op me weg naar de auto.. bedacht ik me.. en ben ik een eitje gaan bakkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
danke, hoe wast bij de supermarket??
haha ook jammie... hebje er nog 1 voor mij liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
op me weg naar de auto.. bedacht ik me.. en ben ik een eitje gaan bakken
heb nog eieren zat.. maar niet gebakken helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
haha ook jammie... hebje er nog 1 voor mij liggen?
gegroet! ben je echt? of ben je bartquote:
iedereen hier zijn mijn vriendenquote:
jaaa cewl, ik ging springenquote:
Ik ben bartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb nog eieren zat.. maar niet gebakken helaas
[..]
gegroet! ben je echt? of ben je bart![]()
Wel tof hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
goede vraagzal zo ff veranderen
maar vind je er van
Doewiequote:
hihi .. ja hij ging smsen namens mij!quote:
ja die eerste 2 smiddags? maar niet die na 0100quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi .. ja hij ging smsen namens mij!
veel plezier.. het is al donker brrrquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef nijnja het volgende:
Gezellige boel hier, maar het is voor mij weer eens tijd om wat krantjes weg te brengen![]()
veel plesier nog u allen![]()
juist andersomquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja die eerste 2 smiddags? maar niet die na 0100
nietes.. bart smste savonds laat.. niet jij want was heel ander nummer dan jij had gegevenquote:
oh wahct.. klopt die eerste 2 waren met jou toestemming.. maar die daarna niet meer.quote:
jaa zoiets iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oh wahct.. klopt die eerste 2 waren met jou toestemming.. maar die daarna niet meer.
BARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!quote:
Hey schatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
BARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
ja ik dus ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Lisanne, wie zijn jullie ?
Jij bent Bartquote:
JAAAAAAAAAA GODVERquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef MaddoxX het volgende:
TIS HIER WEL STIL HEUR!
Hoi B.quote:
Heuy, die wil ik ook wel zien.quote:
jep, helemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |