niets nog...zondagochtend squashen... verder nog nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn opdracht afmaken en hopen dat de zon een tijdje doorkomt.
En jij?
T is een begin tochquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets nog...zondagochtend squashen... verder nog niets
Lekker he die gedachtequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:ik moet morgen nog werken
daarna heb ik weekend
heeejquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef wickedweirdo het volgende:
Goedemiddag,
* wickedweirdo gaapt eensch
Marcquote:
quote:
Het ging, en goed doorgekomen, tja....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef buzzer het volgende:
Hallo allemaal
ES: gisterenavond nog goed doorgekomen ?
Goed dat het toch nog een beetje gegaan is dan hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Het ging, en goed doorgekomen, tja....
Weinig nieuws:
Het is mijn schuld, ik zie de dingen verkeerd en moet eens leren dingen te leren zeggen ipv van ze op te potten ().
De opmerkingen waren allemaal onschuldig, de vragen: waar ga je heen, met wie, waar slaap je, wat moet je in jezusnaam in je eentje in London en meer van dat soort dingen waren louter belangstelling en géén controle.
Nog wat meer van dergelijk gelul en dan heb je het wel gehad.
Verder zal het moeten slijten, ik heb haar gekwetst.
Ik ben trots op het feit dat ik (min of meer) gezegd heb wat ik wilde zeggen (en ja, dat kost me dus moeite idd), en op het feit dat ik het verdomd heb de schuld op me te nemen.
Nou ja, ik denk dat we er altijd anders over zullen denken (over veel dingen), het is niet anders...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat het toch nog een beetje gegaan is dan hoor
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Het ging, en goed doorgekomen, tja....
Weinig nieuws:
Het is mijn schuld, ik zie de dingen verkeerd en moet eens leren dingen te leren zeggen ipv van ze op te potten ().
De opmerkingen waren allemaal onschuldig, de vragen: waar ga je heen, met wie, waar slaap je, wat moet je in jezusnaam in je eentje in London en meer van dat soort dingen waren louter belangstelling en géén controle.
Nog wat meer van dergelijk gelul en dan heb je het wel gehad.
Verder zal het moeten slijten, ik heb haar gekwetst.
Ik ben trots op het feit dat ik (min of meer) gezegd heb wat ik wilde zeggen (en ja, dat kost me dus moeite idd), en op het feit dat ik het verdomd heb de schuld op me te nemen.
Meningsverschillen zullen er altijd blijven. En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we er altijd anders over zullen denken (over veel dingen), het is niet anders...
De mening dat IK moet veranderen heb ik maar naast me neergelegd. Wat me overigens op een
en een 'dat moet je nou met alles wat ze zegt/vindt doen' van Pat kwam te staan toen ik het hem vertelde
.
dat probeer ik mijn vrouw ook al een jaar of veertien bij te brengenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we er altijd anders over zullen denken (over veel dingen), het is niet anders...
De mening dat IK moet veranderen heb ik maar naast me neergelegd. Wat me overigens op een
en een 'dat moet je nou met alles wat ze zegt/vindt doen' van Pat kwam te staan toen ik het hem vertelde
.
Dat ze naar je luisteren moet toch welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat probeer ik mijn vrouw ook al een jaar of veertien bij te brengen
Pat is ook al ongeveer zo lang bezigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat probeer ik mijn vrouw ook al een jaar of veertien bij te brengen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef es70 het volgende:
Klote Easyjet. Mail... Blablabla taxes, nog wat meer betalen
.
Nou vind ik dat op zich niet zo'n probleem (ik wil tenslotte weg), maar nou moet ik dus alweer iemand met een creditcard regelen omdat we zelf zo'n kreng niet hebben.
Kennelijkquote:
quote:
dus er is nog hoop voor mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat is ook al ongeveer zo lang bezig.
Ja, ik vind dat ook raar, maar ik zie niet wat ik eraan zou kunnen doen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Blijf dat raar vinden. Je koopt iets van ze en daarna zeggen ze ineens dat het toch duurder is
Mwah, ik denk dat ik er nooit een expert in zal worden hoorquote:
Weet je meer dan mij?quote:
Dat weet ik ook niet helaas neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook raar, maar ik zie niet wat ik eraan zou kunnen doen eigenlijk.
Ja, maar dat is toch al lang bekendquote:
Ik vind het vervelend, maar ik ben bang dat je er bij dergelijke maatschappijen toch niets aan kunt doen. Ik vind het echt veel vervelender dat ik bij een ander moet aankloppenquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch al lang bekend
Kan je niet een creditcard aanschaffen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend, maar ik ben bang dat je er bij dergelijke maatschappijen toch niets aan kunt doen. Ik vind het echt veel vervelender dat ik bij een ander moet aankloppen.
Hoewel ik dat ook verkeerd zie omdat je anderen gewoon nodig hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet een creditcard aanschaffen dan?
Dan zal je idd iemand anders moeten vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef es70 het volgende:
[..]Willen we niet en krijgen we trouwens ook niet
.
Voor f*cking 7.42 al dat gekloot weerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je idd iemand anders moeten vragen
Over het feit dat ik voor zo'n k*tbedragje weer eens bij een ander moet aankloppenquote:
Mocht het je echt niet lukken iemand te vinden dan doe moet je me maar even aanspreken op msn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Over het feit dat ik voor zo'n k*tbedragje weer eens bij een ander moet aankloppen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht het je echt niet lukken iemand te vinden dan doe moet je me maar even aanspreken op msn.
Hoor het wel van je mocht het nodig zijnquote:
16 t/m 19 februariquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef buzzer het volgende:
Wanneer ga je Es ?
o dat schiet al opquote:
Ik vind het eigenlijk nog een beetje te lang durenquote:
op iets leuks wachten duurt altijd lang, maar als ik zie hoe snel de tijd voorbij gaat...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog een beetje te lang duren.
worden we veel te snel oudquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
op iets leuks wachten duurt altijd lang, maar als ik zie hoe snel de tijd voorbij gaat...
dat is toch al..quote:
Niksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
en nu?
De oudste 11, maar da's anders dan het feit dat de jongste alweer 7 wordtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is toch al..
mijn oudste wordt dit jaar alweer 9
Iets te drinkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
en nu?
Gewoon lekker genieten van het weekendquote:
Ga toch weg met je sneeuw en je ruige weertjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van het weekendom volgende week een lekker ruig weertje te gaan krijgen
Cola lightquote:
Hij mag dat best hebben, zolang die troep maar ten noorden van het IJsselmeer blijftquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je sneeuw en je ruige weertjes.
SNeeuwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je sneeuw en je ruige weertjes.
Och maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij mag dat best hebben, zolang die troep maar ten noorden van het IJsselmeer blijft
En dan wel voor de rest van het jaar, dus alleen maar regen en sneeuw, geen zon meer
Okay, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij mag dat best hebben, zolang die troep maar ten noorden van het IJsselmeer blijft
En dan wel voor de rest van het jaar, dus alleen maar regen en sneeuw, geen zon meer
Storm heb ik al 24/7quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
SNeeuwmaar helaas
Storm![]()
lol ach ja
ik hou al op lol
![]()
Mijn dank is grootquote:
Halloquote:
Hoi B.quote:
Fijn, en dan niet eens erbij zetten hoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|