Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
gaat ons land HELPEN besturen
Nou, de dag dat de CU deze onderwerpen weer op de politieke agenda durft te zetten, stem ik weer D'66. Die zijn kennelijk nog heel hard nodig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof het ooit gaat gebeuren dat euthanesie, abortus, homohuwelijk en what not ineens verboden worden. CU gaat gewoon een soort D66 worden...
Daar is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat het CDA wel bereid is om een paar concessies te doen, dat de regels wat verder aangescherpt worden etc. Het zal me niks verbazen als mensen die hun kinderen aborteren om een hazenlip straks vervolgd kunnen worden ofzo.... Dat vind ik al erg genoeg.
Hoezo keuze. Je krijgt toch de keuze, je luistert naar de christen extremisten of je volgt de bijbel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef Jarno het volgende:
Ik zag gisteren ook weer van die grijze fossielen die baden om het afschaffen van de abortus wetgeving. Terug naar de breinaalden zou ik zeggen.
Werkelijk wat bezielt deze minderheidsgroepering (wat christenen gewoon zijn nowadays) om zo te willen en kunnen tornen aan de vrije wil? Zelfde met homohuwelijk, euthanasie... Mensen, je HOEFT niet met een homo te trouwen als je dat niet wilt, je HOEFT geen euthanasie te plegen als je dat niet wilt... Maar laat een ander wél die keuze aub!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze. Je krijgt toch de keuze, je luistert naar de christen extremisten of je volgt de bijbel.
Uhuh, en als ze het verbieden, dan heb je nog maar één keuze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze. Je krijgt toch de keuze, je luistert naar de christen extremisten of je volgt de bijbel.
Géén keuze, dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh, en als ze het verbieden, dan heb je nog maar één keuze.
Dat zeg ik toch netquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh, en als ze het verbieden, dan heb je nog maar één keuze.
En dat is gods wil.quote:
Maar... maar... ik geloof helemaal niet in God. En nu?quote:
Dan ga je brandenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar... maar... ik geloof helemaal niet in God. En nu?
Das een doodszondequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal niet te bepalen. Als men zegt dat god bestaat dan heb jij je daar maar naar te schikken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hun partij filosofie wel, helaas ontbreken de capaciteiten om er daadwerkelijk iets van terecht te brengen bij hun.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, de dag dat de CU deze onderwerpen weer op de politieke agenda durft te zetten, stem ik weer D'66. Die zijn kennelijk nog heel hard nodig.
Nee, met het verwezelijken van bepaalde punten werd bijna hun bestaansrecht ontnomen. De zogenaamde kroonjuwelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hun partij filosofie wel, helaas ontbreken de capaciteiten om er daadwerkelijk iets van terecht te brengen bij hun.
Dat is pech voor hun geweest. Waar ik het over heb is dat ik -op het moment- niet erg te spreken ben over de kwaliteit van hun kopstukken. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, met het verwezelijken van bepaalde punten werd bijna hun bestaansrecht ontnomen. De zogenaamde kroonjuwelen.
Het zal in ieder geval de onderwerpen waar D66 vaak mee wordt geassocieerd weer op de agenda zetten, waardoor Pechtold en zijn fractie flink tegengas kunnen geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef spoor4 het volgende:
Dit kabinet zal D66 weer bestaansrecht geven, vrees ik.
Ik hoop dat het ze gaat lukkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:37 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval de onderwerpen waar D66 vaak mee wordt geassocieerd weer op de agenda zetten, waardoor Pechtold en zijn fractie flink tegengas kunnen geven.![]()
idd Nederlandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Underdoggy het volgende:
Belachelijk, deze wetgeving net als het dogen van soft drugs en het toestaan van het homo huwelijk toont de Nederlandse tolerantie en het liberale karakter wat diep in onze samenleving geworteld zit. Dit onderscheid Nederland binnen Europa, en juist deze dingen met de bijbehorende ethiek en normen en waarden maken van Nederland zo'n prachtig land.
Ga toch weg met de CU
Hoho de biblebelt loopt van Zeeland tot Noordwest Overijssel maar laat Drenthe erbuitenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:52 schreef ASroma het volgende:
Laat die CU alsjeblieft in hun eigen gereformeerde clubjes blijven in hun dorpjes in drenthe enzo.![]()
Dat valt nog te bezien, in wezen houdt de CU het CDA en de PvdA in gijzeling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef -skippybal- het volgende:
Daar is ook niks mis mee.
Maar veel verder gaat niet gebeuren want dan stapt de PVDA er op zeker uit
Drenthe? Rot op zeg. Gereformeerden in Drenthe?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
idd Nederlandis nou een echte democratie waar vrijheid voor ieder prioriteit no1 is. Er is al genoeg gerommeld hieraan de laatste tijd, identificatieplicht en dat soort onzin!
Laat die CU alsjeblieft in hun eigen gereformeerde clubjes blijven in hun dorpjes in drenthe enzo.![]()
En wat zou jij allemaal veranderd willen zien en hoe denk je dat precies in te vullen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:04 schreef Oud_student het volgende:
-knip-
En verder ben ik van mening dat het kiesstelsel ingrijpend moet worden gewijzigd.![]()
je begrijpt wat ik probeer te zeggen toch, daar gaat het omquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Drenthe? Rot op zeg. Gereformeerden in Drenthe?
Volgens mij zit er een plukje van dat volk rond Hollandscheveld maar gelukkig is het erg beperkt in deze regionen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Drenthe? Rot op zeg. Gereformeerden in Drenthe?
Nee. Drenthe is mooi. Alles in Drenthe is mooi.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
je begrijpt wat ik probeer te zeggen toch, daar gaat het om![]()
Juist.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Drenthe is mooi. Alles in Drenthe is mooi.
Liever beide niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:19 schreef HassieBassie het volgende:
Ik zeg maar zo; liever de CU dan de MU. Dus.
Als ambtenaren geen beleid willen uitvoeren (wat nondeju hun werk is!) dan zoeken ze maar ander werk... Moet niet gekker worden dit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef PatriotOnline het volgende:
ach, waarschijnlijk krijgt CU het staatssecretariaat van de kutklusjes en hoeven ambtenaren met gewetensbezwaren geen huwelijken meer te sluiten. Zijn zij ook weer blij en scheelt het ons weer een keer stemmen![]()
Aangezien de alternatieven, voor het vormen van een regering (vrijwel) geheel uit te sluiten zijn, lijkt mij dit een acceptabele middenweg. Maar dat ben ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als ambtenaren geen beleid willen uitvoeren (wat nondeju hun werk is!) dan zoeken ze maar ander werk... Moet niet gekker worden dit.
Inderdaad, what's next?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:25 schreef Jarno het volgende:
Als ambtenaren geen beleid willen uitvoeren (wat nondeju hun werk is!) dan zoeken ze maar ander werk... Moet niet gekker worden dit.
Daar zeg je het al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef PatriotOnline het volgende:
(ondanks dat dit geen rol mag spelen in hun functioneren)
Maar er is een belangrijk verschil. In mijn voorbeeld veranderde de werkgevers de regels van het spelletje. In jouw voorbeeld veranderd de werkneemster de regels van het spelletje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar zeg je het al.
Als een moslimbeambte geen vrouwen meer de hand wil schudden is het land te klein gok ik zo, maar hier is opeens alle begrip voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |