abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45033362
Ik word er onderhand een beetje ziek van. Koop je een telefoon, een mp3-speler of (in mijn geval) een walkman-radiotje, dan zit er bijna standaard een zilver/chroom-kleurig laagje op. Kort na aankoop bijzonder mooi, moet ik zeggen, maar... Na een jaar ziet het betreffende apparaatje eruit alsof het in oorlogsgebied heeft gelegen. Een paar krasjes is te overzien, maar helaas gaat het tegen die tijd al een stuk verder.

Nee, ik ga niet met mijn radiotjes zitten gooien. En stop ze ook niet in dezelfde zak als mijn (krassende) sleutels. Ik ga er gewoon netjes mee om. Jammer genoeg zijn alle technisch goede radiotjes tegenwoordig voorzien van zo'n buitenkantje. Ik bid voor de terugkeer van duurzaam, zwart plastic.

Nee, je kunt niets aan dit fenomeen veranderen, maar ik moet het even kwijt. Ik ben niet echt iemand die aan de wegwerpcultuur mee wil doen. Wie stoort zich er ook aan?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:50:16 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_45033878
Meer iets voor KLB

On topic: mijn GSM heeft er wel last van, maar die is van de zaak. Mijn MP3 speler zit in een beschermhoesje (en die is overigens van zwart plastic )
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_45033883
Edit: Foutje. Deze moet naar de Klaagbaak.

(Mijn voorganger was me al voor. )

Bij mijn radiotje zat geen beschermhoesje. Als je elk jaar opnieuw 40 euro uitgeeft (zo duur is de mijne), omdat je je er nauwelijks meer mee kunt vertonen, loopt dat best wel op. Dan wordt het kiezen: Geld uitgeven of je niks aan trekken van het inmiddels enorm viezige uiterlijk. Technisch zou de mijne zowat eeuwig mee kunnen. Ik heb die ene achter de link in de openingspost. Qua 'binnenkant' is 'ie echt top.

Ik heb een keer een goedkopere geprobeerd, de enige van normaal plastic i.p.v. zo'n vreselijk laagje, maar helaas was de ontvangst bagger (om van het constant switchen tussen mono en stereo maar te zwijgen).

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2007 11:58:16 ]
pi_45034146
Voor jou is je walkman dus een soort status symbool, als die er niet zo mooi meer uitziet koop je een nieuwe terwijl die nog wel werkt. Dat ding zit 3 kwart van de tijd in je zak, wat maakt het uit als die er niet zo mooi meer uitziet.

Ik heb er trouwens geen last van, apparaten die ik heb hebben alleen paar krasjes. Denk toch dat het meer aan jezelf ligt
pi_45034279
Ik heb het meer over 'esthetisch' i.p.v. status. En als ik een statussymbool wilde had ik wel een Ipod gekocht.

(Sowieso lijkt radio luisteren uit. Ik zie bijna nooit mensen met een radiotje i.p.v. mp3-speler, en zéker niet analoog zoals de mijne, als je het over coolheid hebt.)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2007 12:24:39 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:26:29 #6
11502 nipeng
The last ride is free
pi_45035338
Mijn (nokia) telefoon heeft chromen afwerk randjes. Zag er de 1e paar maanden erg mooi uit. Nu, na 1,5 jaar ziet het er niet meer uit. Zou het een verkoop truc zijn om je hoesjes of nieuwe covertjes aan te smeren
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:01:29 #8
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45036317
het enige apparaat wat daar bij mij last van heeft is mijn telefoon.

Al mijn overige handheld producten houden zich netjes. Mijn iPod ziet er na vier jaar nog steeds goed uit en mijn PowerBook is nog zo goed als nieuw
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_45036409
Mijn samsung telefoon heeft dit ook.. Bij de cameralens, daar begint het te slijten sinds kort, heb hem nu een half jaar... Wel een naaistreek.

Aan mn mp3 speler zit niks wat kan slijten, en anders zou het me geen hoer kunnen schelen, ik pimp er toch nooit mee..
know'm sayin?
word? word.
pi_45037775
Mijn Mp3-speler heb ik al twee jaar en hij is nog steeds krasvrij. Én van chroom. WHEHEHEHE! LOLLERPWND! Hij ligt dan ook altijd in een stofvrije kluis in een depot ergens diep onder een bejaardentehuis in Staphorst.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:08:12 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45038691
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:40 schreef retteketet het volgende:
Mijn Mp3-speler heb ik al twee jaar en hij is nog steeds krasvrij. Én van chroom. WHEHEHEHE! LOLLERPWND! Hij ligt dan ook altijd in een stofvrije kluis in een depot ergens diep onder een bejaardentehuis in Staphorst.
We zitten in KLB. Dank.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:08:42 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45038708
Verder zijn mp3-spelers kutdingen en heb ik zoeen K800i.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_45038974
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:08 schreef Biogarde het volgende:
Verder zijn mp3-spelers kutdingen en heb ik zoeen K800i.
Sonyerricson is niet kut, wil je zeggen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:16:58 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45039016
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:15 schreef ANWB het volgende:

[..]

Sonyerricson is niet kut, wil je zeggen.
Oh jawel, maar die heb ik toevallig
pi_45039140
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Oh jawel, maar die heb ik toevallig
pi_45039336
Ik heb een zwarte ipod en die slijt nu bij mijn vergrendel -schuifje-dingetje.

Maar je ziet er alles op.

Daarom heb ik ook een hoesje, een oude sok, want ze hadden geen geschikt hoesje.
En ipod sokken waren 25 euro?

Ja daaag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:32:18 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45039530
Ik heb een Zen Micro

Geen enkel probleem
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_45069232
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Zen Micro

Geen enkel probleem
Mijn mp3-speler (ja, ik héb er wel een, alleen gebruik ik mijn radiotje vaker...) is ook een Creative. Hard plastic (in dit geval wit) + een bijgeleverd transparant plastic beschermhoesje met uitgespaarde gaten voor het schermpje e.d..

Ideaal, dus. Van mij mag elke fabrikant van piepkleine & draagbare apparaatjes zijn spul op deze manier produceren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2007 14:37:56 ]
pi_45072065
Ja daar had ik ook veel last van op mijn oude Nokia 6060. Hij kraste als een gek omdat er ook zon glanzend zilver/zwart laagje op zat. Dat werd al lelijk na een paar weken.

Gelukkig heb ik nu een zwarte Samsung x820 telefoon die gemaakt is van zwart, duurzaam plastic (of iets dergelijks). Nog geen krasje op te zien, zelfs niet op het scherm en de 'glanzende' stukken. Ziet er nog als nieuw uit, en heb hem al 2 keer op het asfalt laten vallen.
Cool story, Hansel.
pi_45072197
Mijn samsung telefoon heeft hier ook last van..... ach die heb ik ook alweer bijna 2 jaar

Nog een maandje en dan mijn abbenoment even verlengen met een nieuw telefoon erbij

Ik erger er verder niet aan hoor, telefoon is ervoor om te gebruiken.... toch?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:59:20 #21
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_45080547
Ik snap de klacht niet zo. Niemand zal minder om je denken omdat je walkman er verrot uitziet hoor.. Mijn ipod ziet eruit alsof ik 'm onder een vrachtwagen bewaar, maar dat boeit echt geen ruk natuurlijk. Ik vind 'm er zo wel beter uit zien, eigenlijk, wat meer 'eigen'.
Nee jij bent lekker. =X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')