Bedankt voor het aanbod, maar er zijn er al 2 opweg naar hier!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:36 schreef KRS het volgende:
Hoi Cattie ,
ben nieuw hier, maar las dat je een reserveknuffel zoekt.. Ik weet uit ervaring wat het is om DE knuffel kwijt te zijn en het is vaak moeilijk een nieuwe te vinden.
De olifant heb ik hier nog voor je thuis liggen hoor. Het is hem precies en hij is eigenlijk nog zo goed als nieuw. heeft hier alleen maar in de knuffella gelegen niks te doen...
Ik heb er ook nog wel een kikker van als je die ook leuk vindt.
Gratis en voor niks!
Oh nou, ik dacht; dat sla je niet af als ze helemaal gratis zijn. Je kunt er nooit genoeg hebben toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar er zijn er al 2 opweg naar hier!
http://link.marktplaats.nl/259515181quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapaap wilde wel even poseren voor de camera:
[ afbeelding ]
oei, wat ben je snelquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Ticootje het volgende:
kp heb je een foto?
Bedankt voor de tip. Ik zal daar eens even gaan neuzen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:20 schreef trui het volgende:
anna club plush is hier ook nog altijd het merk waar de meeste favoriete knuffels vandaan komen.![]()
![]()
heb je al op marktplaats gezocht (met dat merk als zoekterm)? dat heeft mij al een paar keer een goede reserve opgeleverd!
Je kan ook naar Lieneke van Riemsdijk: lienekevriemsdijk@home.nl mailenquote:Op maandag 7 december 2009 09:08 schreef flowerbox het volgende:
Onze dochter is de laatste tijd erg dol op haar konijn van Anna Club Plush. Volgens mij was hij bij Prenatal te koop 1,5 jaar geleden maar ik kan hem nu meer vinden in de webshop. Heeft iemand nog 1 liggen als reserve voor ons?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |