niets nog...zondagochtend squashen... verder nog nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn opdracht afmaken en hopen dat de zon een tijdje doorkomt.
En jij?
T is een begin tochquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets nog...zondagochtend squashen... verder nog niets
Lekker he die gedachtequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:ik moet morgen nog werken
daarna heb ik weekend
heeejquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef wickedweirdo het volgende:
Goedemiddag,
* wickedweirdo gaapt eensch
Marcquote:
quote:
Het ging, en goed doorgekomen, tja....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef buzzer het volgende:
Hallo allemaal
ES: gisterenavond nog goed doorgekomen ?
Goed dat het toch nog een beetje gegaan is dan hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Het ging, en goed doorgekomen, tja....
Weinig nieuws:
Het is mijn schuld, ik zie de dingen verkeerd en moet eens leren dingen te leren zeggen ipv van ze op te potten ().
De opmerkingen waren allemaal onschuldig, de vragen: waar ga je heen, met wie, waar slaap je, wat moet je in jezusnaam in je eentje in London en meer van dat soort dingen waren louter belangstelling en géén controle.
Nog wat meer van dergelijk gelul en dan heb je het wel gehad.
Verder zal het moeten slijten, ik heb haar gekwetst.
Ik ben trots op het feit dat ik (min of meer) gezegd heb wat ik wilde zeggen (en ja, dat kost me dus moeite idd), en op het feit dat ik het verdomd heb de schuld op me te nemen.
Nou ja, ik denk dat we er altijd anders over zullen denken (over veel dingen), het is niet anders...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat het toch nog een beetje gegaan is dan hoor
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Het ging, en goed doorgekomen, tja....
Weinig nieuws:
Het is mijn schuld, ik zie de dingen verkeerd en moet eens leren dingen te leren zeggen ipv van ze op te potten ().
De opmerkingen waren allemaal onschuldig, de vragen: waar ga je heen, met wie, waar slaap je, wat moet je in jezusnaam in je eentje in London en meer van dat soort dingen waren louter belangstelling en géén controle.
Nog wat meer van dergelijk gelul en dan heb je het wel gehad.
Verder zal het moeten slijten, ik heb haar gekwetst.
Ik ben trots op het feit dat ik (min of meer) gezegd heb wat ik wilde zeggen (en ja, dat kost me dus moeite idd), en op het feit dat ik het verdomd heb de schuld op me te nemen.
Meningsverschillen zullen er altijd blijven. En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we er altijd anders over zullen denken (over veel dingen), het is niet anders...
De mening dat IK moet veranderen heb ik maar naast me neergelegd. Wat me overigens op een
en een 'dat moet je nou met alles wat ze zegt/vindt doen' van Pat kwam te staan toen ik het hem vertelde
.
dat probeer ik mijn vrouw ook al een jaar of veertien bij te brengenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we er altijd anders over zullen denken (over veel dingen), het is niet anders...
De mening dat IK moet veranderen heb ik maar naast me neergelegd. Wat me overigens op een
en een 'dat moet je nou met alles wat ze zegt/vindt doen' van Pat kwam te staan toen ik het hem vertelde
.
Dat ze naar je luisteren moet toch welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat probeer ik mijn vrouw ook al een jaar of veertien bij te brengen
Pat is ook al ongeveer zo lang bezigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat probeer ik mijn vrouw ook al een jaar of veertien bij te brengen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef es70 het volgende:
Klote Easyjet. Mail... Blablabla taxes, nog wat meer betalen
.
Nou vind ik dat op zich niet zo'n probleem (ik wil tenslotte weg), maar nou moet ik dus alweer iemand met een creditcard regelen omdat we zelf zo'n kreng niet hebben.
Kennelijkquote:
quote:
dus er is nog hoop voor mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat is ook al ongeveer zo lang bezig.
Ja, ik vind dat ook raar, maar ik zie niet wat ik eraan zou kunnen doen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Blijf dat raar vinden. Je koopt iets van ze en daarna zeggen ze ineens dat het toch duurder is
Mwah, ik denk dat ik er nooit een expert in zal worden hoorquote:
Weet je meer dan mij?quote:
Dat weet ik ook niet helaas neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook raar, maar ik zie niet wat ik eraan zou kunnen doen eigenlijk.
Ja, maar dat is toch al lang bekendquote:
Ik vind het vervelend, maar ik ben bang dat je er bij dergelijke maatschappijen toch niets aan kunt doen. Ik vind het echt veel vervelender dat ik bij een ander moet aankloppenquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch al lang bekend
Kan je niet een creditcard aanschaffen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend, maar ik ben bang dat je er bij dergelijke maatschappijen toch niets aan kunt doen. Ik vind het echt veel vervelender dat ik bij een ander moet aankloppen.
Hoewel ik dat ook verkeerd zie omdat je anderen gewoon nodig hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet een creditcard aanschaffen dan?
Dan zal je idd iemand anders moeten vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef es70 het volgende:
[..]Willen we niet en krijgen we trouwens ook niet
.
Voor f*cking 7.42 al dat gekloot weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je idd iemand anders moeten vragen
Over het feit dat ik voor zo'n k*tbedragje weer eens bij een ander moet aankloppenquote:
Mocht het je echt niet lukken iemand te vinden dan doe moet je me maar even aanspreken op msn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Over het feit dat ik voor zo'n k*tbedragje weer eens bij een ander moet aankloppen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht het je echt niet lukken iemand te vinden dan doe moet je me maar even aanspreken op msn.
Hoor het wel van je mocht het nodig zijnquote:
16 t/m 19 februariquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef buzzer het volgende:
Wanneer ga je Es ?
o dat schiet al opquote:
Ik vind het eigenlijk nog een beetje te lang durenquote:
op iets leuks wachten duurt altijd lang, maar als ik zie hoe snel de tijd voorbij gaat...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog een beetje te lang duren.
worden we veel te snel oudquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
op iets leuks wachten duurt altijd lang, maar als ik zie hoe snel de tijd voorbij gaat...
dat is toch al..quote:
Niksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
en nu?
De oudste 11, maar da's anders dan het feit dat de jongste alweer 7 wordtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is toch al..
mijn oudste wordt dit jaar alweer 9
Iets te drinkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
en nu?
Gewoon lekker genieten van het weekendquote:
Ga toch weg met je sneeuw en je ruige weertjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van het weekendom volgende week een lekker ruig weertje te gaan krijgen
Cola lightquote:
Hij mag dat best hebben, zolang die troep maar ten noorden van het IJsselmeer blijftquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je sneeuw en je ruige weertjes.
SNeeuwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je sneeuw en je ruige weertjes.
Och maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij mag dat best hebben, zolang die troep maar ten noorden van het IJsselmeer blijft
En dan wel voor de rest van het jaar, dus alleen maar regen en sneeuw, geen zon meer
Okay, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij mag dat best hebben, zolang die troep maar ten noorden van het IJsselmeer blijft
En dan wel voor de rest van het jaar, dus alleen maar regen en sneeuw, geen zon meer
Storm heb ik al 24/7quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
SNeeuwmaar helaas
Storm![]()
lol ach ja
ik hou al op lol
![]()
Mijn dank is grootquote:
Halloquote:
Hoi B.quote:
Fijn, en dan niet eens erbij zetten hoe.quote:
Dan ben jij jarig??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
31 januari is de belangrijkste van allemaal natuurlijk
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
31 januari is de belangrijkste van allemaal natuurlijk
Gelukkig maar 3 die ik meemaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge bengel
Hoeveel verjaardagen heb je wel niet in januari dan?
Voor jou doe ik dat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi,
Doe's iets leuks en kijk eens naar plaatjes
[Stemtopic] Foto van het jaar 2006!!!
Hoi Bengeltjequote:
Ik ben er wel meer aan het afgaan hoor-zo speciaal is deze nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is de lounge tegenwoordig een spam topic ofzo
Jou valt veel dingen laat op he.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou valt veel dingen laat op he.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi,
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen buzzeren sjowhan.
![]()
Ik heb mijn eerste verjaardag alweer achter de rug, en komende dinsdag nummertje
twee, mijn oudste wordt 14. pfff.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi,
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dat vond ik ook lastig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:19 schreef buzzer het volgende:
[..]er staan teveel mooie tussen, ik kan niet kiezen
Dankje alvast.quote:
Ik kom niet tot 5 waar ik op stemmen wilquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:19 schreef buzzer het volgende:
[..]er staan teveel mooie tussen, ik kan niet kiezen
Hoiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
![]()
Alles oke? Lekker geschloapen?
Ik heb er 8quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom niet tot 5 waar ik op stemmen wil
Hoiquote:
Keuze tot 6 weten te beperken inmiddelsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En ik kijk heel veel showcases in FOT, er zijn absoluut veel mooie foto's gemaakt en een deel mis ik hier gewoon
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:19 schreef buzzer het volgende:er staan teveel mooie tussen, ik kan niet kiezen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef es70 het volgende:Ik zal eens een stap over de drempel nemen en gaan kijken
.
En dan moet je ze nog op volgorde zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Keuze tot 6 weten te beperken inmiddels. Er moet er dus nog steeds een af
.
En (niet gehinderd door enige kennis van zaken) gestemdquote:
Gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan moet je ze nog op volgorde zetten
Je hebt het blijkbaar wel nodig die 12 uur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoi!
Niet echt
weer bijna 12 uur geslapen
Niet iedereen stuurt ze in he.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En ik kijk heel veel showcases in FOT, er zijn absoluut veel mooie foto's gemaakt en een deel mis ik hier gewoon
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef es70 het volgende:
En (niet gehinderd door enige kennis van zaken) gestemd.
Ik moet daar eens vaker gaan kijken, mooie foto's.
geen idee of ik het nodig heb/hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het blijkbaar wel nodig die 12 uur.
Dan zou ik barstende koppijn hebben.![]()
Ik heb vorig jaar mee gedaan,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen stuurt ze in he.![]()
Volgend jaar doe jij ook mee?
De rest weg?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef es70 het volgende:
Mijn huis is vreselijk leeg. Ik zou dus nu eigenlijk allerlei bijzonder nuttige dingen kunnen doen zonder daarbij in de weg gelopen te worden, maar....
Ook weer waarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Iets mooi vinden, daar heb je geen opleiding voor nodig.
quote:
Je kan ook even lekker relaxen dan zonder 'lastig gevallen' te wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:47 schreef es70 het volgende:
[..]Pat is keurig centjes aan 't verdienen en de kinderen zijn opgehaald door opa om ome Michael lastig te gaan vallen (die viert zijn verjaardag, zal wel blij zijn met die invasie
). Ik hoefde niet op ze te rekenen met het eten, dus ik heb nu zeeen van tijd enzo....
Makkie!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef es70 het volgende:
Ook weer waar. Ben allang blij dat er geen 'commentaar' bij hoeft
.
Dat zou het idd wel zo'n beetje geworden zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Makkie!
5 punten: deze vind ik mooi
4 punten: deze vind ik mooi, maar minder mooi dan de vorige
3 punten: deze vind ik mooi, maar minder mooi dan de vorige
2 punten: deze vind ik mooi, maar minder mooi dan de vorige
1 punten: deze vind ik mooi, maar minder mooi dan de vorige
Waarom was het meteen de laatste keer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mee gedaan,
dat was meteen de laatste keer
Nee, want ik mocht ook mee maar ik heb gezegd dat ik het te druk had, ik zal dus wel iéts moeten gaan doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan ook even lekker relaxen dan zonder 'lastig gevallen' te worden
Dan maar weer bankhangen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee of ik het nodig heb/had
ben nu wel een beetje boel brak
omdat het meedoen toch redelijk nutteloos is, daar heb ik niets te zoekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom was het meteen de laatste keer?
Denk je dat het iemand opvalt als je niks doet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want ik mocht ook mee maar ik heb gezegd dat ik het te druk had, ik zal dus wel iéts moeten gaan doen.
Relaxen, ontspannen en bijkomen is ook iets doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want ik mocht ook mee maar ik heb gezegd dat ik het te druk had, ik zal dus wel iéts moeten gaan doen.
Mja, zit wat in, maar toch ook wel leuk als je veel punten krijgt, toch????quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
omdat het meedoen toch redelijk nutteloos is, daar heb ik niets te zoeken
dat zeg ik, nutteloosquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, maar toch ook wel leuk als je veel punten krijgt, toch????
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je dat het iemand opvalt als je niks doet?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat is hier posten ook, of krijg je daar wel wat voor?
ja,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is hier posten ook, of krijg je daar wel wat voor?
Dat duurt dus geen uren, heb je toch nog heel wat uurtjes voor jezelf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef es70 het volgende:
[..]Er moet hoognodig een stofzuiger doorheen
. Bovendien moet de was gedaan (heb ik gelukkig niet zoveel werk aan) en er moeten ook nog boodschappen gedaan anders hebben we morgen niets te eten
.
website, eten, en zo ook nog douchenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met wat ben je allemaal bezig? Zo snel reageer je hier niet namelijk.![]()
Jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mutzzzzzzzzz![]()
gelukkig nieuwjaar nog.
Hoe is het glijden naar 2007 gegaan.
Vertel mij eens, waar ligt dat aan denk je , dat je dat gevoel hebt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
omdat het meedoen toch redelijk nutteloos is, daar heb ik niets te zoeken
tx voor het stemmen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef buzzer het volgende:
Ik heb toch maar gestemd, en gelijk een paar foto's opgeslagen op mijn HD
Douchen ook nog, je bent wel erg druk he.quote:
Ik heb de lijst bekeken, tis niks voor mij. Zit veel tussen waar ik niet van hou.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar
Heb een paar drukke dagen achter de rug, heb de FOK! album top 100 uitgezocht (die zijn we nu aan het uitzenden) Verder gaat het wel redelijk... Eindelijk gaat m'n schouder ook de goede kant op, dus ik hoop dat het zo blijft gaan...
kom je me ook inzepen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Douchen ook nog, je bent wel erg druk he.![]()
Zeep aangeeft.![]()
Iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb de lijst bekeken, tis niks voor mij. Zit veel tussen waar ik niet van hou.
Fijn dat het weer wat beter gaat, beter redelijk dan in je bedje liggen.![]()
Je wilt te graagquote:
wie dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt genoeg aanbidsters dacht ik zo.
Steeds meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
IddHet aantal 'redelijke' dagen worden er steeds meer...
dat dacht jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
wa, ik kan straks gewoon weer kwartetten vermoed ik
hier thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou oke dan, geef me die zeep maar. waar is je douche.
Ook last van PCO?quote:
Dat is toch gezellig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
nu wilde ik eigenlijk naar de stad maa r het ziet er vrij donker uit nu, het is avond, maar de stroom is ook uit.
Helemaal niets..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tally![]()
![]()
Wat ga je dit weekend allemaal doen.![]()
Ik heb net gewoon 1 bolletje gegetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef es70 het volgende:
Boodschappen in huis(wat een rotklus is dat toch
). Nu eerst maar eens wat eten voor ik omval...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon 1 bolletje gegeten![]()
En dan zou je denken.. Poeh poeh..
Mja als je sinds woensdagmiddag niets meer gegeten heb is dat best veel
Mijn buik deed een beetje vreemd..quote:
Heeft niet eten enig effect op die buiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn buik deed een beetje vreemd..
En ik had/heb een of andere bui
Nee maar die bui wel op het niet etenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Heeft niet eten enig effect op die bui.
Wat ruik je weer lekkerquote:
Ik weet niet wat beter is, niet eten door 'een bui' of vreetbuien... Ken het eigenlijk ook allebei wel (hoewel ik de laatste tot een minimum weet te beperken gelukkig).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar die bui wel op het niet eten
Ik ken het beide hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef es70 het volgende:
Vreetbuien zijn erger... Je voelt je er niet beter door maar alleen slechter omdat je 'ook al' niet de zelfbeheersing had om je niet vol te gaan vreten.
leoniekequote:
Jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef leonieke het volgende:
MutZDat is lang geleden
Gelukkig nieuwjaar
Hoe gaat het met jou? En met Glacier enzo?
Groetjes en beste wensen terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef leonieke het volgende:
Doe hem maar eens de groetjes van mij en breng mijn beste wensen ook maar over
welk nummer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
Soms zijn er van die momenten dat goede muziek me gewoon echt vrolijker maakt,
weg laat dromen naar verre oorden, met mooie stranden en palmbomen,
en ja, dit is zo'n moment
deze?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Koop, met de hele cd Koop Island
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze?
1. Koop Island Blues (Featuring Ane Brun)
2. Come To Me (Featuring Yukumi Nagano)
3. Forces ... Darling (Featuring Earl Zinger)
4. I See A Different You (Featuring Yukumi Nagano)
5. Let's Elope (Featuring Mikael Sundin)
6. The Moonbounce
7. Beyond The Sun (Featuring Earl Zinger)
8. Whenever There Is You (Featuring Yukumi Nagano)
9. Drum Rhythm A (Music For Ballet Exercises)
Hele cd is goed, nummer 2 vind ik echt superquote:
gebruik je wel eens torrents?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hele cd is goed, nummer 2 vind ik echt super![]()
anders hlad ik nog wel een mooie site voor jequote:
Ik doe alles met de nieuwsgroepen, werkt perfectquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
anders hlad ik nog wel een mooie site voor je
ook oude albums?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe alles met de nieuwsgroepen, werkt perfect
Nee, het is wat er voorbij komt. Maar dat is dermate veel dat ik dat maar net kan bijhoudenquote:
Koopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Koop, met de hele cd Koop Island
He, de slaven hier zijn niet te betalen hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
opruimen? Daar heb je toch wel iemand voor?
Las dat het wat beter met je gaat,quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef es70 het volgende:
*Kijk uit, frustratiepost*
Waarom. Waarom willen 'bejaarden' op internet meedoen en hebben ze de behoefte om elke (stomme) vraag aan mij voor te leggen
.
Ga verdorie naar het buurthuis en volg een cursus ipv mij lastig te vallen.
En het is ook nog eens een Belgische bejaardequote:
stuur dr door naar leo!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een Belgische bejaarde.
Een briljant ideequote:
Waarom komt die met vragen bij jou danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een Belgische bejaarde.
Welke leeftijden vallen bij u onder bejaarden, mevrouw. En wat zijn die o zo moeilijker vragen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef es70 het volgende:
*Kijk uit, frustratiepost*
Waarom. Waarom willen 'bejaarden' op internet meedoen en hebben ze de behoefte om elke (stomme) vraag aan mij voor te leggen
.
Ga verdorie naar het buurthuis en volg een cursus ipv mij lastig te vallen.
jij bent nog niet bejaard hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke leeftijden vallen bij u onder bejaarden, mevrouw. En wat zijn die o zo moeilijker vragen.![]()
Geachte heer,quote:
Ik voelde me ook helemaal niet aangesproken, ookal ben ik hierin gcsc een van de ( misschien wel de.quote:
Omdat ik rood ben ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom komt die met vragen bij jou dan
geachte heer/vrouwquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geachte heer,
zou u zo vriendelijk willen zijn uw mening zo te formuleren dat deze niet algemeen lijkt.
Met vriendelijke groet,
NIET de directie
67 is bejaard tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke leeftijden vallen bij u onder bejaarden, mevrouw. En wat zijn die o zo moeilijker vragen.![]()
Aha, die dame heeft geen kinderen die het voordoen of haar ermee helpen. jammer zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
67 is bejaard toch. Hoe kan ik op iemand reageren, hoe stuur ik iemand een persoonlijk bericht, hoe krijg ik een plaatje bij mijn naam, hoe vind ik terug waar ik iets gepost heb, dat soort dingen
.
Bijzonder jammer iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, die dame heeft geen kinderen die het voordoen of haar ermee helpen. jammer zeg.![]()
Elke moeder is toch goed in uitleggen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijzonder jammer idd.
En ik ben helemaal niet zo goed in dingen uitleggen.
Ik verwijs regelmatig door naar atlas, woordenboek of encyclopediequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elke moeder is toch goed in uitleggen?![]()
Ze moet het ook neit willen snappen maar kunnen doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik verwijs regelmatig door naar atlas, woordenboek of encyclopedie.
Bovendien vind ik een 'daarom!' een heel goed antwoord op 'waarom?'.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik verwijs regelmatig door naar atlas, woordenboek of encyclopedie.
Bovendien vind ik een 'daarom!' een heel goed antwoord op 'waarom?'.
Hoi Stuquote:
Ik nietquote:
Ga gezellig mee doen dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef es70 het volgende:
Buurmeisje geeft een feestje, wat een takkemuziek zeg.
ik ben van de week bij een concert van een dorpsgenoot van je geweest. (of eigenlijk dorpsgenoten)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef es70 het volgende:
Buurmeisje geeft een feestje, wat een takkemuziek zeg.
Geen goed planquote:
dat laatste lijkt me het belangrijkste eigenlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen goed plan. In hun ogen ben ik namelijk ook al bejaard
. 14-jarige breezahs hebben geen behoefte aan 'oud' gezelschap. En bovendien heb ik geen behoefte aan 14-jarige breezahs
.
quote:
Nick & Simon waren er ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben van de week bij een concert van een dorpsgenoot van je geweest. (of eigenlijk dorpsgenoten)
Dat was geen takkenmuziek
Wacht maar, die van jou zijn dat binnenkort ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen goed plan. In hun ogen ben ik namelijk ook al bejaard
. 14-jarige breezahs hebben geen behoefte aan 'oud' gezelschap. En bovendien heb ik geen behoefte aan 14-jarige breezahs
.
Is het ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat laatste lijkt me het belangrijkste eigenlijk
ja die waren het voorprogrammaquote:
Wat slik en drink jij allemaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben van de week bij een concert van een dorpsgenoot van je geweest. (of eigenlijk dorpsgenoten)
Dat was geen takkenmuziek
Dat duurt nog 3 jaar en 9 maanden, en het is er (gelukkig) maar 1. Buzzer heeft het slechterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar, die van jou zijn dat binnenkort ook
Ik slik niks en drink nu sinas, en ik ben gewoon fan van jan Smitquote:
Of je krijgt een paar mannelijke breezers, nog erger dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat duurt nog 3 jaar en 9 maanden, en het is er (gelukkig) maar 1. Buzzer heeft het slechter.
Volgens mij maken ze er idd een onwijs feest vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja die waren het voorprogramma
Het was echt helemaal super
ik krijg het dubbelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat duurt nog 3 jaar en 9 maanden, en het is er (gelukkig) maar 1. Buzzer heeft het slechter.
WTF is een mannelijke breezahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je krijgt een paar mannelijke breezers, nog erger dus
En buzzer heeft het al te zwaar zo te lezen
het was een superfeest. Gewoom ruim 8000 mensen uit hun dakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze er idd een onwijs feest van.
Ik voorzie een praatgroepquote:
ik denk dat je op dit moment niet met mijn priveleven zou willen ruilen nee....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
En buzzer heeft het al te zwaar zo te lezen
die krengen pakken me nu al in....quote:
Dat doet Nina met Pat. Ik denk dat jouw meiden ook minder voor elkaar krijgen bij je vrouw dan bij jouquote:
tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doet Nina met Pat. Ik denk dat jouw meiden ook minder voor elkaar krijgen bij je vrouw dan bij jou.
Wie weetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk dat je op dit moment niet met mijn priveleven zou willen ruilen nee....
maar goed, piepen zit niet in mijn aard en ik ga gewoon door...
ga maar eens bij je buurmeisje kijken,quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:08 schreef es70 het volgende:
Hallo, mijn vraag over mannelijke breezahs staat nog.
Genoegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
@es, heb mijn cijfer terug
De knulletjes die 'm nog amper overeind krijgen maar staan te trappelen om hun 'apparaatje' uit te proberenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ga maar eens bij je buurmeisje kijken,
als dat een echte breezah is zijn de mannen daarbij mannelijke breezah's
Een 7 is een voldoende, en derhalve genoegquote:
Wat is Tienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef qu63 het volgende:
Tien is best 'leuk' nu
Anatomie
geen tip voor mensen met een zwakke maag......
En het is maar voor een paar daagjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Hoewel Storm net begon te piepen, die is vandaag van ongeveer 12 uur tot half 9 weggeweest (met broers en zus) en nam me bij thuiskomst in de houdgreep omdat 'ie me gemist had. De melding dat ik toch echt wegga in februari werd 'ie niet vrolijk van
.
nieuwe naam voor Talpaquote:
je bedoelt, daar komen geen kinderen uit rollen na x-tijdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
De knulletjes die 'm nog amper overeind krijgen maar staan te trappelen om hun 'apparaatje' uit te proberen.
Gek genoeg heb ik daar minder zorgen om.
Ja, ik snap er ook weinig van, normaal zit 'ie uren bij vriendjes zonder me te missen, rarequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
En het is maar voor een paar daagjes
Ah, dat kijk ik niet, vandaar dat ik het niet wistquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je bedoelt, daar komen geen kinderen uit rollen na x-tijd
Wel lief thoughquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook weinig van, normaal zit 'ie uren bij vriendjes zonder me te missen, rare.
quote:
Leuk tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]Hij wordt sterk trouwens (en groot
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |