Doet ze al hoor. Ze is net zo geduldig als d'r papa.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
bereid je maar vast voor op zulke taferelen als iets ander gaat als dat Anna in gedachten had
Ik heb Difrax ook al een mail gestuurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:55 schreef Noli. het volgende:
Vicky heb je Difrax zelf al eens geprobeerd?
Ze hebben een erg goede service!(hebben Jessie en ik goede ervaring mee
)
Misschien is deze kleurstelling ondertussen wel uit de handel genomen maar hebben ze er nog wel een paar in een magazijn of bij een vertegenwoordiger liggen!
quote:Waarom houdt Difrax bepaalde knuffels niet langer in de collectie ?
Ja wij weten dat kindjes heel snel wennen aan een bepaalde knuffel en er dan haast niet meer buiten kunnen. Daarom houden wij een bepaald gedeelte van onze collectie jarenlang in stand, zoals b.v. de knuffeldoeken (nr. 223), tutpopjes (nr. 975 en 976), slaappopjes (nr. 940 en 941) en tutkonijnen (nr. 799) – hoewel de kleuren elk jaar wisselen. Maar een ander gedeelte wisselen wij omdat onze collectie anders saai wordt. Daarom geven wij altijd het advies: als u merkt dat een knuffel de lievelingsknuffel wordt, koop dan snel een reserve exemplaar bij.
assie, ik zie je vraag nu pas. Maar als je nog geen 2e exemplaar hebt kunnen vinden dan heb ik hier 1 voor je liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:06 schreef assie het volgende:
Ik vroeg me af of iemand een tweede agis nijlpaardknuffeltut voor onze dochter Sophie heeft. Deze hebben we in de zomer bij het kraampakket gekregen. Sophie is er helemaal gek op.
[ afbeelding ]
Het is een blauwe doek (37 bij 37 cm ongeveer) met een blauw nijlpaardhoofdje erop. (hij ligt links van ons gymnastiekende meisje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |