quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef nijnja het volgende:
dankewol
A pinch harmonic is produced by rubbing the picking thumb against the string as it is picked. This rubbing of the thumb against the string is sufficient to deaden all or most of the underlying tones and leave only the harmonic tone.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
daar staat dat je dat met de nagel van je duim moet doen?? dat lukt toch nooit
Naja ik probeer het ff en anders komt het later wel, niet alleen thuis dus moet met koptelefoon en dat vin ik kutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
A pinch harmonic is produced by rubbing the picking thumb against the string as it is picked. This rubbing of the thumb against the string is sufficient to deaden all or most of the underlying tones and leave only the harmonic tone.
niks nagels.
Goed veel distortion erop in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja ik probeer het ff en anders komt het later wel, niet alleen thuis dus moet met koptelefoon en dat vin ik kut
dat bedoelde ik dusquote:A pinch harmonic is a guitar technique in which the nail or thumb slightly catches the string after it is picked,
whehe, dat kan ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed veel distortion erop in ieder geval
[..]
dat bedoelde ik dus![]()
De een is met een stuk metaal en de ander met een steen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:35 schreef Cynic het volgende:
wat is het verschil tussen de rock-manier en de metal-manier dan?
Nope, Overijsselquote:
'quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
De een is met een stuk metaal en de ander met een steen?
op de metal manier zo lang laten gillen met hevig vibrato enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:35 schreef Cynic het volgende:
wat is het verschil tussen de rock-manier en de metal-manier dan?
De mate van distortion verschilt ook nogal, lijkt me. Billy Sheehan speelde pinch harmonics trouwens nog wel eens op bas in zijn pre-Mr. Big band omdat hij het altijd vermakelijk vond dat iedereen beschuldigend naar de gitarist keekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
op de metal manier zo lang laten gillen met hevig vibrato enzo
Studio Apparatuur #4quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ok ik zoek het topic zo op
dank je
Das niet nodig. een pich-harmonic kan namelijk ook clean en dat is imo ook de beste manier om ze te oefenen. Zodra je ze clean ergens kan, kun je ze op iedere amp met distortion eruit halen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed veel distortion erop in ieder geval
ik oefen ook alles clean eigenlijk in het begin tot het echt goed gaat, met distortion/overdrive er overheen vallen die kleine foutjes bijna neit meer opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:01 schreef Jorikjet het volgende:
dat is eigenlijk met alles zo op de gitaar. ik zou iig niet iets kunnen bedenken waarbij het niet het geval is.
je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^quote:
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Toulinash het volgende:
[..]
je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^
doe dat ff in het V&A topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enz?
Nee man, opknappen is vetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef imported_sphinx het volgende:
bedenk me net dat ik misschien toch beter een nieuwe gitaar kan kopen dan een bagger strat opknappen![]()
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, opknappen is vet![]()
Doe hem mij anders kado, over een half jaar![]()
Kan je zelf evt wel doen. Zelf ook al paar keer gedaan. Niet je van het, maar kleur is kleurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waard
Sunn by Fender, ooit van gehoord? een goedkope squier is volgens mij nog 10 keer beter, hoewel ik daar nooit op heb gespeelden ik kan voor het geld wss wel genoeg andere dingen bedenken
. tenminste, wat kost het om dat ding opnieuw te verfen?
Die grg170?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
En die Ibanez is erg fijn! Zeker voor dat geld![]()
Lage actie, snelle hals, vette scheur, heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |