er muggen in de buurt zijn.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
.. maar anders alleen in een boxer.
geen BH?quote:
Slaap je in het tuinhuisje ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef boekenworm het volgende:
Joggingpak (broek, trui) T-Shirt en sokken (o... ja en ondergoed).
Blijkbaar niet he, anders had het er wel bijgestaan?quote:
en met name beugel bh's willen in hun slaap nogal es verschuiven, waardoor de beugels (van staal) in hun lichaam gaan prikken enzo... lijkt me ook niet erg fijn.quote:
als je van die grote hebt lijkt me dat die juist in de weg zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he, anders had het er wel bijgestaan?
Ik ken uberhaupt geen vrouwen die met BH aan slapen, eigenlijk... dat ding is tegen de zwaartekracht, voor zover ik weet, en daar heb je 's nachts weinig last van, tenzij je rechtop slaapt...
Geen idee.. ik kan me juist voorstellen dat een BH ook bij grotere borsten rottig zit als je ligt, omdat die de borsten op hun plek houden, terwijl je met slapen juist wil dat ze een beetje lekker uitzakken of zo...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je van die grote hebt lijkt me dat die juist in de weg zitten.
ik heb er duidelijk geen verstand van![]()
Nee hoor, en ja ik heb een fatoenlijk bed met dekens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Slaap je in het tuinhuisje ofzo?
Sterf.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:56 schreef skope het volgende:
ja en ik vind dat leuk o.0 googogogog ts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |