Over wavebirds gesproken.. weet iemand nog een Dixons in zuid-west Brabant of nabij Nijmegen waar ze dat ding wél op voorraad hebben (voor 20 euro)?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, meer batterijen heb je dan nodig. Dit is de reden waarom ik liever een standaard Gamecube controller heb i.p.v. een Wavebird.
Batterijen zijn irritant.quote:
Nintendo kennende bedenken ze daar wel wat mooi's opquote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Batterijen zijn irritant.
Bovendien slecht voor het milieu.
Milieuquote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Batterijen zijn irritant.
Bovendien slecht voor het milieu.
Dat zou cool zijn maar zoiets moeten ze maar laten voor Wii2. Staan we dan met z'n alle met een draad nunchuck.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
het zou met magnetische inductie kunnen. dan wordt de benodigde energie draadloos verstuurd.
Gozer je gaat toch geen 70 batterijen kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef gamefreek het volgende:
Ben zo slim geweest om batterijen aan de kerstman te vragen....heb er nu 70 klaar liggen
Oplaadbare batterijen zijn kut, in het begin gaat het nog wel maar op 1 of andere manier verliezen ze bij mij supersnel hun krachtquote:Op maandag 8 januari 2007 01:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer je gaat toch geen 70 batterijen kopen.Koop dan gewoon een oplader en oplaadbare batterijen.
Die zijn duur, en die batterijen had ik gratis.....als student neig ik toch naar het gratis gedeeltequote:Op maandag 8 januari 2007 01:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Koop dan ook kwaliteits oplaadbare batterijen.
zat ik ook aan te denken. net zoals horloges. die wiimote/nunchuck wordt toch maximaal bewogen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef __Saviour__ het volgende:
of kinetische energie! damn, goede ideeën zijn dat zeg. ik ga nintendo ff mailen.
Geen idee hoeveel het inbouwen kost in de wii mote kost. Maar dat ga je zelfs niet terug verdienen met 5 jaar jaar lang 24/7 gamen. Stroom kost niks.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat zou ook best meevallen. Bovendien zou het onregelmatig aanvullen van het accu i.e. onregelmatig en willekeurig opladen de levensduur negatief beïnvloeden.
Component kabel, zou het daar mee te maken hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke kabel gebruik je?
Draai je de Wii op 50 of 60hz?
Is je tv 50 of 100hz?
Present. En ik heb mijn gelijk gehad. Op de release dag had ik mijn Wiiquote:Op maandag 8 januari 2007 07:20 schreef Erotica_ het volgende:
![]()
@ mensen die voor de release zeiden dat reserveren niet nodig was.
Dat ik wel gereserveerd had, en ik hem niet op launchdag had.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Present. En ik heb mijn gelijk gehad. Op de release dag had ik mijn Wii. Dus wat is je probleem
Dat 90% van de mensen die gereserveerd heeft niet eens aan een Wii kon komen op de launchquote:Op maandag 8 januari 2007 08:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Present. En ik heb mijn gelijk gehad. Op de release dag had ik mijn Wii. Dus wat is je probleem
Daar doen ze nogal lang over. Ik wacht ook nog steeds op Gears of War.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:47 schreef Herr.Flick het volgende:
@Notorios Roy:
De muts is nog steeds niet aangekomen, duurt de "verwerking" zo lang, of zit dat eigenlijk
en dan gefilmd worden door die MM losers zeker, dan wacht ik liever een paar weken voordat ik een console oppik.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat 90% van de mensen die gereserveerd heeft niet eens aan een Wii kon komen op de launch
Maar je hebt helemaal gelijk. Gewoon vroeg voor de MM staan was al genoeg.
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat 90% van de mensen die gereserveerd heeft niet eens aan een Wii kon komen op de launch
Maar je hebt helemaal gelijk. Gewoon vroeg voor de MM staan was al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |