vertel....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Nega het volgende:
reaktie op edit
die gozer heeft een zieke geest helaas...
Ow jammer dacht dat de vermiste jongen n grap had uitgehaald en nu dus wél terecht was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:38 schreef Zweefvliegje het volgende:
@hallo_mensen; een modje heeft een tekst weggeedit van een user die een kutgrap maakte en Nega reageerde op die kutgrap..
Die jongen om wie dit topic gaat is nog niet terecht helaas.
ow sorry, ik begreep je post niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ow jammer dacht dat de vermiste jongen n grap had uitgehaald en nu dus wél terecht was.
Maar helaas is dat niet zo
Dat hoop ik ook, in welke conditie hij ook verkeert, ik wil echt weten waar hij is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:hoorde het gister, het is een vriend van me nichtje
hopen dat ze hem snel vinden
ik hoop in ieder geval levend...vermissingen zijn per definitie kutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, in welke conditie hij ook verkeert, ik wil echt weten waar hij is...
als het een vage kennis was, was dit topic er niet geweest denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Sensation89 het volgende:
Is het een goede vriend of meer een vage kennis ?
Nou ja alleen al als je hem kent zou je al een topic daarover kunnen openen denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
als het een vage kennis was, was dit topic er niet geweest denk ik
volgens mij houden telefoonbedrijven bij waar een telefoon geweest is. maar misschien is dat al gechecked door de politie. dan weet je in ieder geval waar de telefoon het laatst was voor ie uitging.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:59 schreef Nega het volgende:
[..]
Nee Ron.
Hij was waarschijnlijk erg dronken, en is op de weg terug van het toilet er uit gezet.
Het is een echt feestbeest, dus als hij dronken is, doet hij vaak gekke dingen. Misschien is hij te water geraakt.
Circus Renz is op dit moment ook daar, en daar is hij misschien geweest, rond een uur of 5/6. Daar is het voor het laatst gesignaleerd.
Zijn telefoon staat trouwens uit, hij is niet te bereiken. Er is natuurlijk al vaak geprobeerd om te bellen.
Die foto is trouwens niet van de betreffende avond, maar van een avondje uit met mij en andere vrienden.
[..]
Dat doet iedereen ook al...
Ja ik ook, zo...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoop in ieder geval levend...vermissingen zijn per definitie kut
Het is niet mijn beste vriend, maar met uitgaan bijvoorbeeld is hij er vaak bij, dus ik kan het wel een vriend noemen ja, en al was het een vage kennis, had ik alsnog dit topic geopend, omdat het een bekende van me zou zijn, en ik ook wil helpen hem te vinden, en je weet maar nooit misschien op dit forum iemand die hem heeft gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Sensation89 het volgende:
Is het een goede vriend of meer een vage kennis ?
Klopt, ik weet niet of dit al is gedaan, lijkt me trouwens wel... maar als hij al niet meer reageerde toen hij net uit de Lichtfabriek was gezet, zal daar het laatste signaal zijn geweest denk ik...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef GlimVlinder het volgende:
volgens mij houden telefoonbedrijven bij waar een telefoon geweest is. maar misschien is dat al gechecked door de politie. dan weet je in ieder geval waar de telefoon het laatst was voor ie uitging.
Het was maar een idee ook. Zal best al bekeken zijn.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
Het was maar een idee ook. Zal best al bekeken zijn.
Hopelijk komt er nog een goed eind aan de zoektocht. Veel sterkte in ieder geval;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |