abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45043000
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.

Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?

Mannen, vertel, hoe moet dit?
Vrouwen, deel jullie ervaring!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:17:10 #2
75969 isitreal
or is it riel
pi_45043382
mijn eerste keer was best tof. we begonnen met waarheid of durf. en zo daagde ze me steeds verder uit.
en tja van het 1 kwam het ander. en zo kwamen we allbei naakt te staan. en dan kun je 2 dingen doen ketsen of je weer aankleden
if you dont have a social life, you can talk about mine.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:19:38 #3
154952 spoor4
Spoort niet
pi_45043490
Vraag het hem.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:20:10 #4
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45043512
Jeez ,wat een vraag.
Je moet gewoon het initiatief nemen en bijv. ineens aan z'n pik gaan zuigen.
Dan vind hij je óf een slet óf een sexgodin.
Hoe dan ook zal ie helemaal gek op je zijn vanaf dat moment.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_45043518
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. Maar ik heb die behoefte dus nooit gehad. En het feit dat het voor hem een hele happening gaat worden, zorgt bij mij voor heel veel stress. Ik denk niet dat ik eraf kom met alleen doen, durf of de waarheid.

Niet dat het morgen al zover is ofzo, maar toch, het is wel handig om voorbereid te zijn.
pi_45043541
De meeste mannen zijn maagd omdat ze niks durven.. Dus ik zou zeggen, scheur de kleren van ze lijf en get it over with. Als ie nee gaat roepen denk ik dat je t wat rustiger aan moet doen
Where facts are few, experts are many.
pi_45043546
heeft hij helemaal geen ervaring?

je kan toch praten met elkaar, heb het er met hem over. hoelang zijn jullie samen? na hoeveel tijd ga jij normaal met je partner naar bed? zolang kan je nu ook aanhouden toch?

als jij zin hebt ,begin je met hem,zoenen,strelen ,verder en verder. als hij niet wil geeft hij zelf wel de grens aan,toch?
of hij neukt je meteen de hemel in, wie weet!!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:23:30 #8
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_45043634
De meeste jongens zijn meer bezig met hun maagdelijke status kwijt te raken, dan hem te houden. Dus als ie het nog is, 1) heeft nog niet eerder de kans gehad, of
2) kan gewoon goed nee zeggen.

Zo 1)
hoef je dus je niet in te houden, je zal er iemand heeeeeel gelukkig mee maken .
Mischien vind hij het vrouwelijke lichaam wel eng, maar dat is meestal geen al te grote belemmering, nieuwschierigheid en brute geilheid knappen dat wel op in de meeste gevallen

bij 2)
zal het niet eerder gebeuren dan dat hij er ook klaar voor is (anders was het al eens gebeurd waarschijnlijk), en kan je dus stoppen met piekeren nadat je hem hebt laten weten dat wat jou betreft, niets in de weg staat voor een bezoekje aan de hooiberg

Prettig weekend, en suc6 d'rmee.

PS Heb nooit echt een moment gehad dat ik dacht, was ik nog maar...maar dat is persoonlijk natuurlijk
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_45043636
Als hij diepgelovig is wil hij maagd blijven tot aan het huwelijk, anders aai je hem over zijn kruis, doet ook wonderen bij mij .
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:23:32 #10
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45043640
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt!
Buiten geweldig vind ik het ook bijzonder ongeloofwaardig!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45043659
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef nelisb het volgende:
heeft hij helemaal geen ervaring?

je kan toch praten met elkaar, heb het er met hem over. hoelang zijn jullie samen? na hoeveel tijd ga jij normaal met je partner naar bed? zolang kan je nu ook aanhouden toch?
Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.

Eneeuh.. ik heb 2 serieuze relaties gehad, en er zat niet bepaald veel tijd tussen het krijgen met elkaar en het seks hebben. So I'm clueless.. Ik heb geen idee wat ik moet doen..
pi_45043678
??? Zover ik weet heb je geen andere relatie met een maagd als met een niet-maagd hoor! Op het ontbreken van enige ervaring na blijft het hetzelfde; vraag jezelf allereerst af of jullie er wel aan toe zijn en vraag je dan vervolgens af of HIJ er aan toe is. Praat er over met hem, maar ik ken niet veel jongens/mannen die het vrouwelijke lichaam eng vinden! Misschien dat hij het een probleem vindt dat jij geen maagd meer bent en dat hij daarom denkt dat hij niet zo goed kan presteren als je andere partners?
Er is geen algemene regel wat mag/moet en wat hij fijn vindt, want elke man is weer anders (jaja ook een cliche ik weet het). Hangt ook helemaal af van jullie relatie. Ik zou zeggen; heb het er gewoon met hem over.
pi_45043692
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jeez ,wat een vraag.
ik zou dit willen ontkrachten, echter het is de waarheid.
pi_45043752
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen..
Ik hoop voor je dat je t eendje wint van de voorpagina, anders moet je misschien toch maar gaan shoppen..
Where facts are few, experts are many.
pi_45043759
Het is dat je een vriendje hebt, maar wat ben jij een mooi meisje zeg!

Overigens zou ik er niet een te grote issue van maken. Jongens hechten over het algemeen minder waarde aan het begrip 'ontmaagding' dan meisjes. Als dat vriendje van jou dat wel doet, dan is het toch gewoon een kwestie van met elkaar praten en respect hebben voor elkaars wensen op dat gebied? M.i. is er dan niet veel wat je dan nog fout kan doen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45043767
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.

Eneeuh.. ik heb 2 serieuze relaties gehad, en er zat niet bepaald veel tijd tussen het krijgen met elkaar en het seks hebben. So I'm clueless.. Ik heb geen idee wat ik moet doen..
niet zo moeilijk doen. gewoon beginnen met zoenen,strelen etc. en dan, fuck him!! hij geeft zelf wel aan of ie wil of niet. hoef jij toch niet te beslissen.
pi_45043788
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
- knip -
Kijk dat is nuttig! Ik denk dat ik het straks toch met hem ga bespreken, dat kan vast geen kwaad.. toch?
pi_45043803
hoe oud is die ?
I'm not the man you think I am!
pi_45043887
18
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:31:52 #20
153506 Captain_Fabulous
pi_45043952
Als het feit dat jij wil praten over sex, of dat jij geen maagd meer bent, voor hem een reden zou zijn om de relatie te beindigen, verschillen julie zo te zien toch al teveel om echt succesvol in een relatie te zitten, dus met praten valt alleen maar te winnen...
pi_45043965
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.

Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?

Je kan hem allemaal rare dingen aanleren
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:34:36 #22
153506 Captain_Fabulous
pi_45044047
Wijsmaken dat het normaal is om te hinniken tijdens het klaarkomen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:35:56 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45044088
Maagden zijn heel precies en netjes. Ze zijn dol op conversaties, maar je moet ze niet teveel tegen de haren instrijken. Goede manieren vindt een maagd heel belangrijk. Het zijn echte denkers, met een heel logische geest, maar als hun emoties eenmaal de kop opsteken.. dan kunnen ze daar behoorlijk van ondersteboven zijn.

Beste vriendjes van de maagd: stier en steenbok.
Tegenpool: vissen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45044118
Gewoon rustig aan opbouwen en blijven COMMUNICEREN!!!!!
pi_45044132
als je hem nog niet wil ontmaagden,kan je altijd hierlangs komen als je wil neuken!

maar ontmaagd hem toch gewoon ,kan je hem daarna kneden naar hoe jij sex wil beleven en hoe hij jou de beste sex moet geven!
pi_45044136
het toverwoord van vandaag is: praten...!! Met elkaar dan he..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:44:34 #27
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_45044437
iemand van een ander sterrenbeeld pakken
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:46:20 #28
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_45044495
Ik vermoed dat dit in ONZ nog best een hilarisch topique kan worden!
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:48:04 #29
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45044557
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef nicomart het volgende:
het toverwoord van vandaag is: praten...!! Met elkaar dan he..
Het toverwoord is volgens mij neuken
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:48:54 #30
153506 Captain_Fabulous
pi_45044589
Voor een op vrijdag gestart onderwerp, dat als onderwerp sex heeft, en dan ook nog over een mannelijke maagd gaat, is het best lang goed gegaan
pi_45044740
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jeez ,wat een vraag.
Whehehe.... waarom heb ik het idee dat het nog zo is ook

Maar goed, ik denk dat TS gewoon een beetje rustig aan moet doen en het initiatief overlaten aan haar vriend... die geeft vanzelf wel aan wanneer hij er klaar voor is

Succes!
pi_45046045
wat een onnozele vraag . je bent zelf toch ook nog maagd geweest, dus je weet toch nog zelf hoe het toen was, en hoe jij wou dat men met je om ging, of weet je dat echt niet meer
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_45046294
Alle jongens willen neuken, no matter wat voor praatjes ze ophangen over het 'speciaal zijn' etc...
Hoe groter de deal, hoe kutter de eerste keer (teveel spanning)...
De enige oplossing: zodra je het gaat doen, moet hij compleet op zn gemak zijn en moet je alle spanning proberen weg te nemen, en vooral niet op te bouwen. Die is er nl al genoeg
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_45046606
waar vrouwen allemaal geen probleem van kunnen maken

Wanneer begrijpen jullie nou eens dat wij anders zijn. Vrouwen zeggen alles met omwegen, kunnen nooit gewoon zeggen waar het op staat, altijd maar voorzichtig etc. Begrijp nou eens dat wij mannen niet zo zijn. Tegen ons zeg je gewoon "wil je neuken?" en BAM! Daar heb je je antwoord! Geen uren draaien, raad vragen aan andere vriendinnen, moeilijk doen, problemen maken, etc. En je hoeft ook niet bang te zijn voor een antwoord als "ik heb nu hoofdpijn schat" of gezeik te krijgen met de hele vrouwelijke ja=nee&misschien=ja problematiek. Hij zal antwoorden met of "ja" of "nee", en alstie ja zegt, bedoelt ie nog ja ook!

Hoe makkelijk wil je het nou hebben?!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:09:42 #35
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_45047281
Ik reageer ff, maar als ik 18 was en nog geen seks gehad had, wilde ik het zo snel mogelijk!!, dus doe hem een plezier en stuur hem een smsje of hij vanavond 'film' bij je wil kijken
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_45048158
quote:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. Maar ik heb die behoefte dus nooit gehad. En het feit dat het voor hem een hele happening gaat worden, zorgt bij mij voor heel veel stress. Ik denk niet dat ik eraf kom met alleen doen, durf of de waarheid.

Niet dat het morgen al zover is ofzo, maar toch, het is wel handig om voorbereid te zijn.
Waarom doet hier iedereen alsof het zo ongeloofwaardig is dat die jongen nog even maagd wil blijven? Dat kan toch? Niet iedere jongen is vanaf zijn 12de bezig om zo snel mogelijk ontmaagd te worden.

En TS, ook al voel jij de behoefte niet om te wachten, het is niet meer als normaal om gewoon respect te hebben voor het feit dat hij dat wel wil. En als je niet wilt wachten, dan denk ik deze relatie geen lang leven beschoren is.h
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:43:08 #37
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45048465
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef mirannie het volgende:

[..]

Waarom doet hier iedereen alsof het zo ongeloofwaardig is dat die jongen nog even maagd wil blijven? Dat kan toch? Niet iedere jongen is vanaf zijn 12de bezig om zo snel mogelijk ontmaagd te worden.
Geloof me, ik ben een jongen. En als het écht waar is dan heeft die jongen écht een kronkeltje in z'n hoofd of een tekort aan testosteron.

Maar geen enkele jongen die in de gelegenheid is, die gaat wachten. Echt niet.
pi_45048654
Hij zal het vast geweldig vinden als je hem zomaar bespringt, maar dan merkt ie wel dat je ervaren bent. Kan aardig frustrerend werken als hij zelf nog maagd is, en zal hij zich afvragen of jij met veel eendagsvliegen heb geslapen.. Of je moet hem vertellen dat je nooit zo moeilijk dacht over sex oid.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:49:51 #39
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_45048699

18, maagd, bewust en respectvol en hij treft jou?

vrijdag 5 januari 2007 @ 18:50:23 #40
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45048718
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef flamoes het volgende:
Hij zal het vast geweldig vinden als je hem zomaar bespringt, maar dan merkt ie wel dat je ervaren bent. Kan aardig frustrerend werken als hij zelf nog maagd is, en zal hij zich afvragen of jij met veel eendagsvliegen heb geslapen.. Of je moet hem vertellen dat je nooit zo moeilijk dacht over sex oid.
Dat laatste lijkt me het beste... Je moet wel erg weinig van jezelf vinden als je denkt dat je je moet verantwoorden voor de normaalste zaak van de wereld.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:50:40 #41
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45048732
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef SHE het volgende:

18, maagd, bewust en respectvol en hij treft jou?

Ja dat dacht ik dus ook al.

En waarom zou je überhaubt iets over je sexverleden moeten vertellen trouwens? Alstie er niet naar vraagt is dat toch prima allemaal.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:52:38 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_45048801
Ach...als er een God is dan heeft hij in elk geval een scherp gevoel voor humor

en licht sadistische trekjes
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:53:05 #43
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_45048815

goed voor de fellatio
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:58:10 #44
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45048992
beetje loenzen is best lekker bij het pijpen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:58:12 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45048995
Jemig. Praat er gewoon over of zoen hem een keer in zijn nek, kijken hoe hij reageert.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45059763
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is dat dan niet normaal?

Ontopic: Gewoon met de jongen erover praten, denk dat initiatief nemen de zaken wel wat KAN versnellen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:46:51 #47
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45059842
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef jogy het volgende:
Jemig. Praat er gewoon over of zoen hem een keer in zijn nek, kijken hoe hij reageert.
Ja, want dat is tenslotte de boodschap van de club van ontmaagden om aan de maagden te laten merken dat je wil neuken. .
pi_45059912
Wees duidelijk, sommige gasten snappen de "hints" niet.
Gewoon zeggen: en nu gaan we neuken of ik zoek een ander.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_45077963
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:09 schreef DoimeN het volgende:
Ik reageer ff, maar als ik 18 was en nog geen seks gehad had, wilde ik het zo snel mogelijk!!, dus doe hem een plezier en stuur hem een smsje of hij vanavond 'film' bij je wil kijken
Helemaal waar.
pi_45079182
Reken er maar op dat hij al klaarkomt voor zijn boxershort goed en wel uit is
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:24:51 #51
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45079272
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:

You must be kidding.

Hoe was jouw eerste keer?
Moest dat niet 'met kaarsjes en shit'?

verkapt 'ik ben een doorgewinterde harde porno-sex liefhebster'-topic
If I had a Hammer...
pi_45079525
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]

goed voor de fellatio
haha.. jaja

I pwn u!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:31:59 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45079544
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja, want dat is tenslotte de boodschap van de club van ontmaagden om aan de maagden te laten merken dat je wil neuken. .
Whehe, heb jij de nieuwe statuten niet toegestuurd gekregen dan? .

Nah, misschien is ie wat terughoudend en dan mag er best wel wat blijk gegeven worden van geilheid .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:50:55 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45090124
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OMG
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45090293
Een vrouwen lichaam was alles behalve eng. Hij zal mogelijk wel angst hebben dat hij veel te snel zal komen.
Help hem een handje bij het "inbrengen" dat scheelt hem een hoop stress.
Lijkt me als vrouw heeeeel erg leuk om een jongen te ontmaagden. Als man heb ik liever een vrouw die ook haar eigen lijf kent en weet wat ze wil.

Leuk en succes
pi_45090754
Hoe dat gaat ?
Geen romantisch gedoe , ga gewoon naakt op bed liggen , wacht 5 seconden want dan is ie klaar , rook een peuk en begin daarna voor de 2e keer en hoop dat hij het dit keer wel kan volhouden

en serieus doe dat niet dat met kaarsjes en shit , dan wordt hij alleen maar zenuwachtig en komt er helemaal niks van terecht en dat is niet goed voor zijn ego
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_45094283
Joh, hij laat het vanzelf wel merken als ie meer wil. Als jij onzeker bent over wat te doen, praat er dan over. En geef hem ook de tijd, hij komt vanzelf wel bij je aan/klaar
Doe gewoon geen dingen die je anders ook niet zou doen. Het komt vanzelf goed!
pi_45094377
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef draaijer het volgende:
Lijkt me als vrouw heeeeel erg leuk om een jongen te ontmaagden.
Hoezo dan?
quote:
Als man heb ik liever een vrouw die ook haar eigen lijf kent en weet wat ze wil.
Waarom als vrouw niet?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 23:52:54 #59
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45094416
Dan nog vind ik het een nonissue. Waarom kun je niet gewoon een beetje vozen en eventueel verdergaan?
pi_45116985
quote:

meestal zijn het vrouwen die het zo'n happening vinden dacht ik.
pi_45120402
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

meestal zijn het vrouwen die het zo'n happening vinden dacht ik.
misschien is hij gewoon wel heel zenuwachtig en dat ie daarom zegt dat ie wil wachten,
pi_45121346
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef mirannie het volgende:

[..]

En TS, ook al voel jij de behoefte niet om te wachten, het is niet meer als normaal om gewoon respect te hebben voor het feit dat hij dat wel wil. En als je niet wilt wachten, dan denk ik deze relatie geen lang leven beschoren is.h
Hey, een verstandige reactie! Die zijn ook uniek ik topics zoals deze, helaas .

Inderdaad, pubers mogen dan veel met sex bezig zijn, maar dat betekend niet gelijk (niet in alle gevallen in ieder geval) dat ze ook gelijk ontmaagd willen worden.
Waarom zou je zoiets speciaals willen verpesten met een of andere scharrel die je net 2 dagen kent (op je 14e ofzo ).
Naar mijn mening hoor 'de eerste keer', maar eigenlijk sex in het algemeen, iets speciaal te zijn met de juiste persoon waar je ook echt van houdt.
pi_45121635
Nouja, wil je een goede relatie dan heb je goede communicatie nodig dus, op de één of andere manier zul je dr over moeten praten dacht ik. Mooi begin Maak het niet te spannend en humor kan nooit kwaad.
Sex is leuk, niet eng So have fun
Don't worry about life, you won't sur5 it anyway
pi_45132062
Ik zou inderdaad gewoon met 'm praten. Als zijn "issue" te maken heeft met respect en eerst een serieuze relatie willen hebben (waar vind je nog zo iemand vandaag de dag?!), dan lijkt het me wijs om te wachten totdat hij laat merken er klaar voor te zijn.

Mocht het met "eng vinden" te maken hebben... dan zal hij dat natuurlijk niet zo snel laten merken. Als je zeker weet wat het probleem is, en het is 't laatste, dan zou hij misschien toch een héél klein beetje gepusht moeten worden. Let wel, ik heb gedurende mijn leven vaak dingen eng gevonden die ik wel wilde en had dan een klein duwtje in de goede richting nodig... maar ik ben een vrouw. En aangezien mannen op fok vaak nogal zeggen dat we zo hemelsbreed verschillen...
You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
~George Bernard Shaw~
  maandag 8 januari 2007 @ 01:57:02 #65
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45132902
Gewoon hem zachtjes pijpen en laten weten dat het goed is. Dan is hij rustig en relaxt en kan hij rustig spuiten. De 2e keer ontmaagd je hem. Werkt perfect.
Yeah, webdesign
  maandag 8 januari 2007 @ 17:57:36 #66
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_45149790
Gewoon lekker neucken joh
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:55:48 #67
157966 SKETSj
pi_45156923
quote:
Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef SweetLittleRamona het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon met 'm praten. Als zijn "issue" te maken heeft met respect en eerst een serieuze relatie willen hebben (waar vind je nog zo iemand vandaag de dag?!), dan lijkt het me wijs om te wachten totdat hij laat merken er klaar voor te zijn.

Mocht het met "eng vinden" te maken hebben... dan zal hij dat natuurlijk niet zo snel laten merken. Als je zeker weet wat het probleem is, en het is 't laatste, dan zou hij misschien toch een héél klein beetje gepusht moeten worden. Let wel, ik heb gedurende mijn leven vaak dingen eng gevonden die ik wel wilde en had dan een klein duwtje in de goede richting nodig... maar ik ben een vrouw. En aangezien mannen op fok vaak nogal zeggen dat we zo hemelsbreed verschillen...
Wie verchillen hemelsbreed?
Vrouwen onderling of man <-> vrouw?
If I had a Hammer...
pi_45159826
Inderdaad zeg, hij wil niks anders
Lambo of Rekt
pi_45165041
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Wie verchillen hemelsbreed?
Vrouwen onderling of man <-> vrouw?
Man & Vrouw... I've been told
You see things; and you say, 'Why?' But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
~George Bernard Shaw~
pi_45167103
Meestal zijn mannelijke maagden een beetje voorzichtig en nemen niet zo snel initiatief. Dat lossere, zelfverzekere komt eigenlijk met de jaren pas, niet in je tienerjaren waarin je iedereen er hoort over praten maar het zelf nooit hebt gedaan. Het ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf, of dat meer een 'romanticus' is of zomaar een doodnormale jongen op zoek naar seks.

Neem gewoon een keertje na het uitgaan of na een paar glazen alcohol het initiatief. Deed mijn ontmaagde vriendin destijds ook en ik werkte braaf mee. Al moet ik er wel bij zeggen dat een soort van 'opbouw' wel goed is, dus eerst bijv. een keer oraal voordat je echt gaat neuken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2007 01:11:06 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:13:21 #71
158277 Michellll
Techno junkie
pi_45167167
weet je zeker dat het geen homo is?
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45167550
Ik was ook de 18 al gepasseerd voordat ik ontmaagd was, daar heb ik nooit spijt van gehad, netzomin als de ontmaagding zelf. Ik wou gewoon wachten tot ik een serieuze relatie had.

Nu zit ik in een soortgelijke situatie als TS, met als verschil dat ik dan een vriendin heb die om geloofsredenen wil wachten tot ze trouwt, daar heb ik best moeite mee. Maar we hebben het er af en toe over en ik accepteer het en leer ermee leven (en nu ik binnenkort ga emigreren en haar hier moet achterlaten, is dat sowiezo al makkelijker).

@ts, ik zou gewoon af en toe erover praten, ook duidelijk krijgen WAAROM hij nog maagd is, als hij het om zijn geloof/overtuiging doet, dan kan je niks anders dan dit respecteren, of met hem trouwen

Doet hij dit omdat hij de juiste persoon wil treffen of om een andere reden, dan kan je proberen de situatie te creeëren dat hij overstag gaat.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 9 januari 2007 @ 04:26:01 #73
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168426
Vraag m es waarom hij nog maagd is ja, ik ben best benieuwd
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45170821
Als ik jou was zou ik 'm anaal nemen met een voorbinddildo.
pi_45179459
Maar, dan blijft ie maagd
pi_45179854
Als hij echt van je houdt en je vertrouwt zal hij het doen. Maar laat hij zelf ook 'n beetje doorschemeren dat hij eventueel wel wat meer zou willen dan alleen zoenen, of gebeurt dat al?
pi_45180120
Is er nou gebatst tussen TS en dr vriend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45181581
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
18
Whats wrong with this guy... vraag ik me af. Als ik hem was zou ik de kleren zelf van je lijf afscheuren Maarja de eerste keer dat ik iets kreeg met een meisje duurde het 3 maanden voordat er actie kwam.. Gewoon eerst even wat trekken in 't begin en wanneer het eenmaal op gang is dan is die broek zo uit.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:51:34 #79
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45181723
Edit: WHAHAHA jij bent grappig. Niet.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2007 17:10:34 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:21:49 #80
107521 Furia
snoopy weer
pi_45182810
Zoals bijna iedereen al zegt: vraag het m es!
pi_45196976
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef dontcare het volgende:
en serieus doe dat niet dat met kaarsjes en shit , dan wordt hij alleen maar zenuwachtig en komt er helemaal niks van terecht en dat is niet goed voor zijn ego
dit is wel een goed punt. gewoon 'laten gebeuren' op een gegeven moment.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_45197533
Maak er geen voorbereide show van.. dan weet hij dat jij een 'planning' in je hoofd hebt en dat wekt alleen spanningen op, omdat hij dan denkt dat 'ie iets waar moet maken voor jou..
pi_45198025
Niveua van topics daalt hier ook al
pi_45199930
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:07 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

dit is wel een goed punt. gewoon 'laten gebeuren' op een gegeven moment.
'Laten gebeuren'. Ja, dat is echt dé manier waarop dingen gaan op dit vlak.

Ik vind het maar een raar verhaal, er steekt vast iets achter. In elk geval werkt het prima.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_45201233
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:48 schreef slindenau het volgende:
Maar, dan blijft ie maagd
+1 scherp.
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:30:09 #86
157966 SKETSj
pi_45201330
ts heeft ws. de maagd gekilled
Nu ligt het lijk in d'r slaapkamer te rotten. En is ze zelf op de vlucht.

Iemand niet even de pliesie bellen hiero? ik heb geen beltegoed
If I had a Hammer...
pi_45204184
Een gezonde jongen wil toch gewoon neuken?

Op wat voor debiel ben jij gevallen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_45204574
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef StarGazer het volgende:
Een gezonde jongen wil toch gewoon neuken?

Op wat voor debiel ben jij gevallen?
Hij is homo
pi_45204963
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:26 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Hij is homo
Zou goed kunnen idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_45215003
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:26 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Hij is homo
Oh hij heeft gewoon nog nooit geneukt
pi_45232920
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
pi_45233077
Kan het weer fatsoenlijk, de reacties?
pi_45233363
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
Top reactie, zo denk ik er ook over
pi_45233537
anders doen wij het toch gewoon in de tussentijd?
pi_45234932
quote:
Ik denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt. Juist wanneer je je aan allerlei dogma's vastklampt, wordt het een heel ingewikkeld verhaal.
pi_45235390
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal, er steekt vast iets achter. In elk geval werkt het prima.
Je bedoelt dat hij zich enkel als maagd profileert zodat de vrouwtjes extra moeite doen om hem te overtuigen, het initiatief nemen en bovenop zitten? Briljant, ik had het zelf kunnen bedenken
pi_45235536
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij zich enkel als maagd profileert zodat de vrouwtjes extra moeite doen om hem te overtuigen, het initiatief nemen en bovenop zitten? Briljant, ik had het zelf kunnen bedenken
Bij jou gelooft toch niemand dat.
pi_45235573
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij jou gelooft toch niemand dat.
Ik bedoelde jouw hypothese
pi_45235761
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik bedoelde jouw hypothese
Duh. Het klopt wel ongeveer. Maar ik acht de kans klein hoor, zo sneaky vind je ze zelden.
pi_45235898
Ben idd ook wel benieuwd wat the TS nu inmiddels al gedaan heeft.
Ik denk dat het beste wat je kunt doen er gewoon over praten, en dan daarna niet zo geforceerd ineens met elkaar in bed duiken, maar laat het gewoon gebeuren. Als je weet dat je allebei wat wilt, gaat toch toch wat makkelijker. Als je dan een keertje samen op de bank zit dan tijdens het zoenen kun je hem wel laten merken dat je verder wilt (misschien wel wat opvallende hints, verplaats zijn hand ofzo) en dan gebeurt het waarschijnlijk vanzelf wel.
En het belangrijkste is dat hij zich op zijn gemak voelt...
Partyagenda;
Outdated....
pi_45241082
Ik was helemaal mijn eigen topic vergeten

Maar morgen slaap ik weer bij hem, en dan ga ik aan al jullie tips denken, aangezien hij zelf al heeft aangegeven het wel te willen
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:46:05 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45241183
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:

Maar morgen slaap ik weer bij hem, en dan ga ik aan al jullie tips denken, aangezien hij zelf al heeft aangegeven het wel te willen
Dan is ie ook snel van zijn principes afgestapt .
quote:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. .

Veel plezier morgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:16:25 #103
157966 SKETSj
pi_45245859
En hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde?

LOL
If I had a Hammer...
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:27:51 #104
153506 Captain_Fabulous
pi_45246258
Gewoon ervan uitgaan dat jij dus zo'n sexbom bent, dat hij al zijn principes voor je overboord zet...

als je je daar natuurlijk prettig bij voelt, anders gooi je het op je prachtige karakter, julie diepzinnige gesprekken etc.

donderdag 11 januari 2007 @ 14:38:49 #105
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_45248813
Dus zaterdag krijgen we een update dat ie ontmaagd is? Perfect, wel alle details vermelden he? Dan hebben we wel verdient na alle goede tips
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:49:43 #106
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_45249257
quote:

Dus je hebt erover gepraat? Das al een hele goeie. Ben benieuwd welke van de tips je gaat volgen.
Succes en veel plezier.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:44:26 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_45251486
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef Xennia het volgende:
Reken er maar op dat hij al klaarkomt voor zijn boxershort goed en wel uit is
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:46:04 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45251554
quote:

Mijn god, dat klinkt niet gezond, Naar de dokter.
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:03:51 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45252295
quote:
Volgens een andere redenatie.

Waarom zou je de eerste keer zo op een voetstukje gaan zetten? Die hele maagdelijkheidscultus is een en al gebakken lucht.
pi_45273371
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef SKETSj het volgende:
En hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde?

LOL
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:19:38 #111
153506 Captain_Fabulous
pi_45275864
quote:
hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde
eindelik een man die goed in contact is met zijn vrouwelijke kant
pi_45276007
BubblegumBarbie, doe gewoon je ding!
Als de rollen omgedraaid zijn, vrouw is maag, man niet, dan moet de man voorzichtig doen. Als de man maagd is en de vrouw niet... who cares, ga los!
pi_45326319
misschien niet het juiste subforum, maar wel het juiste topic misschien, maar weet iemand een of meedere websites met een soort van uitgebreidere sexuele voorlichting, dus iets meer als het bloemetjes en bijtjes verhaal dat je op je 12e kreeg, maar t hoeft ook niet meteen t gemiddelde Fok! [Sex] topic te zijn zeg maar.
pi_45327097
quote:

dat was gister dus... en??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45327310
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

dat was gister dus... en??
Idd benieuwddd.....
Partyagenda;
Outdated....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:32:35 #116
157966 SKETSj
pi_45330518
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springen
*fotoboek checkt.

Mm.. Niet mijn type.
If I had a Hammer...
  zondag 14 januari 2007 @ 13:37:42 #117
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_45340789
Is de knul al uit ze ellende verlost?
Je leeft maar één keer...
pi_45345786
zeg gewoon
'wat als ik nu dit en dat doe'
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:52:56 #119
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_45422721
Donderdag slapen, nu is het dinsdag... updates!
Yeah, webdesign
pi_45423880
updates?
I pwn u!
pi_45423932
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 02:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef SKETSj het volgende:

[..]

*fotoboek checkt.

Mm.. Niet mijn type.
Fobo checkt, leuke vrouwtje hoor
Ik zou dr zo bespringen
I pwn u!
pi_45425127
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef SKETSj het volgende:

[..]

*fotoboek checkt.

Mm.. Niet mijn type.
Als je maagd bent, is iedereen je type
  woensdag 17 januari 2007 @ 00:10:41 #123
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45425229
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je maagd bent, is iedereen je type
Vandaar dat je op je 9de door je opa werd ontmaagd

En hij zit nou in de bak
Zo niet, dan toch...
pi_45425276
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Topmaat het volgende:

[..]

En hij zit nou in de bak
hey smoel dicht tegen me lieverdje
I pwn u!
pi_45425285
quote:

[..]

En hij zit nou in de bak
Tang. Varken. Enzo
  woensdag 17 januari 2007 @ 00:13:36 #126
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45425307
Sorry, het moest er ff uit.
Zo niet, dan toch...
pi_45425479
De TS heeft via andere kanalen aangegeven niet meer te willen reageren in dit topic. Natuurlijk hoeft dat geen probleem te vormen als het onderwerp zelf genoeg discussiestof oplevert, maar in dit geval blijft het bij geflame, slowchat en 'update?'-gevraag.

En dan houdt het snel op.

En topmaat:
quote:

[..]

En hij zit nou in de bak
Laat maar héél erg achterwege voortaan. Laatste waarschuwing.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')