Doe daar wat aan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:06 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb niet genoeg gitaren om alle stemmingen te hebben
nee, het is juist 1 snaar niet veranderenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:11 schreef nijnja het volgende:
hmm, ik ga wel eens van normaal (E enzo) naar drop C, (maar 1 electrische). Ik heb wel dikkere snaren erop zitten, ik heb .011 - .049 van D'Addario, maar ik weet niet of het slecht is (als je het te vaak doet lijkt het me iig niet goed, maar als je het 1 keer doet ofzo weetik niet (en van Drop C naar C is toch maar 1 snaar veranderen?)
ik weet het! maar ik heb ten eerste geen geld voor een nieuwe gitaar, en ik moet eerst nog een amp.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Doe daar wat aan!
Dat is hét excuus bij uitstek om teveel gitaren te hebben
bij Drop B zou het kloppenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef nijnja het volgende:
Ik heb wel zin in een 2e electrische maar dat mag niet van mijn moeder (woon nog thuis nog niet zo oud enzo) maar ik heb hier thuis 3 instrumenten staan waaronder 2 gitaar, en mijn western speel ik ook nog wel eens over gewone versterker
. Maar dat vindt moeders niet leuk als het met koptelefoon moet want dan hoort ze het alsnog
. Maar je had gelijk van Drop C naar C is idd 1 niet veranderen, sorry mijn fout
No problem. Wat moet er aan gebeuren??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef imported_sphinx het volgende:
wie helpt er mee mijn strat te verbouwen?
van die epiphone moet ik het niet hebben, ik houd niet van die modellen, Amuse ken ik nie, ff plaatje zoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
Een Dean VX, Ibanez GRG170 DX JB, Amuse STC-33, Epiphone SG G-400, Epiphone SG Sepcial, Epiphone Les Paul 100.
En dat via een Boss TU-2, Marshall Jackhammer en H&K Warp Factor in een Marshall MG100HDFX.
nou,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
No problem. Wat moet er aan gebeuren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |