Neuh hoor, zolang er geen 2e kok komt vind ik t nie erg hoor...quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef nijnja het volgende:
Ik heb zo geen lineaal bijdehand, sorry
Ssssjjjjtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ben je een kookfanaat? Anders komt Tom je in elkaar meppen hoor![]()
[14.gif]quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef nijnja het volgende:
Haha gelukkig maar, koken is niet voor mij weg gelegd. Ik haal de broodjes frikandel nog, maar daar houdt het wel mee op geloof ik
wijs! ik ook niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef nijnja het volgende:
Ik hoop niet dat ik jullie nu een trauma aan zit te naaien, maar ik drink geen alcohol![]()
Daar wens ik je veel succes mee, lukt je niet zomaarquote:
Nouja troost je, ik werd om half 6 wakker van de burenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
Tering, wat is iedereen laat wakker joh, ik ben al vanaf half 7 vanochtend fris en fruitig! En ik moet nog door tot laat in de avond![]()
Ik werd om half 1 m'n bed uit geroepenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
Tering, wat is iedereen laat wakker joh, ik ben al vanaf half 7 vanochtend fris en fruitig! En ik moet nog door tot laat in de avond![]()
Eerder wennen aan iets eerder naar bed gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef lucina het volgende:
ik werd om half 11 wakker gemaaktmoest maar eens gaan wennen aan eerder opstaan voor straks met school weer
![]()
Ga krantenbezorgen, de snelste manier om je hele ritme zo te verneuken dat het niet meer uitmaakt wanneer je precies slaapt, als je in totaal maar ongeveer 6 uur per dag slaaptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef nijnja het volgende:
Dat wordt bij mij een probleem, nu is het tussen 3 en 5 erin, tussen 11 en 1 eruit, maandag moet ik me om 8 uur melden, nja melden is het niet, gwoon aanwezig zijn, maar dat wordt nog een hele opgave denkik
Lijkt me zó kut ochtendkranten bezorgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ga krantenbezorgen, de snelste manier om je hele ritme zo te verneuken dat het niet meer uitmaakt wanneer je precies slaapt, als je in totaal maar ongeveer 6 uur per dag slaapt![]()
ZEG DAT NOU NIET, IK BEN NET KLAAR MET VOUWENquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ga krantenbezorgen, de snelste manier om je hele ritme zo te verneuken dat het niet meer uitmaakt wanneer je precies slaapt, als je in totaal maar ongeveer 6 uur per dag slaapt![]()
Best relaxed eigenlijk, enige vervelende is dat het 's ochtends zo tyfuskoud isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt me zó kut ochtendkranten bezorgen.
Maar aangezien ik geen ochtendmens ben, is het niets voor mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Best relaxed eigenlijk, enige vervelende is dat het 's ochtends zo tyfuskoud is![]()
je huis verloren aan aandelen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef K-mail het volgende:
wat een kutdag zeg...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
je huis van jouw ouders verloren aan aandelen?
Whehe, ik ben ook geen ochtendmens (vraag D_Aquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aangezien ik geen ochtendmens ben, is het niets voor mij.
Haha, daarom doe ik maar niet ochtendkrant (ik vang dan ook iets minder denkik, maar ik heb het eigenlijk ook niet zwaar nodig, meer als ik wil geld om het niet uit te geven, hoe doe je dit zo lui mogelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Best relaxed eigenlijk, enige vervelende is dat het 's ochtends zo tyfuskoud is![]()
Ik vraag heul niks an D_A.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook geen ochtendmens (vraag D_A), maar het is juist relaxed om 's ochtends buiten te lopen, dan ben je al je frustraties en ochtendhumeur weer kwijt, voordat ik de wereld met een glimlach tegemoet moet zien
![]()
lukt niet als iemand je wakker houdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Eerder wennen aan iets eerder naar bed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |