abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53271210
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

bereid je maar vast voor op zulke taferelen als iets ander gaat als dat Anna in gedachten had
Doet ze al hoor. Ze is net zo geduldig als d'r papa. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 24 september 2007 @ 19:23:52 #102
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_53440040
De grote vriend van Romek, Beer, is zo gaar gekuffeld dat hij eigenlijk niet meer te repareren valt .
Zijn grote liefde kwam een jaar of 8 geleden als een 'gratis bij uw bestelling' kado binnenvallen en had oorspronkelijk ook nog een punt/slaapmuts op. Ik heb geen idee meer welk postorderbedrijf 'm kado heeft gedaan en of 'ie ooit een merkje had...
Het gaat om deze beer, die ooit een donkerblauw pakje aanhad:

Als iemand een idee heeft hoe ik aan een dergelijk exemplaar kan komen... Mag overigens ook een rood pak aanhebben van Romek .

Mijn schoonmoeder had er een, maar die heeft de hond erop laten kluiven .

[ Bericht 5% gewijzigd door es70 op 25-09-2007 17:38:36 ]
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:38:39 #103
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53985778
Ik zoek een kangoeroeknuffel! En niet zomaar 1, maar het exemplaar wat uitgegeven werd tijdens de Prentenboek Van Het jaar 2007 periode.

Het boek 'Kleine Kangoeroe' was dus prentenboek van het jaar 2007, en ter gelegeheid daarvan was er een knuffelkangoeroe uitgegeven van ongeveer 40 cm hoog.
Deze ligt dus in onze bibliotheek en met tranen in haar ogen laat Suus hem elke keer weer achter daar. De bibliotheek doet hem niet weg ( ) dus zoek ik nu zelf. De Kinderboekwinkel heeft hem niet meer. de knuffelkwijtsijt heb ik al ingeschakeld en heb zelfs de uitgever van het bewuste boek al gemaild! Misschien iemand hier?? Maak Suus eens blij!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:25:24 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53986858

[ Bericht 100% gewijzigd door livelink op 17-10-2007 22:01:26 (toch maar niet) ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:28:18 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54085087
Ireth, ik heb het boek en daar zat een mini-kangoeroe bij van ca. 10 cm. hoog met een ienieminie-kangoeroetje in zijn buidel (vingerpoppetje).

Het is dus niet de knuffel die jij bedoelt, maar er staat wel een labeltje in mijn kangoeroetje, wie weet kun je daar terecht;

Kangoeroe uit Kleine Kangoeroe
Kids at Work
Postbus 687
2300 AW Leiden
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:33:28 #106
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54085171
Hartstikke lief livelink, maar die heeft ze afgelopen vrijdag al met de post gekregen van de uitgeverij! Die heeft ze dus inmiddels al!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_54152919
HELP!

Ik ben op zoek naar deze Knuffeldoek:

Het is er een Knuffeldoek Groot van Difrax, artikelnummer 223. Amber is helemaal gek op dat ding. Ik heb ook bijna dezelfde maar dan een andere kleurencombinatie, maar daar wil Amber helemaal niets van weten.
Knuffeldoeken zijn nog wel te krijgen, maar deze kleurencombi kan ik nergens vinden. Mocht iemand 'm ergens tegenkomen in de kleuren lichtroze/wit, zou ie dan een gil willen geven?
Knuffeldoek kost ¤ 6,99.

Alvast bedankt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:55:23 #108
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54153142
Vicky heb je Difrax zelf al eens geprobeerd?
Ze hebben een erg goede service! (hebben Jessie en ik goede ervaring mee )

Misschien is deze kleurstelling ondertussen wel uit de handel genomen maar hebben ze er nog wel een paar in een magazijn of bij een vertegenwoordiger liggen!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_54153195
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:55 schreef Noli. het volgende:
Vicky heb je Difrax zelf al eens geprobeerd?
Ze hebben een erg goede service! (hebben Jessie en ik goede ervaring mee )

Misschien is deze kleurstelling ondertussen wel uit de handel genomen maar hebben ze er nog wel een paar in een magazijn of bij een vertegenwoordiger liggen!
Ik heb Difrax ook al een mail gestuurd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54163163
Hmm ik waag ook even een telefoontje naar m'n moeder, die werkt bij een DA en die hebben hem misschien nog wel liggen. Zal ook wel even kijken hier in het dorp bij de drogist.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54169608
ik zal ook nog even kijken bij de DA
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54197183
jullie zijn lief!

Ben gister even bij de Bebel/Duimeland geweest. Ze heeft gekeken in het boekje en het blijkt dat Ambers poppetje een oude collectie is die ze niet meer maken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:30:22 #113
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54199313
Dat staat ook op de Difrax site..
quote:
Waarom houdt Difrax bepaalde knuffels niet langer in de collectie ?

Ja wij weten dat kindjes heel snel wennen aan een bepaalde knuffel en er dan haast niet meer buiten kunnen. Daarom houden wij een bepaald gedeelte van onze collectie jarenlang in stand, zoals b.v. de knuffeldoeken (nr. 223), tutpopjes (nr. 975 en 976), slaappopjes (nr. 940 en 941) en tutkonijnen (nr. 799) – hoewel de kleuren elk jaar wisselen. Maar een ander gedeelte wisselen wij omdat onze collectie anders saai wordt. Daarom geven wij altijd het advies: als u merkt dat een knuffel de lievelingsknuffel wordt, koop dan snel een reserve exemplaar bij.
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:54:14 #114
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54199723
Vicky deze zijn 'm niet he? Te hard roze of niet?

MP-advertentienummer: 12245931913

http://www.knuffelkwijt.com/KnuffelDetail.aspx?id=593

[ Bericht 50% gewijzigd door Noli. op 27-10-2007 13:00:24 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_54217434
ja is te hard roze.. helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54574788
heb 'm gevonden
Via Lieneke

Had antwoord gehad van Difrax dat ze er eentje hadden gevonden. Ze hadden 'm opgestuurd maar helaas, het was de verkeerde. Toen naar Lieneke gemaild en zij had 'm wel! Hoop 'm snel inhuis te hebben.

Nog een tipje voor knuffelzoekers.. Ik kwam deze link tegen: http://www.knuffelzoekhoek.nl/
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:06:38 #117
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_55279759
Ik vroeg me af of iemand een tweede agis nijlpaardknuffeltut voor onze dochter Sophie heeft. Deze hebben we in de zomer bij het kraampakket gekregen. Sophie is er helemaal gek op.

Het is een blauwe doek (37 bij 37 cm ongeveer) met een blauw nijlpaardhoofdje erop. (hij ligt links van ons gymnastiekende meisje)
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_55279811
Heb je agis zelf al benaderd?

Ik weet van CZ dat ze vanwege dit soort gevallen nu hun kraampakketknuffel ook los verkopen. Wie weet kun je er bji agis ook gewoon 1tje bestellen.
pi_55279924
Assie, heb je al bij Agis geinformeerd?

wat zij zegt dus..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55280515
En anders zie ik bij een snelle search op marktplaats ook nog wel wat agis knuffels Maar mocht het nou bij de Agis niet lukken, dan kan ik ook wel even kijken wat er bij ons in het pakket zat, die hebben we een paar maanden terug gekregen en haal ik dit weekend van zolder zodat ik 'gezellig' een plekje kan geven aan de kraamverbanden etc
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55341231
Het nijlpaard is na te bestellen via www.knuffelkwijt.nl
  Licht Ontvlambaar zondag 6 januari 2008 @ 16:12:30 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55825204
Isa heeft gisteren haar pluche olifantje in de Geul laten vallen Nu is ze helemaal verdrietig...

Het is een olifantje van Happy Horse, we hebben het volgens mij ooit bij de Bijenkorf gekocht. Deze is ecru en ongeveer 10 cm hoog, ze waren er ook in lichtgroen en groter toen...

Als iemand ergens nog een exemplaar heeft slingeren, dan zouden we heel erg blij zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 06-01-2008 16:39:04 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55825729
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:06 schreef assie het volgende:
Ik vroeg me af of iemand een tweede agis nijlpaardknuffeltut voor onze dochter Sophie heeft. Deze hebben we in de zomer bij het kraampakket gekregen. Sophie is er helemaal gek op.
[ afbeelding ]
Het is een blauwe doek (37 bij 37 cm ongeveer) met een blauw nijlpaardhoofdje erop. (hij ligt links van ons gymnastiekende meisje)
assie, ik zie je vraag nu pas. Maar als je nog geen 2e exemplaar hebt kunnen vinden dan heb ik hier 1 voor je liggen PM me dan maar even, dat zie ik het snelst denk ik.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:32:12 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55827128
Met het oog hierop.
Ik heb een nijntje knuffellap dubbel gekregen. Als ik die haar nou aansmeer als lievelingsknuffel ....\
of werkt dat niet zo??
pi_55827309
Amaranta je zou het erop kunnen wagen maar hier werkte het niet zo... Wij zijn voor een kd naar België gegaan omdat wij de lievelingsknuffel daar vandaan hadden gekregen. Gebeld en ze hadden er nog eentje dus meteen apart laten liggen en een dagje later een dagje antwerpen gedaan.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')