Rayman is gewoon geniaalquote:Op zondag 7 januari 2007 14:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb gisteren met zen 3en rayman gespeeld, ik dacht dat je een adventure had en daar minigmaes kon unlocken en dan de minigames apart spelen. Maar dat hele spel is alleen maar minigames spelen?
Waren wel leuke bij, dat dansen vond ik best leukMaar wel vermoeiend soms
Over dat voetballen ja, me pa vond het maar dom dat ik het konijntje wegschoot ipv de balquote:Op zondag 7 januari 2007 15:00 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Rayman is gewoon geniaalecht dat voetballen en het hamers meppen en wie de grootste bult heeft
geweldige game vraag me af hoeveel LSD de makers op hadden voordat ze hieraan begonnen
![]()
Hehe zo iets heet humorquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Over dat voetballen ja, me pa vond het maar dom dat ik het konijntje wegschoot ipv de balBrilliant
![]()
heb nu toch al bih 2 winkels een stapeltje zien liggenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:45 schreef metalheadBOC het volgende:
Grrrr moet ook echt nog steeds zelda hebben maar die is echt te lastig te krijgen![]()
vrijdag/donderdag hadden ze bij MM in zoetermeer en den haag een zooitjequote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
heb nu toch al bih 2 winkels een stapeltje zien liggen
Ik keek in het begin ook zo van...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:00 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Rayman is gewoon geniaalecht dat voetballen en het hamers meppen en wie de grootste bult heeft
geweldige game vraag me af hoeveel LSD de makers op hadden voordat ze hieraan begonnen
![]()
Wil ze of bij mn pa (intertoys) of bij maat van me (dixons) halen omdat ik daar dikke korting krijgquote:Op zondag 7 januari 2007 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdag/donderdag hadden ze bij MM in zoetermeer en den haag een zooitje
hier ook geen problemenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
Dat stommme winkel kanaal werkt hier ook bijna nooitKrijg heel vaak errors
![]()
Dan kan je nog tijd wachten anders huur je hem gewoon tis een leuk spel een must buy als je aan de controls gewend bent.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef Jesse- het volgende:
red steel wil ik eigenlijk ook wel, maar ik zit stiekem te wachten tot de wii gekraakt is
Geen probs hier ermee! werkt perfect!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef RaymanNL het volgende:
Dat stommme winkel kanaal werkt hier ook bijna nooitKrijg heel vaak errors
![]()
Toegevoegdquote:Op zondag 7 januari 2007 19:20 schreef SureZal het volgende:
Ik moet ook maar eens wat lui toevoegen (ben er alleen veeeel te lui voor)
daarom heb ik ook geen ideal gekozen maar acceptgiro dan weet ik ten minste dat ik de game eerst binnen hebquote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo goedkoop en zo'n lelijke website vertrouw ik niet.
Daarnaast koop ik zulke dingen liever gewoon in de winkel... geen zin om te wachten op het verzenden enzo.
vooruitbetaling en ik neem aan dat je nog verzondkosten erbij telt dus dan zit je op zelfde.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:48 schreef _petjan het volgende:
Die website is wel erg lelijk ja. Ik haal hem wel in de winkel, en als ik hem goedkoop wil ga ik wel naar www.gcshop.nl . Daar is het nog goedkoper ook. 41 euro.
41,50 + 2 = 43,50quote:Op zondag 7 januari 2007 19:50 schreef depax het volgende:
[..]
vooruitbetaling en ik neem aan dat je nog verzondkosten erbij telt dus dan zit je op zelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |