Mjah dat stadskantoor is alleen tijdens bejaardentijden geopend, erg frusty voor mensen met een leven ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef PteV het volgende:
Hmz, wou me gister inschrijven als nieuwe inwoner van Deventer, zat dat stomme front-office dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nouja, maandagochtend meteen maar eens even doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die ambtenaren bij stadskantoor werken niet zoveelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef PteV het volgende:
Hmz, wou me gister inschrijven als nieuwe inwoner van Deventer, zat dat stomme front-office dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nouja, maandagochtend meteen maar eens even doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen vrijdagmidag niet volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, die ambtenaren bij stadskantoor werken niet zoveelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was je nog wezen stappen donderdagavond?
Bij Bakkerij Bart?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Na de vakantie bij de Bakkerij op de brink 2weken stage lopen iemand ervaring daar met brood kopen ofzo?
Tegenwoordig zit Bakkerij Bart ook op de Brink hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:29 schreef piepster het volgende:
Bakker Bart zit in de Lange B. Hij bedoelt bakker Vree. Ik weet dat ze een aantal vestigingen hebben. Ik heb alleen ervaring met de vestiging op de Spoorstraat. Daar kreeg ik, toen het heel hard sneeuwde, en ik een verkleumde postbode was, koffie met een warm sausijzenbroodje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha klopt heb daar ook wel eens wat gegeten. maar bij die bakkerij bart op de brink werd mijn broodje toen niet vers gemaakt, en het smaakte ook helemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit Bakkerij Bart ook op de Brink hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hebben nu 2 vestigingen, Bakkerij Bart zit nu ook naast de kaaswinkelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lang niet in de stad geweest zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAt is geen style inderdaad. Als je bij de mac in deventer je cola laat vallen krijg je ook nieuwe colaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha klopt heb daar ook wel eens wat gegeten. maar bij die bakkerij bart op de brink werd mijn broodje toen niet vers gemaakt, en het smaakte ook helemaal niet lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar bij die andere bakkerij bart had ik net mijn broodje gekocht, liet ik het vallen,moest ik toch een nieuw broodje betalen.
vond dat echt belachelijk, bedoel het broodje valt in de winkel, mag ergens wel iets van service vind ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das idd geen stijl neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha klopt heb daar ook wel eens wat gegeten. maar bij die bakkerij bart op de brink werd mijn broodje toen niet vers gemaakt, en het smaakte ook helemaal niet lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar bij die andere bakkerij bart had ik net mijn broodje gekocht, liet ik het vallen,moest ik toch een nieuw broodje betalen.
vond dat echt belachelijk, bedoel het broodje valt in de winkel, mag ergens wel iets van service vind ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar ik me dood aan erger bij bakker bart is het uiterst traaaaaaaage tempo waarin ze werken. Ik heb het dan alleen over de vestiging op de brink en dus niet die aan de lange b. Heb je maar een half uurtje pauze, ff langs bakker bart een broodje halen en dat doet dat wijf er zoooooo lang over. Ook al staan er 30 klanten in de zaak alles moet supernetjes en er zal geen 1 stukje sla verkeerd op het broodje mogen worden neergelegd. En dat vraagt ze aan die klant voor me: "Had u nog iets anders gewild meneer?" "NEE?" "Weet u dat zeker?" "Ok prettige dag dan he?" En dan loopt ze weg om broodjes uit de oven te halen en een kwartier later ben ik dan een keer aan de beurt. ARGH.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:20 schreef Eveli het volgende:
Nogmaals, het is Zandweerd, met een d dus. En ja ik woon er, maar aangezien de wijk vrij groot is.... Ik heb het niet gezien ergens.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Eveli het volgende:
Adwaita, daar heb ik op school gezeten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, toen het nog St. Bernardus Kerkstraatschool heettequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik andere locatie, Sinthenstraat/v Deventerstraatquote:Op zondag 18 februari 2007 04:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ook, toen het nog St. Bernardus Kerkstraatschool heetteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij afgelopen jaar ook geweest? Was die optocht wat? Ik kan me van een paar jaar terug herinneren dat de optocht vet saai wasquote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Sylvana het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CarnavalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 1,5 uur en dan begint het feest hier in de straatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan uurtje later zo'n beetje de optocht en dan lekker naar de Brinkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik optocht ook leukquote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben jij afgelopen jaar ook geweest? Was die optocht wat? Ik kan me van een paar jaar terug herinneren dat de optocht vet saai wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel plesier alvast!!
Hehe, die 1e foto is wel blij, deed me denken aan de eftelingquote:Op zondag 18 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik optocht ook leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier staan nog wel foto's ervan die ik toen gemaakt hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thnxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga zo ook naar colmschate, maar ik moet nog ff zien hoe ik ga, rij altijd anders, schalkhaar of via de stadquote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef Hillz het volgende:
ik reed net vanaf de stad naar colmschate en zag op de holterweg al zo'n 8 a 10 wagens richting brink (?) rijden.
verder heb ik er niets mee. carnavalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zijn de wagens uit Holten die meerijden in de Deventer optocht. Gisteravond in de stad liepen er ook van die uitgedoste figuren bij Del Mar enzo. Ik heb helemaal niets met carnaval. Vind het een kansloos gebeuren. Alsof je alleen deze dagen in het jaar veel lol kunt hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:43 schreef Hillz het volgende:
ik reed net vanaf de stad naar colmschate en zag op de holterweg al zo'n 8 a 10 wagens richting brink (?) rijden.
verder heb ik er niets mee. carnavalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ziet er leuk uit die foto 'squote:Op zondag 18 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik optocht ook leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier staan nog wel foto's ervan die ik toen gemaakt hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thnxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef Erasmusch het volgende:
Sowieso, carnaval in Deventerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he waarom ben jij niet onlinequote:
Aan jouw geboortedatum te zien zat jij waarschijnlijk een klas lager dan ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:58 schreef nijnja het volgende:
Geboortedatum: 00-00-0000
Hmmm, dan denk ik niet dat wij elkaar kennen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Harry Schumaker (ofzo) ging weg toen hij voor groep 7 stond, op dat moment zat ik in die groep 7, kreeg toen verder het jaar 'meneer Peter' (achternaam unknownquote:Op zondag 18 februari 2007 17:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Aan jouw geboortedatum te zien zat jij waarschijnlijk een klas lager dan ik.
En ik stond op 't Grote Kerkhof bij de carnavalsoptocht, zaten best leuke dingen. De muziek is alleen altijd zo vreselijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb Schoemaker nog de volle groep 7 gehad volgens mij, in ieder geval nooit een 'meneer Peter'. Van juf Margriet weet ik niet veel meer.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Harry Schumaker (ofzo) ging weg toen hij voor groep 7 stond, op dat moment zat ik in die groep 7, kreeg toen verder het jaar 'meneer Peter' (achternaam unknownom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). Toen ik weg ging uit groep 8, ging margriet (fles amoniakJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ook van school, zegt dat jou iets?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spoor van Bijster, ik speelde Marlies, hebben we toen maar Mark van gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2007 19:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik heb Schoemaker nog de volle groep 7 gehad volgens mij, in ieder geval nooit een 'meneer Peter'. Van juf Margriet weet ik niet veel meer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke eindmusical heb je gedaan?
Ik herhaal: carnaval in Deventerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:14 schreef Sylvana het volgende:
Foto's Carnavalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je dat in elk STA-topic posten ofzoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:37 schreef DeVinger het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop