Buiten geweldig vind ik het ook bijzonder ongeloofwaardig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt!
Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef nelisb het volgende:
heeft hij helemaal geen ervaring?
je kan toch praten met elkaar, heb het er met hem over. hoelang zijn jullie samen? na hoeveel tijd ga jij normaal met je partner naar bed? zolang kan je nu ook aanhouden toch?
ik zou dit willen ontkrachten, echter het is de waarheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jeez ,wat een vraag.
Je moet gewoon het initiatief nemen en bijv. ineens aan z'n pik gaan zuigen.
Dan vind hij je óf een slet óf een sexgodin.
Hoe dan ook zal ie helemaal gek op je zijn vanaf dat moment.
Ik hoop voor je dat je t eendje wint van de voorpagina, anders moet je misschien toch maar gaan shoppen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet doen..
niet zo moeilijk doen. gewoon beginnen met zoenen,strelen etc. en dan, fuck him!! hij geeft zelf wel aan of ie wil of niet. hoef jij toch niet te beslissen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zijn ervaring is, volgens mij niet veel. Hij heeft 2 relaties gehad die allebij niets voorstelde.
Eneeuh.. ik heb 2 serieuze relaties gehad, en er zat niet bepaald veel tijd tussen het krijgen met elkaar en het seks hebben. So I'm clueless.. Ik heb geen idee wat ik moet doen..
Kijk dat is nuttig! Ik denk dat ik het straks toch met hem ga bespreken, dat kan vast geen kwaad.. toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
- knip -
Je kan hem allemaal rare dingen aanlerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.
Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?
Mannen, vertel, hoe moet dit?
Vrouwen, deel jullie ervaring!
Het toverwoord is volgens mij neukenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:36 schreef nicomart het volgende:
het toverwoord van vandaag is: praten...!! Met elkaar dan he..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef jehovaguerilla het volgende:
Jeez ,wat een vraag.
Je moet gewoon het initiatief nemen en bijv. ineens aan z'n pik gaan zuigen.
Dan vind hij je óf een slet óf een sexgodin.
Hoe dan ook zal ie helemaal gek op je zijn vanaf dat moment.
Waarom doet hier iedereen alsof het zo ongeloofwaardig is dat die jongen nog even maagd wil blijven? Dat kan toch? Niet iedere jongen is vanaf zijn 12de bezig om zo snel mogelijk ontmaagd te worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. Maar ik heb die behoefte dus nooit gehad. En het feit dat het voor hem een hele happening gaat worden, zorgt bij mij voor heel veel stress. Ik denk niet dat ik eraf kom met alleen doen, durf of de waarheid.
Niet dat het morgen al zover is ofzo, maar toch, het is wel handig om voorbereid te zijn.
Geloof me, ik ben een jongen. En als het écht waar is dan heeft die jongen écht een kronkeltje in z'n hoofd of een tekort aan testosteron.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waarom doet hier iedereen alsof het zo ongeloofwaardig is dat die jongen nog even maagd wil blijven? Dat kan toch? Niet iedere jongen is vanaf zijn 12de bezig om zo snel mogelijk ontmaagd te worden.
Dat laatste lijkt me het beste... Je moet wel erg weinig van jezelf vinden als je denkt dat je je moet verantwoorden voor de normaalste zaak van de wereld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef flamoes het volgende:
Hij zal het vast geweldig vinden als je hem zomaar bespringt, maar dan merkt ie wel dat je ervaren bent. Kan aardig frustrerend werken als hij zelf nog maagd is, en zal hij zich afvragen of jij met veel eendagsvliegen heb geslapen.. Of je moet hem vertellen dat je nooit zo moeilijk dacht over sex oid.
Ja dat dacht ik dus ook al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef SHE het volgende:
18, maagd, bewust en respectvol en hij treft jou?![]()
![]()
![]()
Is dat dan niet normaal?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wijsmaken dat het normaal is om te hinniken tijdens het klaarkomen?
Ja, want dat is tenslotte de boodschap van de club van ontmaagden om aan de maagden te laten merken dat je wil neuken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef jogy het volgende:
Jemig. Praat er gewoon over of zoen hem een keer in zijn nek, kijken hoe hij reageert.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:09 schreef DoimeN het volgende:
Ik reageer ff, maar als ik 18 was en nog geen seks gehad had, wilde ik het zo snel mogelijk!!, dus doe hem een plezier en stuur hem een smsje of hij vanavond 'film' bij je wil kijken![]()
You must be kidding.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het euvel is als volgt, ik heb een jongen leren kennen. En niet zomaar een jongen, neej, hij is geweldig! Maarja, dat zeg je altijd van nieuwe mensen waar je verliefd op bent. Alleen.. Hij is maagd, en ik, tsjah, ik ben zeker geen maagd meer.
Nou is mijn vraag, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk als je een relatie hebt met een maagd? Wat mag je allemaal bij hem doen? Of moet hij dat aangeven? Wanneer is een goed moment om hem te ontmaagden? En hoe gaat dat dan? Moet het speciaal zijn, met kaarsjes en shit? Vind hij het vrouwelijke lichaam eng (aangezien ik dat wel vond van het mannelijke lichaam)?
Mannen, vertel, hoe moet dit?
Vrouwen, deel jullie ervaring!
Whehe, heb jij de nieuwe statuten niet toegestuurd gekregen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, want dat is tenslotte de boodschap van de club van ontmaagden om aan de maagden te laten merken dat je wil neuken..
OMGquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wijsmaken dat het normaal is om te hinniken tijdens het klaarkomen?
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef draaijer het volgende:
Lijkt me als vrouw heeeeel erg leuk om een jongen te ontmaagden.
Waarom als vrouw niet?quote:Als man heb ik liever een vrouw die ook haar eigen lijf kent en weet wat ze wil.
meestal zijn het vrouwen die het zo'n happening vinden dacht ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. Maar ik heb die behoefte dus nooit gehad. En het feit dat het voor hem een hele happening gaat worden, zorgt bij mij voor heel veel stress. Ik denk niet dat ik eraf kom met alleen doen, durf of de waarheid.
Niet dat het morgen al zover is ofzo, maar toch, het is wel handig om voorbereid te zijn.
misschien is hij gewoon wel heel zenuwachtig en dat ie daarom zegt dat ie wil wachten,quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
meestal zijn het vrouwen die het zo'n happening vinden dacht ik.![]()
Hey, een verstandige reactie! Die zijn ook uniek ik topics zoals deze, helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waarom doet hier iedereen alsof het zo ongeloofwaardig is dat die jongen nog even maagd wil blijven? Dat kan toch? Niet iedere jongen is vanaf zijn 12de bezig om zo snel mogelijk ontmaagd te worden.
En TS, ook al voel jij de behoefte niet om te wachten, het is niet meer als normaal om gewoon respect te hebben voor het feit dat hij dat wel wil. En als je niet wilt wachten, dan denk ik deze relatie geen lang leven beschoren is.h
Wie verchillen hemelsbreed?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef SweetLittleRamona het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon met 'm praten. Als zijn "issue" te maken heeft met respect en eerst een serieuze relatie willen hebben (waar vind je nog zo iemand vandaag de dag?!), dan lijkt het me wijs om te wachten totdat hij laat merken er klaar voor te zijn.
Mocht het met "eng vinden" te maken hebben... dan zal hij dat natuurlijk niet zo snel laten merken. Als je zeker weet wat het probleem is, en het is 't laatste, dan zou hij misschien toch een héél klein beetje gepusht moeten worden. Let wel, ik heb gedurende mijn leven vaak dingen eng gevonden die ik wel wilde en had dan een klein duwtje in de goede richting nodig... maar ik ben een vrouw. En aangezien mannen op fok vaak nogal zeggen dat we zo hemelsbreed verschillen...
Man & Vrouw... I've been toldquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Wie verchillen hemelsbreed?
Vrouwen onderling of man <-> vrouw?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
18
dit is wel een goed punt. gewoon 'laten gebeuren' op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef dontcare het volgende:
en serieus doe dat niet dat met kaarsjes en shit , dan wordt hij alleen maar zenuwachtig en komt er helemaal niks van terecht en dat is niet goed voor zijn ego![]()
'Laten gebeuren'. Ja, dat is echt dé manier waarop dingen gaan op dit vlak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:07 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dit is wel een goed punt. gewoon 'laten gebeuren' op een gegeven moment.
Hij is homoquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef StarGazer het volgende:
Een gezonde jongen wil toch gewoon neuken?
Op wat voor debiel ben jij gevallen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
Ik denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt. Juist wanneer je je aan allerlei dogma's vastklampt, wordt het een heel ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Moet het nou persé een race zijn om zo snel mogelijk ontmaagd te worden? De eerste keer sex, dat betekent toch wel iets? Het is in ieder geval iets dat je je hele leven lang niet vergeet. Dan is het toch niet zo raar dat je dat met een héél speciaal iemand wilt doen, met iemand waar je echt veel van houdt? Ik kan me voorstellen dat je zo iemand zo snel nog niet tegen komt, dus raar vind ik dat absoluut niet.
Je bedoelt dat hij zich enkel als maagd profileert zodat de vrouwtjes extra moeite doen om hem te overtuigen, het initiatief nemen en bovenop zitten? Briljant, ik had het zelf kunnen bedenkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal, er steekt vast iets achter. In elk geval werkt het prima.
Bij jou gelooft toch niemand dat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij zich enkel als maagd profileert zodat de vrouwtjes extra moeite doen om hem te overtuigen, het initiatief nemen en bovenop zitten? Briljant, ik had het zelf kunnen bedenken![]()
Ik bedoelde jouw hypothesequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij jou gelooft toch niemand dat.
Duh. Het klopt wel ongeveer. Maar ik acht de kans klein hoor, zo sneaky vind je ze zelden.quote:
Dan is ie ook snel van zijn principes afgestaptquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik was helemaal mijn eigen topic vergeten![]()
Maar morgen slaap ik weer bij hem, en dan ga ik aan al jullie tips denken, aangezien hij zelf al heeft aangegeven het wel te willen![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ja, maar het geval is dus dat hij graag wilt wachten, hij is er volledig happy mee dat hij nog maagd is. Ik vind het geweldig dat hij zo denkt! Hij wil eerst een serieuze relatie en blabla. .
Dus je hebt erover gepraat? Das al een hele goeie. Ben benieuwd welke van de tips je gaat volgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Maar morgen slaap ik weer bij hem, en dan ga ik aan al jullie tips denken, aangezien hij zelf al heeft aangegeven het wel te willen![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:22 schreef Xennia het volgende:
Reken er maar op dat hij al klaarkomt voor zijn boxershort goed en wel uit is
Mijn god, dat klinkt niet gezond, Naar de dokter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Volgens een andere redenatie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef Arokh86 het volgende:
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef SKETSj het volgende:
En hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde?
LOL
eindelik een man die goed in contact is met zijn vrouwelijke kantquote:hoe voelen vrouwen zich nou als een man zich zo wispelturig en non-concreet opstelde
dat was gister dus... en??quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
*fotoboek checkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou het uiterst verdacht vinden als een man niet direct op me wil springen
Fobo checkt, leuke vrouwtje hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef SKETSj het volgende:
[..]
*fotoboek checkt.
Mm.. Niet mijn type.
Als je maagd bent, is iedereen je typequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef SKETSj het volgende:
[..]
*fotoboek checkt.
Mm.. Niet mijn type.
Vandaar dat je op je 9de door je opa werd ontmaagdquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je maagd bent, is iedereen je type
hey smoel dicht tegen me lieverdjequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Vandaar dat je op je 9de door je opa werd ontmaagd
En hij zit nou in de bak
Tang. Varken. Enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Topmaat het volgende:
[..]
En hij zit nou in de bak
Laat maar héél erg achterwege voortaan. Laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Topmaat het volgende:
[..]
En hij zit nou in de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |