Mja, volgens mij was het ook blues, Ik de onderste 3 snaren en die ander de bovenstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat speelden jullie dan? mijn vader speelt alleen blues dus ging ik da ook maar ff doen maar daar ben ik geen talent in, maar dat is dus eigenlijk in alle genres wel mogelijk?
Quatremains op gitaar is meer werk dan het waard is inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, ...dat doet mensen met piano's ...
Blues, rock, pop / britpop, singer/song gedoequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:21 schreef nijnja het volgende:
oke, ik vond het wel blij maargoed. hang hier nog niet zolang, wat speelt men hier?
Punk, metal, punkmetal, hardcore niet te vergetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Blues, rock, pop / britpop, singer/song gedoe
Ik had het alleen over mezelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Punk, metal, punkmetal, hardcore niet te vergeten![]()
Een USA strat uit '79quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef nijnja het volgende:
haha dat is heel slim allemaal, en wie heeft wat voor'n gitaar? ik zie het bij 1 iemand alwel gok ik
Doe daar wat aan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:06 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb niet genoeg gitaren om alle stemmingen te hebben
nee, het is juist 1 snaar niet veranderenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:11 schreef nijnja het volgende:
hmm, ik ga wel eens van normaal (E enzo) naar drop C, (maar 1 electrische). Ik heb wel dikkere snaren erop zitten, ik heb .011 - .049 van D'Addario, maar ik weet niet of het slecht is (als je het te vaak doet lijkt het me iig niet goed, maar als je het 1 keer doet ofzo weetik niet (en van Drop C naar C is toch maar 1 snaar veranderen?)
ik weet het! maar ik heb ten eerste geen geld voor een nieuwe gitaar, en ik moet eerst nog een amp.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Doe daar wat aan!
Dat is hét excuus bij uitstek om teveel gitaren te hebben
bij Drop B zou het kloppenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef nijnja het volgende:
Ik heb wel zin in een 2e electrische maar dat mag niet van mijn moeder (woon nog thuis nog niet zo oud enzo) maar ik heb hier thuis 3 instrumenten staan waaronder 2 gitaar, en mijn western speel ik ook nog wel eens over gewone versterker
. Maar dat vindt moeders niet leuk als het met koptelefoon moet want dan hoort ze het alsnog
. Maar je had gelijk van Drop C naar C is idd 1 niet veranderen, sorry mijn fout
No problem. Wat moet er aan gebeuren??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef imported_sphinx het volgende:
wie helpt er mee mijn strat te verbouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |